Gæst Skrevet 8. Januar, 2015 Jeg leder efter en pige der gerne vil med i Swingerklub. Det skal jo nok være en pige der har naturlig lyst til det, for ellers vil det være skide dyrt Men hun skal have være med på at "betjene" en masse fyre. Helst omkring Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Januar, 2015 det er nok nemmere at du tager på swingerklubben og møder pigen derinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drillepinden 29 Skrevet 8. Januar, 2015 Umiddelbart vil jeg ikke tro, at der kan være den helt store tilslutning til det fra brugere herinde, men held og lykke med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Januar, 2015 Vil lige for god ordens skyld nævne at prostitution er ulovligt i langt de fleste klubber og kan give udsmidning samt karantæne hvis det opdages. Hvis pigerne kommer i klubben uden at tage penge for det er det naturligvis ikke noget problem. Just saying..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) Jeg ved at Kysseglade Molly har gjort det før - det er anmeldt herinde, - Redigeret 8. Januar, 2015 af T.Hansen47 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Januar, 2015 Vil lige for god ordens skyld nævne at prostitution er ulovligt i langt de fleste klubber og kan give udsmidning samt karantæne hvis det opdages. Hvis pigerne kommer i klubben uden at tage penge for det er det naturligvis ikke noget problem. Just saying..... Haha du har da tilbud mig penge (entreen) for at komme med i klub Stay liderlig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Januar, 2015 Det var nu fordi jeg ville betale hende for at komme med. Ikke for at hun skulle tage penge for at kneppe de andre derinde. De kan få det gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg