Hop til indhold

Recommended Posts

Kender hende ikke men kunne ikke drømme om at betale noget nævneværdigt forud uanset hvor mange der måtte have gode erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej syntes også det lyder lidt farligt. Aner jo ikke om hun bare beholder dem og bliver væk heh.

Nej det er jo set før ved forudbetaling.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kender hende her?

http://winnislir.dk/

Hun vil have halvdelen af beløbet (kender ikke beløbet endnu) betalt forud, hvilket jeg finder lidt risikabelt.

Kender hende ikke, men hun har annonceret de seneste 5-7 år måske endda mere. Jeg har aldrig set eller hørt negativt om hende. Husker ikke, om der altid har været tale forudbetaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg kan da skrive en anmeldelse af mit forsøg på overhovedet at kommunikere med hende.

Via mail tager hun over 2 uger at svare. Hun læser ikke hvad man skriver, får bynavne helt forkert osv. Jeg skrev jeg havde hemmeligt nummer, men havde givet besked til min udbyder om at gøre det offentligt så hun kunne se hvem jeg var. Det var jeg klar til at gøre for at komme i kontakt. Jeg er ellers normalt ret privat anlagt.
Når det trådte i kraft ville jeg skrive til hende igen.. Jeg fik så en besked om at jeg skulle skrive hvor i den by jeg boede i det skulle foregå (og der opdagede jeg så hun skrev bynavnet helt forkert, slet ikke samme by). Det ignorede jeg så lidt og skrev tilbage og svarede på hendes spørgsmål.

Da det var gjort kom der ikke noget svar i 2 uger. Gik ud fra det var fordi jeg havde hemmeligt nummer.
Da mit nummer endelig blev offentligt, smed jeg hende en sms med den email vi havde skrevet igennem, og skrev i smsen at nu var mit nummer ikke længere hemmeligt.

Så regnede det ellers tilbage dagen efter, med at HUN hvertfald ikke havde hemmeligt nr, og hun havde simpelthen ikke tid til at svare på grund af noget der hed en vagtplan osv..

Rigtig ubehøvlet og upersonlig til trods for jeg altid skrev i en venlig og forklarende tone til hende.
Kan ikke anbefales med mindre man vil behandles som skidt + hun vil have forudbetaling af halvdelen. Hun har vidst bidt i mere end hun kan gabe over. :smile:

Redigeret af throwawaypee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...