Borende X 25043 Skrevet 8. Januar, 2015 Må jeg tillade mig at gætte, Nik er gravid ? mange gange tillykke Det har jeg da intet skrevet om. Jeg henviser blot til et udsagn på hendes hjemmeside , og højere oppe i strengen siger hun, at hun har "et projekt på tegnebrættet". Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) Det har jeg da intet skrevet om. Jeg henviser blot til et udsagn på hendes hjemmeside , og højere oppe i strengen siger hun, at hun har "et projekt på tegnebrættet". jeg lægger bare 2+2 sammen jeg har mere end 2 brikker at flytte rundt med Redigeret 8. Januar, 2015 af Nille Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 8. Januar, 2015 jeg lægger bare 2+2 sammen jeg har mere end 2 prikker at flytte rundt med Der er langt fra tegnebræt til realisering. Tjek blot de mange projekter der har været på tegnebrættet her på sitet Til BX: tak for relevant henvisning. Der er stadig ingen modsætning (snarere tværtimod kunne man hævde), men nu skal jeg nok forsøge at lade være med at træde mere i det . [i ovenstående kan "det" frit udskiftes med "spinaten"] 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Januar, 2015 Kære Nikita Du er jo på kant med mange herinde, du har altid været på kant med mange. Også på venuslogen. Du har også mange der er glade for dig herinde. Også på Venuslogen. Jeg skriver min holdning til dig og din klan. Jeg synes fx ikke det er i orden at lege chatspion, sende dig udskrifter. Det er vist sket flere gange endda af flere mennesker og så skriver du rundt til dem der på chatudskriften har skrevet noget om dig. At kritisere en anden pige fordi hun har navnet Darling når navnet var brugt af andre piger før du tog det ryster jeg på hovedet af. Bare eksempler. Jeg har intet imod din tilstedeværelse på forummet, men jeg forholder mig kritisk ligesom en del gjorde da du havde fingrene nede i en tilsyneladende løgnehistorie om afhuggede hoveder på en fkk klub Du kan jo også godt lide at prikke lidt til mig en sjælden gang og du skal være velkommen. Mit første svar på denne streng var et svar til Nille, så kom der et indlæg med tre links og så et par indlæg mere. Du må gerne blive meget personlig, du forsøgte vist også i et af dine indlæg. Jeg forsøger at kritisere handlinger, tænk hvis jeg som sig begyndte at stille spørgsmål om mobning, misbrug i din barndom som en forklaring på hvor du er i dag, som du skrev til mig, så vil der være et ramaskrig men som du så på min reaktion på det indlæg så tog jeg det fra den muntre vinkel. Vi kan da godt tage et sug af en fredspibe men jeg tror ikke du vil, og jeg vil også stadig min mening men har intet problem med at skrue ned for retotikken, for ja jeg er da også lidt provokerende til tider som andre herinde men skrive min mening bliver jeg ved med. Jeg må blot undre mig over, at der findes en lille håndfuld mænd på EG, der bliver ved med at fortælle de samme historier omkring Nikita. Jeg har såmænd også hørt at mange ikke kunne lide Nikita, og når man så spørger indtil det der mange, så ender det altid op med en 5-6 stykker der typisk hænger fast i episoder der har udspillet sig for en del år siden. Noget at det første jeg bemærkede omkring al det sladder der cirkulere her på EG er, at de fleste beskrivelser af nogle episoder, hovedsageligt bygger på formodninger krydret med enten egne følelsesmæssige knubs eller ens såkaldte "venner" på EG´s knubs, snarere end fakta. Det der så også ofte kan undre mig er: Når man nu bruger så meget tid på at jagte og udveksle informationer omkring hinanden, hvorfor man så typisk i tråde hvor eksempelvis en pige stopper, røber at man rent faktisk ikke er orienteret omkring noget så banalt som årsagen til at en pige har valgt at stoppe. Et eller andet sted ville jeg nok revurdere mine kilder, hvis jeg kun kender til de gode gamle "vandre historier" omkring de aktive piger og drenge på dette site. Og så til det nyeste: Jeg har intet imod din tilstedeværelse på forummet, men jeg forholder mig kritisk ligesom en del gjorde da du havde fingrene nede i en tilsyneladende løgnehistorie om afhuggede hoveder på en fkk klub Der er jo igen blot tale om nogle subjektive formodninger. I øvrigt kan det så også undre mig, at de fleste kun evnede at forholde sig til om en pige havde fået skåret hovedet af på FKK, snarere end at forholde sig til, om de arbejdsvilkår der blev beskrevet virkede som det pure opspænd. Mig bekendt blev der vist også engang for 20 år siden dræbt en person i en biograf i København, hvilket næppe siger ret meget omkring hvordan biograffer drives. Jeg er sådant set enig i, at det omkring hovedet nok aldrig skulle være skrevet, uagtet om det så bygger på en sand eller falsk oplevelse, da det intet siger omkring FKK konceptet. Jeg kan da ikke fortænke folk i, at tro, at indlægget er forfattet af Nikita, men at forsøge at gøre en sådan formodning, qua ens antipati mod Nikita eller nogle af hendes begejstrede stamkunder til fakta, fortæller vist mere om ens egen lette påvirkelighed end omkring de personer man enten retter sin sårbarhed eller vrede imod. Egentligt afholder jeg mig som oftest fra at skrive indlæg alá nærværende, men jeg har fantasi nok til at kunne forestille mig, at langt størsteparten at profilerne på EG, ligger nogenlunde på linje med hvad jeg har skrevet, som regel holder vi bare vores kæft i de tråde hvor der går personfnidder i det, og hvor den lille håndfuld, slynger om sig med "Vi er mange". Fakta er "I er få". Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) uagtet om det så bygger på en sand eller falsk oplevelse, da det intet siger omkring FKK konceptet. Jeg vil vove at påstå at FKK konceptet generelt giver pigerne gode og trygge rammer for at arbejde, der er sikkert piger som ikke trives med FKK konceptet. Sikkerheden er som reglen i top med video overvågning, alarmknapper og dørmænd. Pigerne er selvstændig og er ikke ansat af klubberne, pigerne kan forlade klubben hvis de ikke ønsker at arbejde der mere...myndighederne fører tilsyn med klubberne. Man kan ikke udtale sig om FKK konceptet uden at have prøvet en del klubber... hver klub har egne regler og politik, ikke alle klubber er lige gode, man skal være kender på området for at se forskellene... Forholdene på FKK er langt bedre end flatrates, laufhaus, gadepiger og private lejligheder med pimps osv... Jeg anbefaler man prøver FKK konceptet for at danne sig et billede... Beklager sidespringet... Redigeret 8. Januar, 2015 af Nille Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 8. Januar, 2015 Tak for dit svar, Fraiser. Blue har allerede været lidt inde på meget af det, men nu kan jeg så måske redde nogle tråde ud for dig, så du ikke længere behøver at bruge energi på at blive irriteret over ting, der ikke helt er, som du måske tror. Du er jo på kant med mange herinde, du har altid været på kant med mange. Også på venuslogen. Så vidt jeg ved, er jeg ikke på kant med mange? Men du kan måske oplyse mig? Så hvis det er én af grundene til din irritation, så er den hermed elimineret. Jeg synes fx ikke det er i orden at lege chatspion, sende dig udskrifter. Nej, det er faktisk ikke i orden. Det var ikke noget, som jeg bad om - ej heller orkestrerede. og så skriver du rundt til dem der på chatudskriften har skrevet noget om dig. Nej, jeg skrev ikke rundt. Jeg konfronterede en person, som ville besøge mig, med den ene tilsyneladende grund at finde noget negativt om mig, da en masse positive anmeldelser ikke kunne passe. Jeg skrev, at det var en dårlig ide, og at han ville spilde sine penge på mig. Det virkede ydermere også til at det mest var for at genere mine gæster, og jeg ville ikke være skyts i en krig mellem medlemmer herinde. At kritisere en anden pige fordi hun har navnet Darling når navnet var brugt af andre piger før du tog det ryster jeg på hovedet af. I den situation på det tidspunkt følte jeg at mit brugernavn herinde var lidt latterliggjort, og det eneste det udmundede i var, at jeg fjernede mit efternavn herinde. Værre var det faktisk ikke. Jeg har intet imod din tilstedeværelse på forummet, men jeg forholder mig kritisk ligesom en del gjorde da du havde fingrene nede i en tilsyneladende løgnehistorie om afhuggede hoveder på en fkk klub De eneste fingre jeg havde nede i denne historie, var at oversætte. Det er jo svært, at løse noget, når du er så overbevist om andet, selvom det jo slet ikke er sandt? Mit første svar på denne streng var et svar til Nille Det ved jeg godt. Når du skriver om mig, så forholder du dig sjældent til mig direkte, men skriver til gengæld om mig i 3. person. Men du må forstå, hvor ubehagelige dine gentagne angreb føles på mig, når mange af beskyldningerne er fordrejede eller slet ikke er sande? Så er det jo på en måde æreskrænkende. Jeg vil frygtelig gerne slutte fred, for det er rent faktisk ikke mig, der ønsker en krig. Det er jo ikke mig, der umotiveret angriber dig. Så hvis du nu, efter jeg har været nødt til at tegne og fortælle, vil være sød at droppe disse gentagende rygtespredninger, så vil du ikke høre mere fra mig. :) 11 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) Nik, ikke alting som du skriver ovenfor er sande, det ved vi begge to, men det er fortid og jeg vil ikke rive op i det... du er jo pensioneret Redigeret 8. Januar, 2015 af Nille Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) Tak for dit svar, Fraiser. Blue har allerede været lidt inde på meget af det, men nu kan jeg så måske redde nogle tråde ud for dig, så du ikke længere behøver at bruge energi på at blive irriteret over ting, der ikke helt er, som du måske tror. Svar: Du har nok misforstået mig, men fint at vennen Bluejacket forsøger at forklare for dig også og at dine kunder også gør. Så vidt jeg ved, er jeg ikke på kant med mange? Men du kan måske oplyse mig? Så hvis det er én af grundene til din irritation, så er den hermed elimineret. Svar: Nej det er ikke årsag til irritation, jeg oplever da bare at du på kant med flere i dine debatter, men det er ingen kritik på nogen måde overhovedet. Nej, det er faktisk ikke i orden. Det var ikke noget, som jeg bad om - ej heller orkestrerede. Svar: Det var ikke i orden, men du brugte oplysninger selvom de var fremskaffet på en forkert og urigtig måde. Jeg synes det virker mærkeligt at nogen brugere leger chatspion for en pige uden at fortælle hende det før de sender udskrifterne men ok. Nej, jeg skrev ikke rundt. Jeg konfronterede en person, som ville besøge mig, med den ene tilsyneladende grund at finde noget negativt om mig, da en masse positive anmeldelser ikke kunne passe. Jeg skrev, at det var en dårlig ide, og at han ville spilde sine penge på mig. Det virkede ydermere også til at det mest var for at genere mine gæster, og jeg ville ikke være skyts i en krig mellem medlemmer herinde. Svar: Det siges at der har været andre gange i andre forbindelser og med andre begrundelser, hvor du også har gjort det og ikke kun i det tilfælde. Er det løgn eller sandt ? Så kan vi jo få det rygte i jorden også eller ej. I den situation på det tidspunkt følte jeg at mit brugernavn herinde var lidt latterliggjort, og det eneste det udmundede i var, at jeg fjernede mit efternavn herinde. Værre var det faktisk ikke. Svar: Andre har skrevet at den pågældende pige blev udsat for en hetz og forlod stedet. Jeg synes ikke du eller dem der besøger dig virkede som om det ikke var så alvorligt på denne streng '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> De eneste fingre jeg havde nede i denne historie, var at oversætte. Det er jo svært, at løse noget, når du er så overbevist om andet, selvom det jo slet ikke er sandt? Svar: Lidt kildekritik og en underen troede jeg og andre du havde da du læste historien igennem. Det ved jeg godt. Når du skriver om mig, så forholder du dig sjældent til mig direkte, men skriver til gengæld om mig i 3. person. Men du må forstå, hvor ubehagelige dine gentagne angreb føles på mig, når mange af beskyldningerne er fordrejede eller slet ikke er sande? Så er det jo på en måde æreskrænkende. Svar: Jeg bedømmer dig på indlæg. Jeg vil frygtelig gerne slutte fred, for det er rent faktisk ikke mig, der ønsker en krig. Det er jo ikke mig, der umotiveret angriber dig. Så hvis du nu, efter jeg har været nødt til at tegne og fortælle, vil være sød at droppe disse gentagende rygtespredninger, så vil du ikke høre mere fra mig. Svar: Jeg har tilbudt dig at jeg gerne dæmper retorikken og det står jeg ved, men jeg forbeholder mig retten til at skrive min mening og når du præsterer dette indlæg her så bliver jeg nød til at svare jo. Jeg mener ikke det er rygtespredning at skrive at nogle har ageret chatspioner for dig, for det har de, og du brugte deres oplysninger. Det har jeg linket om i mit nr. 2 indlæg på denne streng ( '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> ). Jeg mener ikke det er rygtespredning at skrive at du og dine kunder havde et problem med at en anden pige hed Darling. Det har jeg linket om op allerede i dette indlæg. Dit indlæg leverer flere spørgsmål end svar, men det er dig selv der har valgt denne måde at gå frem på. Redigeret 8. Januar, 2015 af Frasier 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Januar, 2015 Nik, ikke alting som du skriver ovenfor er sande, det ved vi begge to, men det er fortid og jeg vil ikke rive op i det... du er jo pensioneret Det er derfor jeg spørger yderligere ind til det. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Januar, 2015 Det er derfor jeg spørger yderligere ind til det. Frasier, hun er jo pensioneret, så lade Nik R.I.P Du kan forholde dig til nye forholde hvis de dukker op. Lad os glemme fortiden. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Januar, 2015 Jeg må blot undre mig over, at der findes en lille håndfuld mænd på EG, der bliver ved med at fortælle de samme historier omkring Nikita. Jeg har såmænd også hørt at mange ikke kunne lide Nikita, og når man så spørger indtil det der mange, så ender det altid op med en 5-6 stykker der typisk hænger fast i episoder der har udspillet sig for en del år siden. Det er jo en kendt sag, at en del mænd ikke kan udstå intelligente kvinder. En sådan er Nikita, så måske (noget af) forklaringen ligger her? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Januar, 2015 Frasier, hun er jo pensioneret, så lade Nik R.I.P Du kan forholde dig til nye forholde hvis de dukker op. Lad os glemme fortiden. "Hvis" der dukker en ny engageret pige op som også er interesseret i hendes fritid Man skal vist have ret meget energi for at deltage meget herinde :) 2 Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) Hej Alle. Jeg må sige, jeg undre mig. Havnebumsen skriver et indlæg, Om ND, ikke så snart han har, gjort det. Kommer der gode tilkendegivelser tilbage til ham. Nå ja så kommer alle de sure opstød beskyldninger til højre og venstre om den ene sag efter den anden. Og mon ikke de sager der skitseres i denne tråd er viden man, har fået ved 3 ja endda 4 5 hånds viden. 1 fjer bliver til 5 høns. Den meget velkendte historie. Hvis nogen så forsvarer ND ja så man med i hendes klan. (ja okay jeg melder mig frivilligt i den klan) Så opstår der ping pong imellem folk, ja beskyldningerne bliver hårdere og hårdere. Man beder om dokumentation osv. De folk der oftest skriger, på dokumentation, kan jo ikke selv dokumentere noget. Jeg har mødt ND, som mange andre også har. En dejlig pige, meget intelligent, ja hun markere sig bestemt som en jeg holder af og har sympati for. (tror jeg er vip klan medlem nu) Også bringer folk sager op der er 1 år eller ældre, jamen jøsses i skuret. Har ND tisset så meget på jeres sukkermad. Eller har hun i realiteten bare lidt ret i de ting hun skriver, som så igen kan være meget svært, at sluge. Bare en lille strø tanke. Nej tilbage til, Havnebumsen gode indlæg. havnebumsen drik nogle flere grønne øl der på molen, der kommer gode indlæg fra din hånd der. Det da noget der giver et smil på læben, og gør dagen lidt sjovere Så tak for de humoristiske indlæg. God torsdag aften EG. KK Redigeret 8. Januar, 2015 af kanonkongen 9 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) ....... Jeg må sige, jeg undre mig. Havnebumsen skriver et indlæg, Om ND, ikke så snart han har, gjort det. Kommer der gode tilkendegivelser tilbage til ham. Nå ja så kommer alle de sure opstød beskyldninger til højre og venstre om den ene sag efter den anden ......... ....... Nej tilbage til, Havnebumsen gode indlæg. havnebumsen drik nogle flere frønne øl der på molen, der kommer gode indlæg fra din hånd der. Det da noget der giver et smil på læben, og gør dagen lidt sjovere Så tak for de humoristiske indlæg. Der er skam ikke meget at undre sig over. Den her beskrevne forretningsgang er er mere sikker end nogen naturlov. Jeg har selv fået saboteret to strenge med glade anmeldelser af Nikita. De var for hård kost for nogle . Men til det sidste: Ja, det var synd, at Havnebumsens velmente indlæg skulle ende på denne måde. Men som sagt: En naturlov herinde. Jeg sender en kasse virtuelle guldtuborg ned på molen i sympati. Redigeret 8. Januar, 2015 af Borende X 5 Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. Januar, 2015 Nåede desværre ikke at besøge ND - men de gange jeg har spurgt hende om noget, har jeg da kun fået pæne svar . . . 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 8. Januar, 2015 Nik, ikke alting som du skriver ovenfor er sande, det ved vi begge to, men det er fortid og jeg vil ikke rive op i det... Hvad er dit formål med at skrive det? Det er jo en anklage som det er umuligt at forsvare sig imod. Det man normalt kalder unfair. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 8. Januar, 2015 Jeg må blot undre mig over, at der findes en lille håndfuld mænd på EG, der bliver ved med at fortælle de samme historier omkring Nikita. Jeg har såmænd også hørt at mange ikke kunne lide Nikita, og når man så spørger indtil det der mange, så ender det altid op med en 5-6 stykker der typisk hænger fast i episoder der har udspillet sig for en del år siden. Noget at det første jeg bemærkede omkring al det sladder der cirkulere her på EG er, at de fleste beskrivelser af nogle episoder, hovedsageligt bygger på formodninger krydret med enten egne følelsesmæssige knubs eller ens såkaldte "venner" på EG´s knubs, snarere end fakta. Det der så også ofte kan undre mig er: Når man nu bruger så meget tid på at jagte og udveksle informationer omkring hinanden, Well, det beviser vel bare at "hønsegård" ikke er et sexistisk udtryk. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 8. Januar, 2015 Indimellem undrer man sig, når man nu ved at langt de fleste debattører her i strengen er både vidende, intelligente og voksne (?). med enkelte undtagelser forpasser ingen en mulighed for at rippe op i gamle skærmydsler og uretfærdigheder. det er komplet uklædeligt og under det niveau vi ved i hver især kan levere på. der er ikke, og skal ikke være nogen der har særlige privilegier herinde med hensyn til at skulle have det sidste ord, udover admin. så stram op og slap af, sænk pulsen, tag et glas vin og lad nu de gamle sager ligge. vi lukker strengen og opfordrer kraftigt til at vi bruger 2015 til at tidligere tiders uenigheder forsvinder i glemslens tåger 16 Del dette indlæg Link til indlæg