Hop til indhold
Gæst

Nikita Darling…… En ener

Recommended Posts

Gæst

Er Nikita Darling en ener :P der er flere som hedder Darling i branchen hehe :P

Er de efterligninger (Nik's motto) ? hvem efterligner hvem :lol:

Enig ! det er hyggelig at Nikita stadig er med os, vi savner dig på chatten :P

Mon ikke hun stadig er på chatten i form af udsendte chatspioner/faste husbukke som opretter anonyme brugernavne og kopiere alt hvad folk skriver på chatten og sender til hende, så hun bagefter kan sende pms til de chattere der ikke har omtalt hende godt nok.

Det er jo ligesom sket før er kommet frem herinde.

Darlingnavnet var ikke Nikitas opfindelse, der var flere der hed det før hun startede, men skulle nogen piger senere kalde sig Darling efter Nikita tog navnet blev de angrebet af Nikita og hendes husbukke.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Drenge for satan!!

Ros til Nikita for hun stadig er her! Nogen som er uenig? Muligvis i har et personlig udestående med Nikita, fint, men så læs det som... Ros til Ludere som vælger at fortsætte på EG, trods de er stoppet i Branchen. Nogen som er uenig? Ville i ikke værdsætte Jeres eventuelle Ynglingspige fortsatte på EG fremfor løber skrigende bort? om ikke andet, så signalet i det.

p.s Jeg har aldrig besøgt ND! så nej, hun er ikke min Ynglingspige! Men det positive i det hun gør, er jeg stor nok til at se! Uddele ros, er jeg også stor nok til, når jeg synes det er berettiget :-P

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Drenge for satan!!

Ros til Nikita for hun stadig er her! Nogen som er uenig? Muligvis i har et personlig udestående med Nikita, fint...

Forvent nu ikke for meget, bette bums... Den gode og i høj grad charmerende fræser æææælsker de små personangreb på hans yndlingsaversion... Han kan sgu slet ikke la' være :D

Det er jo dét, der gør det så sjovt at være herinde... :P

Og nej, jeg er ikke uenig med dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, alle piger i denne branche skal være én stor grå masse. Alle er ens. Alle SKAL være ens.

Ingen...og der blev sagt INGEN skal tro, at de kan skille sig bare en lille smule ud fra mængden. Ingen...og der blev sagt INGEN skal tro, at de er bedre end nogen andre eller noget specielt. Ingen skal have mere succes end andre.

Her går vi nemlig ind for begrænsninger for individet, og fremsiger hermed et halleluja for vores kære jantelov!

Og Fraiser... Bare fordi man gentager en løgn rigtig mange gange, så bliver det altså ikke til sandhed. Men tak for bagvaskelsen. :(

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke en løgn

Jeg undrer mig stadig over, hvad der driver dig, og hvad jeg nogensinde kunne have gjort dig...

Blev du mobbet meget som barn?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undrer mig stadig over, hvad der driver dig, og hvad jeg nogensinde kunne have gjort dig...

Blev du mobbet meget som barn?

Mange mennesker har en mission i livet, og Fræseren har efterhånden flittigt bevist, at hans er at genere så mange som muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg skriver hvad jeg mener, gør op med hykleriet.

Det gør mig upopulær hos Nikitaklanen, men jeg er nu ikke den eneste der er upopulær i den klan, tidligere har de jagtet Montezi og andre, Borende x er den bruger herinde der skændes med folk mest.

Som jeg skriver i min signatur så er jeg helt ligeglad med hvad fx folk i Nikitaklanen mener om mig. At jeg udtrykker kritik overfor deres opførsel skyldes alene deres kritisable opførsel.

Det preller helt af at klanen forsøger at komme igen med personangreb når jeg blotsmider tre links i et indlæg og intet mere, men komisk er det da :D

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Nåede aldrig at møde Nikita irl, men hvis hun bare var halvvejs, som hun var herinde, så er jeg gået glip af noget, som jeg kommer til, at fortryde resten af livet.

Nikita, jeg kan ikke andet end tro, at du får et fantastisk pension, og takker for mange gode stunder herinde, specielt den dag, vi  begyndte at lege med selfies, og så lagde du ovenikøbet nogle ud på din hjemmeside, respekt herfra, må du få et godt og indholdsrigt liv fremover:)

Knus fra Playfull

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvordan kan det være at nogle GPer skal fremhæves på bekostning af andre, som også gør et godt stykke arbejde?

Det sker ikke "på bekostning" af andre:

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?mselect=59000581&query=bekostning

Nogen fremhæves fordi de fortjener det. Grundene kan være mangeartede. Der er stadig kun at svare, at der jo ikke er nogen der forhindrer dig i at fremhæve dem, du synes fortjener det?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

det udelukker vel ikke at jeg i "ytringsfrihedens navn" også kan fremhæve den kritik at jeg ikke forstår, hvorfor nogle GPer skal fremhæves på bekostning af andre. Det finder jeg provokerende!

Hvis du bliver provokeret af ting du ikke forstår, så er det en god fremgangsmåde at spørge og lytte frem for at reagere negativt udad. Undskyld, men den her lå altså lige til højrebenet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skriver hvad jeg mener, gør op med hykleriet.

Det preller helt af at klanen forsøger at komme igen med personangreb når jeg blotsmider tre links i et indlæg og intet mere, men komisk er det da :D

Som udenforstående er min feedback til dig:

Jeg har ikke set dig påvise noget "hykleri" og jeg kan ikke få hoved eller hale i, hvad de tre link skulle bidrage med i diskussionen. De blev givet som et modsvar på en anklage mod dig om bagvaskelse, men jeg kan ikke se, at de imødegår den. (Jeg har intet andet grundlag for at tage stilling til lødigheden af de anklager der flyver frem og tilbage, vil jeg lige nævne).

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg før har skrevet, så har jeg en passion og interesse for denne branche, 

Det normale i den situation er jo så at fortsætte med det man brænder for som hobbyprojekt. Jeg nævner det bare, nu du bringer det op. Jeg skal gerne stille op til nærmere forklaring over en kop med selvvalgt indhold, hvis du skulle være i tvivl om hvad jeg mener. Anytime. Desværre har jeg stærkt på fornemmelsen det ikke er påkrævet.

Derudover er min egen forventning at det vil være nødvendigt for mig at kappe livlinen til Eroguide, hvis jeg vil droppe mit købesexforbrug. Det vil være for svært ellers. Det understøtter et par brugere, der har forsøgt det jo også (ingen grund til at udstille nogen).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Fraiser,

Jeg vil faktisk rigtig gerne forstå, hvad det er, der generer dig så meget i den her sammenhæng, og jeg vil egentlig også gerne have det ud af verdenen. Du kan vel heller ikke synes, at det her sjovt, vel ej?

Er det mine tidligere faste gæster som f.eks BX, der er med i min klan? Og er det fordi du ikke kan lide ham som debattør?

Er det fordi, han (og hvem du ellers betegner som værende med i klanen) har været begejstret for samværet med mig og udtrykt det?

Er det fordi, mine tidligere faste gæster og andre nogen gange er enige med mig om forskellige emner?

Er det Havnebumsens roser til mig i denne tråd, der generer dig?

Er det i virkeligheden mig som person og min rene tilstedeværelse herinde, som generer dig?

Det er bare fordi, alt det her er som en plade, der er gået i hak, og det er blevet gentaget i flere år nu. Kan jeg gøre noget for dig, eller kan vi på nogen måde komme videre eller bare et eller andet, så du ikke føler dette voldsomme behov for at angribe mig?

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det normale i den situation er jo så at fortsætte med det man brænder for som hobbyprojekt.

Det har du helt ret i. Men det næste projekt, jeg har på tegnebrættet, hænger ikke så godt sammen med dette job, og det er noget, som er vigtigere end denne interesse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har du helt ret i. Men det næste projekt, jeg har på tegnebrættet, hænger ikke så godt sammen med dette job, og det er noget, som er vigtigere end denne interesse. :)

Blasfemi!!!

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo netop ikke som job men som hobby! Jeg kan kun komme i tanker om katolsk nonne, som er helt uforeneligt med en gang imellem på hobbyplan at mødes med lystne mænd for at give dem blodtrykssænkende behandling. Men sådan kan folk jo se så forskelligt på tingene  :???:

Du må nok forvente at der indimellem vil være nogen, der vil forsøge at charme trusserne af dig. Du sender bare en vejledning om hvordan man gør det som PB, en dag du keder dig og har for meget tid.  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Nikita

Du er jo på kant med mange herinde, du har altid været på kant med mange. Også på venuslogen.

Du har også mange der er glade for dig herinde. Også på Venuslogen.

Jeg skriver min holdning til dig og din klan. Jeg synes fx ikke det er i orden at lege chatspion, sende dig udskrifter. Det er vist sket flere gange endda af flere mennesker og så skriver du rundt til dem der på chatudskriften har skrevet noget om dig. At kritisere en anden pige fordi hun har navnet Darling når navnet var brugt af andre piger før du tog det ryster jeg på hovedet af. Bare eksempler.

Jeg har intet imod din tilstedeværelse på forummet, men jeg forholder mig kritisk ligesom en del gjorde da du havde fingrene nede i en tilsyneladende løgnehistorie om afhuggede hoveder på en fkk klub

Du kan jo også godt lide at prikke lidt til mig en sjælden gang og du skal være velkommen.

Mit første svar på denne streng var et svar til Nille, så kom der et indlæg med tre links og så et par indlæg mere.

Du må gerne blive meget personlig, du forsøgte vist også i et af dine indlæg. Jeg forsøger at kritisere handlinger, tænk hvis jeg som sig begyndte at stille spørgsmål om mobning, misbrug i din barndom som en forklaring på hvor du er i dag, som du skrev til mig, så vil der være et ramaskrig men som du så på min reaktion på det indlæg så tog jeg det fra den muntre vinkel.

Vi kan da godt tage et sug af en fredspibe men jeg tror ikke du vil, og jeg vil også stadig min mening men har intet problem med at skrue ned for retotikken, for ja jeg er da også lidt provokerende til tider som andre herinde men skrive min mening bliver jeg ved med.

Redigeret af Frasier
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man bestille sådanne en udskældning?

Nej - i bedste fald kan du bestille en udskylning, men det har Nikita aldrig haft på menukortet, så her skal du ha fat i en af analgudinderne... :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo netop ikke som job men som hobby! Jeg kan kun komme i tanker om katolsk nonne, som er helt uforeneligt med en gang imellem på hobbyplan at mødes med lystne mænd for at give dem blodtrykssænkende behandling. Men sådan kan folk jo se så forskelligt på tingene  :???:

Nu vil jeg nødigt blande mig utidigt i noget, men Nikita har faktisk indiceret noget om det på sin hjemmeside.

I indlægget "Tiden går – klokken slår" skriver hun i allerførste linie:

"Uret tikker… Både det der holder styr på timerne og det biologiske."

jeg ved, at du er een med styr på sproget, så derfor er jeg ikke i tvivl om, at du kan læse imellem linierne – selvom der her kun er een :) – og nå frem til den erkendelse, at det nævnte næste projekt må være så langt fra normal nonnevirksomhed, som det overhovedet tænkes kan :)
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu vil jeg nødigt blande mig utidigt i noget, men Nikita har faktisk indiceret noget om det på sin hjemmeside.

I indlægget "Tiden går – klokken slår" skriver hun i allerførste linie:

"Uret tikker… Både det der holder styr på timerne og det biologiske."

jeg ved, at du er een med styr på sproget, så derfor er jeg ikke i tvivl om, at du kan læse imellem linierne – selvom der her kun er een :) – og nå frem til den erkendelse, at det nævnte næste projekt må være så langt fra normal nonnevirksomhed, som det overhovedet tænkes kan :)

Må jeg tillade mig at gætte, Nik er gravid ? :P mange gange tillykke :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi kan da godt tage et sug af en fredspibe ....

Det får man ikke noget ud af. Det ved jeg af egen personlig erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...