Hop til indhold
Gæst

Nikita Darling…… En ener

Recommended Posts

Gæst

Og på den Positive måde  :-P

For et stykke tid siden satte Pigebarnet Stilletterne. For endnu længere tid siden meldte hun alt udsolgt, synd for dig Manse. Her skulle hun jo være skredet fra EG med lynets hast. Men gudhjælpeme så sent som idag, har hun intet fattet og skriver stadig herinde  :???: Jamen hvad er der da galt med hende?

Nu skal der nok være undtagelser jeg ikke har lagt mærke til!!!! Men når Pigerne stopper har de meget travlt med at forlade EG. Har ikke set nogen være nævneværdig synlig i Debatterne etc efter de er stoppet. Ikke en eneste  :???: Det starter da lidt tanker ved mig! Hvorfor har de så travlt med at komme væk? Er Luderfaget så meget noget lort, så man løber skrigende bort uden at kigge tilbage? 

De har muligvis lidt at gøre med tidligere Kolegaer, kender jeg ikke noget til!!!! Men almindeligvis når man har været i en Branche i flere år, så bibeholder man da lidt interesse for Branchen. (hvis man da ikke er løbet skrigende bort) Her er EG det naturlige midtpunkt. Naturligvis kan de ikke forblive Lyserøde, men der er da intet som forbyder at blive almindelig bruger som ND.

Nå tilbage til den kære Nikita Darling. Fedt du er her! Glædespige af lyst, tror jeg på! for du er ikke løbet skrigende bort ved først kommende lejlighed! Nej du bliver her gladeligt , trods de mange dask du til tider får over Snuden. Det giver en forståelse for de mange Positive Anmeldelser gennem tiderne. Pigebarnet bag har ønsket at være her. Ikke bare i det skrevne eller med ord… nej langt vigtigere også gennem handling  :-P

• Synes godt om 10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle vælger at stoppe og forsvinde ud af rampelyset, andre "bliver stoppet" og så er der dem der vælger at stoppe og som drevet af den naturlige kvindelig nysgerrighed, ikke kan overskue at forlade slænget herinde.

Jeg synes da det er hyggeligt at ND stadigvæk hænger ud herinde.

Bevares, hun er lidt skrap en gang imellem, men sådan er det vel at blive pensionist, så har man jo masser af tid til at skælde ud på ungdommen ;)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes da det er hyggeligt at ND stadigvæk hænger ud herinde.

Bevares, hun er lidt skrap en gang imellem, men sådan er det vel at blive pensionist, så har man jo masser af tid til at skælde ud på ungdommen ;)

Javist, og vi vil til enhver tid tilbyde hende friplads her på plejehjemmet :D;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauw, det var godt nok nogle søde og varme ord, som du dér sendte i min retning! Af hjertet tak, Havnebums. :)

Som jeg før har skrevet, så har jeg en passion og interesse for denne branche, og hvis jeg ser bort fra troldene, og når det ellers ikke lige er mig, der står for skud herinde, så synes jeg, at det kan være både spændende, interessant og underholdende at deltage herinde.

Når jeg skriver, så er det som oftest fordi, jeg ikke kan lade være. Jeg er nemlig nogen gange så indbildsk, at jeg mener at mit synspunkt om visse ting er vigtige at få med. :mrgreen:

Måske jeg pludselig ikke har den samme tid til EG, men jeg tror, at der skal en drastisk omvæltning til for, at jeg aldrig ville komme forbi og læse lidt med. :) Eller skælde lidt ud! :D

At andre piger der er holdt ikke deltager mere, kan der jo være mange årsager til udover bare, "at ville væk i en helvedes fart, uden at se sig tilbage".

Nogen mennesker har det bedst med at lægge bogen helt væk, når de er færdige med at læse den, men andre vender tilbage til deres yndlingskapitler.

Andre piger kan måske have fundet en partner, der ikke er videre begejstret for valget af dette job, og så vil ønsket om fortsat deltagelse herinde måske ikke falde i god jord. Ja, der kan ligge mange årsager bag. :)

Men igen - tusind tak for de positive ord, Havne. :)

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauw, det var godt nok nogle søde og varme ord, som du dér sendte i min retning! Af hjertet tak, Havnebums. :)

Som jeg før har skrevet, så har jeg en passion og interesse for denne branche, og hvis jeg ser bort fra troldene, og når det ellers ikke lige er mig, der står for skud herinde, så synes jeg, at det kan være både spændende, interessant og underholdende at deltage herinde.

Når jeg skriver, så er det som oftest fordi, jeg ikke kan lade være. Jeg er nemlig nogen gange så indbildsk, at jeg mener at mit synspunkt om visse ting er vigtige at få med. :mrgreen:

Måske jeg pludselig ikke har den samme tid til EG, men jeg tror, at der skal en drastisk omvæltning til for, at jeg aldrig ville komme forbi og læse lidt med. :) Eller skælde lidt ud! :D

At andre piger der er holdt ikke deltager mere, kan der jo være mange årsager til udover bare, "at ville væk i en helvedes fart, uden at se sig tilbage".

Nogen mennesker har det bedst med at lægge bogen helt væk, når de er færdige med at læse den, men andre vender tilbage til deres yndlingskapitler.

Andre piger kan måske have fundet en partner, der ikke er videre begejstret for valget af dette job, og så vil ønsket om fortsat deltagelse herinde måske ikke falde i god jord. Ja, der kan ligge mange årsager bag. :)

Men igen - tusind tak for de positive ord, Havne. :)

Kan man bestille sådanne en udskældning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@ ND

Jeg skal ikke undlade at bemærke at hvis det var dig som var moderator herinde, så var der nok mange som fik slettet deres indlæg fordi de faldt indenfor det du kalder: "Troldere :p

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita bruger faktisk det rigtige ord, nemlig "trold" - i bestemt form flertal "troldene".

Hun nævner ikke "troldere", som jo ikke findes.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ ND

Jeg skal ikke undlade at bemærke at hvis det var dig som var moderator herinde, så var der nok mange som fik slettet deres indlæg fordi de faldt indenfor det du kalder: "Troldere :P

Hvor bemærker du det?

Ingen grund til at slette noget. De få arbejdsomme trolde vi har haft herinde, klarer det fint med hensyn til at udstille sig selv.

Det der i følge min mening kendetegner en trold er, når man skriver udelukkende for at provokere (og ofte i ytringsfrihedens navn). Det må lige præcis du, Titman, kende en del til.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor bemærker du det?

Ingen grund til at slette noget. De få arbejdsomme trolde vi har haft herinde, klarer det fint med hensyn til at udstille sig selv.

Det der i følge min mening kendetegner en trold er, når man skriver udelukkende for at provokere (og ofte i ytringsfrihedens navn). Det må lige præcis du, Titman, kende en del til.

WRONG... Jeg skriver ikke for at provokere..

Hvor bemærker du det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

WRONG... Jeg skriver ikke for at provokere..

Hvor bemærker du det?

Dit sprog er da ofte ret provokerende.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Dit sprog er da ofte ret provokerende.

Se det ser jeg faktisk som en STOR cadeau :smile:

Jeg "udstiller" gerne mig selv, hvis det er for at fremføre relevant og saglig kritik..

Redigeret af titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se det ser jeg faktisk som en STOR cadeau :smile:

Jeg "udstiller" gerne mig selv, hvis det er for at fremføre relevant og saglig kritik..

Det var nu ikke ment som en ubetinget kompliment fra min side :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det var nu ikke ment som en ubetinget kompliment fra min side :shock:

Men sådan blev det opfattet :P

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men sådan blev det opfattet :P

Det kan jeg forstå, men det, som du betegner som "relevant og saglig kritik", er det, mange af os betegner som uartigheder.

Nu vil jeg imidlertid byde dig god nat for denne gang. Jeg er nemlig nødt til at være frisk og udhvilet til i morgen  ;) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan jeg forstå, men det, som du betegner som "relevant og saglig kritik", er det, mange af os betegner som uartigheder.

Nu vil jeg imidlertid byde dig god nat for denne gang. Jeg er nemlig nødt til at være frisk og udhvilet til i morgen  ;)

Well, sådan ser jeg nu ikke på det. 

Jeg fortsætter med at give udtryk for min mening i ytringsfrihedens navn, som Nikita, så fint udtrykker det for hvordan kan det være at nogle GPer skal fremhæves på bekostning af andre, som også gør et godt stykke arbejde ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, sådan ser jeg nu ikke på det. 

Jeg fortsætter med at give udtryk for min mening i ytringsfrihedens navn, som Nikita, så fint udtrykker det for hvordan kan det være at nogle GPer skal fremhæves på bekostning af andre, som også gør et godt stykke arbejde ?

Hvem har du i tankerne, du er velkommen til at ophøje dine piger :P

Du har hørt om ridderene på hvide damecykler ikke ? :lol:

Nikita har sine fans, andre piger har sine fans :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er Nikita Darling en ener :P der er flere som hedder Darling i branchen hehe :P

Er de efterligninger (Nik's motto) ? hvem efterligner hvem :lol:

Enig ! det er hyggelig at Nikita stadig er med os, vi savner dig på chatten :P

Præcis Nille. Det er derfor Nikita er en ener.

Fordi der kun er en Nikita Darling :wink:

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvem har du i tankerne, du er velkommen til at ophøje dine piger :P

"Mine piger" er desværre stoppet og det var før jeg blev aktiv på EG :(

Så det giver lissom ingen mening, kære Nille :-)

Men jeg kan love dig for at jeg nok skal gøre det fremadrettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej det var det ikke, Nille. 

Men al mulig respekt for at i er så glade for jeres kære Nikita og GF, men det udelukker vel ikke at jeg i "ytringsfrihedens navn" også kan fremhæve den kritik at jeg ikke forstår, hvorfor nogle GPer skal fremhæves på bekostning af andre. Det finder jeg provokerende!

Bevares, GPerne bryder sig ikke om kritik og hvis det var dem som bestemte, så var der mange af os, som der ikke var plads til herinde. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi er allesammen Enere !!

Det er essensen i mit budskab. 

Husk på at alle mennesker rummer gode og dårlige sider :)

Dog er der bare nogle få, der rummer flere dårlige end gode, men alle har en mulighed for at forbedre sig !

Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om andre, men jeg anstrenger mig hver eneste dag for også at lytte til dem, som jeg finder irriterende og er uenig med og undlade at dæmonisere dem.

Det fører aldrig til noget godt ! 

Det var så mit sidste indlæg i denne tråd.

Hyg jer :wink:

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

haha kan du nøjes med at lytte ? :lol:

Haha dit forsøg på at afspore mit svar er vist mislykket, kære Nille ;-) 

Jeg skrev: 

Vi er allesammen Enere !!

Det er essensen i mit budskab.

Husk på at alle mennesker rummer gode og dårlige sider :)

Dog er der bare nogle få, der rummer flere dårlige end gode, men alle har en mulighed for at forbedre sig !

Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om andre, men jeg anstrenger mig hver eneste dag for også at lytte til dem, som jeg finder irriterende og er uenig med og undlade at dæmonisere dem.

Det fører aldrig til noget godt !

Det var så mit sidste indlæg i denne tråd.

Hyg jer :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...