Hop til indhold
Rejsenetværk

Håndværker anmeldelser

Recommended Posts

Kære brugere

Hvad er jeres mening om Trustpilot.dk og anmeld-håndværker.dk, andre lignende hjemmesider?

Jeg står overfor at skulle vælge en vvs leverandør til en nok lidt udfordrende, og måske ret dyr installation af en brusekabine i mit soveværelse.

Fordi forholdene ikke er til det, men nu har jeg råd til det, og vil have det lavet hvis ikke udgiften er helt ude af proportioner?

I  min søgning på nettet vrimler det jo med webshops og gode hjemmesider for vvs installatører, men der er meget få dagåbne showrooms og butikker, hvor man kan bese varer, få råd og vejledning, samt træffe aftale om at virksomheden udfører arbejdet endeligt.

Det slår mig at nogle af de største, ældste og mest succesrige virksomheder med egne butikker, er udsat for dårlige anmeldelser i et efter mit indtryk mistænkeligt omfang?

For eksempel fik jeg et troværdigt indtryk på deres egen hjemmeside af Leon Petersen i Ishøj, og er faktisk halvt på vej der ned for at bese mulighederne, eventuelt få et tilbud, regner ikke med at de er billigst.

Men så kan jeg læse denne stime af dårlige anmeldelser på trustpilot.dk:

Leon Petersen A/S anmeldelser

Faktisk har jeg mere tillid til anmeldelserne her på siden end på de andre sider, bortset fra når der seriøst diskuteres påfaldende positive og negative anmeldelser.

Jeg har også bemærket at en del velrenommerede håndværksmestre hverken har dårlige eller negative anmeldelser på nettet, ikke selv gider at være medlem på anmeld-håndværker.dk, men i det hele taget lader eget gode navn borge for sig selv.

Hvad synes I? Er det retfærdigt at droppe Leon Petersen og andre på den konto, eller bør man retfærdigvis følge ens første indskydelse om rent faktisk at møde op i butikken?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal vælge en som en af dine venner / bekendt / familie har brugt, som de var glade for.

Og sørg for at du ikke betaler det fulde beløb før arbejdet er helt færdigt.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rejse brug dem super service ingen problemer brugt dem både til badeværelse og køkken.

http://www.ivannielsensvvs.dk/

Det da vores egen Ivan. Forsvars legenden fra 80ér landholdet. Der havde han bestemt kvalitet, og lyder til han også har det i sit Firma.

Hey Rejse, ja jeg ville bestemt også bruge mit netværk. Kollegaer, venner, familie osv. Og bruge deres viden på hvem de har været tilfreds med. Nå man skal, ud og bruge en del penge. Er det jo yderst vigtigt, At man bliver tilfreds.

Knæk og bræk med ombygningen Rejse.

God onsdag til jer alle.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RasmusL

Selvom du får en pris fra en som er anbefalet, så er det altid en god ide at få 2-3 tilbud, da de kan variere rigtig meget.

Hvor i landet er vi ca??:)

Rasmus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brug altid netværket fremfor trustpilot - Vennerne gi'r de bedste anbefalinger . . .  ;)

Boede på en tidspunkt i Oslo, mange steder var der brusekabine i køkkenet og toilet ude på trappen - Sådanne lejligheder kalde vi for bad med kogemuligheder. . .  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg anbefaler gerne ethvert firma, der bagefter giver mig 10% af ordresummen.

Og skulle nogen komme i vanskeligheder, så vidner jeg falsk for en kaffepunch.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som jeg læser Rejses indlæg, så spørger han også indtil vores generelle mening om diverse bruger anmeldelses sites, som fx trustpilot eller anmeld-håndværker.dk.

Jeg er enig med Rejse i at man skal tage anmeldelser på disse rating sites med et gran salt.

De gode anmeldelser kan være plantet af loyale medarbejdere fra virksomheden, eller andre, som er blevet betalt for at skrive en god anmeldelse.

Dårlige anmeldelser er nødvendigvis ikke fra kunder, men kan være fra alle mulige kværulanter og brokrøve, som har hørt noget dårlig omtale af firmaet i "Kontant" eller lignende forbrugerprogrammer. 

Som rejse også påpeger, så tror jeg også at anmeldelser på EG er mere troværdige. 

Det er nu engang sværere at slippe afsted med en dårlig anmeldelse her på sitet fordi vi har så mange "selvbestaltede autoriteter", som straks er over en, når man er lidt for kritisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...