Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 …. og man begriber ikke hvad har udløst det. Mænd er i hopetal begyndt at gå i Hundene. Der vandrer Mænd rundt i Gaderne uden at vide hvor de skal hen, nogle sidder og stirrer ud i luften, de har nærmest glemt hvem de er, møder ikke op på arbejde, generelt er livet faldet fuldstændig sammen for dem. Flere af dem sidder og mimrer uforklarelige ord såsom sem sem sem sem sem eller Nikita Nikita Nikita Nikita eller Gina Gina Gina Gina. Minder lidt om Kvindenavne, men hvorfor sidder i hundredevis af Mænd og Mimrer det? Der er pres på de lukkede afdelinger og Psykologer og Psykopater står fuldstændig magtesløse overfor det nye Fænomen. Årsagen har ingen kunnet finde frem til! og behandlingen har indtil videre været beroligende Medicin, det eneste som har haft lidt effekt på disse Mænd. Agent Havne er gået ind i Sagen! Og har tilbudt sin hjælp til en pæn overbetaling. Ved nærmere efterforskning har jeg fundet frem til det mærkelige Fænomen skyldes noget meget slemt… nemlig stoppede Courtisaner Sgu også altid de skide Kællinger som er skyld i alting De ramte Mænd er disse Courtisaners Riddere, Husbukke, Røvslikkere og andet Godtfolk. Efter Courtisanen er stoppet har de mistet deres Slavelignende forhold til Courtisanen og skal nu til at tænke selvstændig. Mange af dem har været vant til at kigge beundrende op på deres Gudinde og har slet ikke kunnet Kapere det nye frie Liv Fremtiden vil vise om de kan blive til almindelige Mennesker igen. Eksperterne tvivler!!!!! P.S Nu ved jeg alle på EG er nogle søde og venlige Mennesker. Som alle har et stille og rolig sind og ikke kender til ordet nærtagethed. Med det i mente, skulle der jo ikke være nogen Ko på Isen, ved at skrive dette lille indlæg 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Januar, 2015 Whahaha... Hvor er du ååårrrnsvag, Havnebums! :D :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 Whahaha... Hvor er du ååårrrnsvag, Havnebums! :D Ahhh Nikita du kan fandeme ligeså indrømme du er lidt småforelsket i Humoren herude på Molen. Den bliver sgu bedre og bedre i takt med de Grønnes indtog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2015 Altså Havne, det er bare en projektion af din frustration over at der ikke, hvileløst, vanker kvinder rundt og messer Havne, Havne, Havne. Du skal bare skrive at du stoppper, så myldrer de frem ------ måske) SKÅL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 (edited) Jeg stopper på EG sidste chance for at få noget gratis Havnepik!!!!!!! (af grum erfaring må jeg hellere tilføje, GÆLDER KUN PIGERNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Redigeret 7. Januar, 2015 af Havnebumsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 7. Januar, 2015 Jeg stopper på EG Er det et løfte eller en trussel??? :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 Er det et løfte eller en trussel??? Trussel for at få Mimrehønnerne frem Har jo lovet Havnebums Klanen, at deres Leder ikke forsvinder! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2015 Jeg stopper på EG sidste chance for at få noget gratis Havnepik!!!!!!! (af grum erfaring må jeg hellere tilføje, GÆLDER KUN PIGERNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) OK, min yngste datter på 19 er på vej. Hun er lige blevet klippet helt korthåret, og ligner mig forbløffende meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. Januar, 2015 Tja, rustningen står i hjørnet og...... Ruster! Den hvide hingst er nu blevet en Vallak, og skiftet ud med en Puch Maxi......den med den grønne Arla kasse bagpå. 3 af det helt gode forsvandt, og nu er der egentlig kun bænken på molen tilbage!........er der plads til flere HB? Har sat en lille annonce i avisen: Søger! Viril mand søger fast stilling som Husbuk/Ridder/"HvadDetNuSkalVære". Kan tiltræde snarest. Vederlaget går jeg ud fra følger markedspriserne. Så piger, jeg er fri på markedet og har mønt på lommen.......send en PM og jeg er din :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 OK, min yngste datter på 19 er på vej. Hun er lige blevet klippet helt korthåret, og ligner mig forbløffende meget Hmmm ja man Joker jo med en sæk over hovedet kan løse den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2015 Tja der er flere. Sisse vinkede også farvel, suk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Januar, 2015 Her på St. Kødlyst har vi gamle fossiler lige haft et møde i spisesalen om spørgsmålet, og med knirkende rullestole har vi med overvældende flertal vedtaget at ................ øh, ja, hvad var det nu, vi vedtog? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 7. Januar, 2015 og ligner mig forbløffende meget Ok, men hvis du bare gi'r hende noget pænt tøj på og be'r hende om at holde mund, så er der garanteret ikke nogle, der lægger mærke til dét... :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. Januar, 2015 Her på St. Kødlyst har vi gamle fossiler lige haft et møde i spisesalen om spørgsmålet, og med knirkende rullestole har vi med overvældende flertal vedtaget at ................ øh, ja, hvad var det nu, vi vedtog? At I skulle se at få de rullestole smurt :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg