Hop til indhold
kanonkongen

Tv program på dr1 om virkelighedens forbrydelse.

Recommended Posts

hey alle.

 

Serien viser forskellige kriminalsager. Denne episode omhandler politiet der kontrollere illegale prostituerede i Nordjylland.

 

Og om pigerne vil give oplysninger som, kan pege mod en bagmand. (der tror jeg så ikke politiet kommer langt). Men nu må, jeg jo se når programmet er slut.

 

God mandag aften, til jer alle.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey alle.

 

Serien viser forskellige kriminalsager. Denne episode omhandler politiet der kontrollere illegale prostituerede i Nordjylland.

 

Og om pigerne vil give oplysninger som, kan pege mod en bagmand. (der tror jeg så ikke politiet kommer langt). Men nu må, jeg jo se når programmet er slut.

 

God mandag aften, til jer alle.

 

KK

 

Nej, tror heller ikke Politiet kommer særlig langt og jeg syntes det er meget store resurse der bruges på, at få to kvinder udvist.

 

Måske det ville være mere givtig, at gå efter den der ejere huset, betaler deres telefon og annoncer.

 

Pite 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, tror heller ikke Politiet kommer særlig langt og jeg syntes det er meget store resurse der bruges på, at få to kvinder udvist.

 

Måske det ville være mere givtig, at gå efter den der ejere huset, betaler deres telefon og annoncer.

 

Pite 

 

Hej Pite  det har du ret i efter jeg har set udsendelsen. Pigerne komme kommer frivilligt til Danmark og tjene vel lidt mere end de kunne hjemme. Dem der ret tjener penge er pigernes bagmænd hjælper osv. ;)

Er det så ok at besøge de piger når de sådan bliver udnyttet ;)

En stor del af pengene ender hos bagmænd og hjælper  

Der betales ikke moms skat

 

Link   http://www.dr.dk/tv/se/forbrydelsen-i-virkeligheden/forbrydelsen-i-virkeligheden-4#!/00:36      

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...