kanonkongen 34395 Skrevet 5. Januar, 2015 hey alle. Serien viser forskellige kriminalsager. Denne episode omhandler politiet der kontrollere illegale prostituerede i Nordjylland. Og om pigerne vil give oplysninger som, kan pege mod en bagmand. (der tror jeg så ikke politiet kommer langt). Men nu må, jeg jo se når programmet er slut. God mandag aften, til jer alle. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 5. Januar, 2015 hey alle. Serien viser forskellige kriminalsager. Denne episode omhandler politiet der kontrollere illegale prostituerede i Nordjylland. Og om pigerne vil give oplysninger som, kan pege mod en bagmand. (der tror jeg så ikke politiet kommer langt). Men nu må, jeg jo se når programmet er slut. God mandag aften, til jer alle. KK Nej, tror heller ikke Politiet kommer særlig langt og jeg syntes det er meget store resurse der bruges på, at få to kvinder udvist. Måske det ville være mere givtig, at gå efter den der ejere huset, betaler deres telefon og annoncer. Pite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 18. Januar, 2015 Nej, tror heller ikke Politiet kommer særlig langt og jeg syntes det er meget store resurse der bruges på, at få to kvinder udvist. Måske det ville være mere givtig, at gå efter den der ejere huset, betaler deres telefon og annoncer. Pite Hej Pite det har du ret i efter jeg har set udsendelsen. Pigerne komme kommer frivilligt til Danmark og tjene vel lidt mere end de kunne hjemme. Dem der ret tjener penge er pigernes bagmænd hjælper osv. Er det så ok at besøge de piger når de sådan bliver udnyttet En stor del af pengene ender hos bagmænd og hjælper Der betales ikke moms skat Link http://www.dr.dk/tv/se/forbrydelsen-i-virkeligheden/forbrydelsen-i-virkeligheden-4#!/00:36 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg