Gæst Skrevet 5. Januar, 2015 http://www.massage24-7.dk/bruger/413/Sally93klar Er der nogen at har prøvet denne pige? Det er lidt mærkeligt. Hun ønsker penge i anden postkassen. Jeg er lidt bang for at betale til hende? Er der nogen har erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fjummer 23 Skrevet 5. Januar, 2015 Nu skulle du nok have skrevet dette under Efterlysninger, og ikke under anmeldelser, men bortset fra det, så vil jeg sige, at denne ville jeg gå LANGT uden om. Betaling inden man mødes (det er sådan jeg læser det)!! Hvorfor er det mere sikkert for dig? Det lugter langt væk af fusk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
der gute mand 32 Skrevet 5. Januar, 2015 Helt enig find en anden det ligner to forskellige kvinder pa billederne lys hud og mork hud passer ik helt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Januar, 2015 Kan du anbefale nogen smukt pige som 20-24 år gammel på fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GoodGuy 2 Skrevet 7. Januar, 2015 Nu har jeg så skrevet lidt frem og tilbage med Sally. De har fremsendt 2 falske billeder. (De var dumme nok til at tage billeder fra en polsk pige i Kbh som jeg rent faktisk har besøgt ) Så det er 100% en falsk profil. De vil have 50% betaling via mobilepay inden besøg. HOLD JER LANGT VÆK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 14. Januar, 2015 Stregen burde flyttes til Falsk markedsføring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4773 Skrevet 14. Januar, 2015 Ja platugler har åbenbart stadig kronede dage. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg