Hop til indhold
fyr9000

Hvem vandt?

Recommended Posts

Ha haa...

 

Ja jeg deltog jo ikke, så personligt er jeg ligeglad, men jeg kan godt forestille mig, at ledelsen har svært ved at sortere rundt i alle de indlæg, konkurrencen har afstedkommet. Er en anmeldelse på tre linjer med næsten meningsløst volapyk en anmeldelse? Skal anmeldelser, der omhandler damer fra måneder og år tilbage, tælle med? Hvad er hjælpsomme kommentarer, og hvad er bare nonsens? Det er slet ikke nemt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm...

 

Så er det nu, at man skal have den traditionelle pædagogiske "efter-du-har-tabt"-remse: Altså hør nu her lille fyr, det gælder om, at have det sjov, MENS du deltager i konkurrencen... at vinde 1. præmien er ikke så vigtig...

 

:D:P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Admin sagde i går, at den heldige vinder formentlig vil få besked i weekenden/starten af næste uge, og derefter bliver vinderen offentliggjort på forummet. Alle "lodderne" skal lige tælles op osv. :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der gives vistnok kun advarselspoint herinde. Og dem kender kun bruger og administrator. De har vist ikke noget med konkurrencen at gøre.

 

 

Ej...

 

Ja så lad os da kalde det "lodder"

Der var vist 5 for en anmeldelse

 

Ja ok, så der blev trukket lod ? :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm...

 

Så er det nu, at man skal have den traditionelle pædagogiske "efter-du-har-tabt"-remse: Altså hør nu her lille fyr, det gælder om, at have det sjov, MENS du deltager i konkurrencen... at vinde 1. præmien er ikke så vigtig...

 

:D:P:D

Have det sjovt..!!!  Jeps, og det må vi da håbe at de havde under seancen om det de lavede anmeldelse til. :mrgreen:  :lol:  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm...

 

Så er det nu, at man skal have den traditionelle pædagogiske "efter-du-har-tabt"-remse: Altså hør nu her lille fyr, det gælder om, at have det sjov, MENS du deltager i konkurrencen... at vinde 1. præmien er ikke så vigtig...

 

:D:P:D

 

Ja god pointe; pædagoger har sjovt nok aldrig været særligt begejstrede for konkurrencer :-)

Mon ikke det hænger sammen med en "anerkendende pædagogisk" tilgang, hvor alle mennesker bliver betragtet, som værende værdifulde, som det menneske de er og ikke i kraft af deres evner, etc :)

Ja der skal nok være et par stykker eller flere, som bliver skuffede og der skal nok også være et par "støttepædagoger" eller flere, som træder til og trøster dem :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...