Hop til indhold
Gæst

Lykkens år...

Recommended Posts

Gæst

Rigtig godt nytår til jer alle fra pigekollektivet og undertegnede SMIL.

Håber at alle må få fyldt deres år med kærlighed og lykke. At i alle må have et fantastisk år med masser af glæde og lykke.

Det siges at dødens og ødelæggens år er færdigt og nu går det fremad med alt det gode igen- lad os håbe og tro på det , så vi og vores smukke jord bliver et bedre sted for alle.

Pas på hinanden og husk at intet er vigtigere end kærligheden. Vær rare og gode ved dine kære, medmennesker og dig selv smil.

I får et stort nytårs kys herfra, jeg selv vil kæmpe for et skønt og lykkebringende år med mine børn, familie og venner smil.

Knus og godt nytår fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt Nytår til dig, Line, og måtte gunstige vinde fylde dine sejl i 2015 :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også et Godt Nytår til dig Line - Må dit nye år KUN være fyldt med positive oplevelser og gode minder med dine børn, familie og venner . .  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak og i lige måde line håber du har haft en god jul og nytår :-)

 

Jeg håber virklig du har ret i din spådom om at nu begynder alting at gå fremad, syntes de sidste mange år har været hård på min vej så vil glæde mig til fremtiden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey line pigen.

 

Ja herfra skal også lyde et godt nytår til dig og dine kære. jeg håber dit 2015 bliver, et helt fantastisk år. 

 

Ha en skøn weekend, med sjov og ballade.  :-P

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nytår til dig og Pigekollektivet også :)

 Det siges at dødens og ødelæggens år er færdigt og nu går det fremad med alt det gode igen.

 

Sjovt sammentræf :)

Jeg har i hvert fald bestemt mig for at prøve at lave nogle ændringer her i 2015, og er startet med en grundig oprydning herhjemme og få alt gammelt skrammel ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...