Hop til indhold
Gæst

er det muligt at holde det hemmelige

Recommended Posts

Gæst

Hej alle sammen

Jeg er 25 og er blive gift elsker min kone over alt men det står nul sex om aften hun siger hun ikke er i humør til det og jeg har alvorlige brug for afløsning en gang i mellem

Jeg har prøvet thai massage før

Men nu hvor jeg er gift er jeg bange for at de ikke hemmelige

Kender i den følelse?

Har i nogle gode steder i Kolding eller Horsens for sted som kan holde hemmelige såsom thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej andenn kan ikke lige se hvorfor de steder du vil komme ikke har en interesse i at holde dit besøg hemmeligt. Kik i thai anmeldelser om de steder du vil besøge har et godt ry.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange tak my darling jeg behandling alt folk godt og vist jeg møder dem på gaden ser jeg bare den anden vej hehe de må have en fantastisk dag mydarling :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu får du en kommentar som du ikke har bedt om og som jeg nok kan få lidt "tæsk" for, det må jeg så leve med.

 

Du og din kone er unge, du savner sex allerede. Du skal tage en dyb snak med din kone snarest, kan i ikke finde en fælles forståelse for jeres fremtidige sexliv selv, skal i søge hjælp hos en parterapeut og en sexolog.

 

Lad være med at satse på at du kan bygge et fremtidigt parforhold på løgn.

 

Lad være med at tro at sex'en nok bliver bedre næste år hvis i ikke gør noget aktivt selv - DET GØR DEN IKKE !. 

 

Kan i ikke arbejde sammen om dette - SÅ SE AT KOMME UD AF DET FORHOLD.

 

ET GODT SEXLIV FYLDER KUN 10% af et forhold - ET DÅRLIGT SEXLIV FYLDER 90% af forholdet for den der savner !!

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Takker bundstokken

Tak for svart jeg prøver også at få det til at blive beder og jeg har også snakket med hende om det hvad jeg kan gøre

Men igen tal for, svaret de må have en gode dag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan være en million grunde til at ens kone ikke er i humør til sex. Men er man opmærksom på konen og gør livet lettere for hende og er den der tager initiativ til at få ordnet ting i hverdagen så kan det måske hjælpe lidt til at sætte skub i sexlysten. Giv hende nogle blomster og hold om hende og vis hende at hun er dejlig uden at du absolut tænker på sex som belønning så kommer det måske af sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet thai massage før, Men nu hvor jeg er gift er jeg bange for at de ikke hemmelige.....

Har i nogle gode steder i Kolding eller Horsens for sted som kan holde hemmelige såsom thai massage

 

andenn, med mindre din kone selv måtte være thai, tror jeg ikke, du har noget at frygte diskretionsmæssigt ved at gå til en proff. thaipige... :wink::cool:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu får du en kommentar som du ikke har bedt om og som jeg nok kan få lidt "tæsk" for, det må jeg så leve med.

 

Du og din kone er unge, du savner sex allerede. Du skal tage en dyb snak med din kone snarest, kan i ikke finde en fælles forståelse for jeres fremtidige sexliv selv, skal i søge hjælp hos en parterapeut og en sexolog.

 

Lad være med at satse på at du kan bygge et fremtidigt parforhold på løgn.

 

Lad være med at tro at sex'en nok bliver bedre næste år hvis i ikke gør noget aktivt selv - DET GØR DEN IKKE !. 

 

Kan i ikke arbejde sammen om dette - SÅ SE AT KOMME UD AF DET FORHOLD.

 

ET GODT SEXLIV FYLDER KUN 10% af et forhold - ET DÅRLIGT SEXLIV FYLDER 90% af forholdet for den der savner !!

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

 

Jeg må desværre give dig ret.... og beklageligvis ud fra egne erfaringer.

Jeg troede også for 20 år siden at det ville blive bedre hen ad vejen, men sådan går det nok sjældent :(

 

Nu har jeg i knapt et års tid besøgt nogle GPer, fundet et par super super søde og fortrolige favoritter, og jeg må bare konstatere at hvis jeg ikke vidste før, hvad jeg er gået glip af gennem årene, så ved jeg det i hvert fald nu.

 

Så ja..... der burde have været gjort noget helt fra start :(

 

Jeg skal på ingen måde være belærende...... det er vel ikke det rigtige at gå til GPer, men jeg har altså aldrig haft det bedre end nu, så når først det er kørt af sporet så længe, så er den løsning nok ikke så dårlig endda...... jeg tror faktisk endda at jeg er lidt sødere at omgås efter jeg har besøgt de dejlige tøser ind imellem :) :)

 

Mvh  Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske kender i hjælpe min kone siger min penis er for stor til hende jeg har prøvet glide cream men det ender med jeg skal bruge min finger har i nogle råd angående det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
andenn sagde den 02 Jan 2015 - 1:33 PM:

Måske kender i hjælpe min kone siger min penis er for stor til hende jeg har prøvet glide cream men det ender med jeg skal bruge min finger har i nogle råd angående det?

 

kan ikke hjælpe dig men pas på med strækmærker om munden

 

du vil kunne genkende de fleste af mine eks'er  :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det egentlige problem at hun ikke slapper ordenligt af, eller decideret lider af underlivs spændinger.

 

Prøv med afslapende musik, massage og gavmilde mængder opvarmet massageolie :-)    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu får du en kommentar som du ikke har bedt om og som jeg nok kan få lidt "tæsk" for, det må jeg så leve med.

 

Du og din kone er unge, du savner sex allerede. Du skal tage en dyb snak med din kone snarest, kan i ikke finde en fælles forståelse for jeres fremtidige sexliv selv, skal i søge hjælp hos en parterapeut og en sexolog.

 

Lad være med at satse på at du kan bygge et fremtidigt parforhold på løgn.

 

Lad være med at tro at sex'en nok bliver bedre næste år hvis i ikke gør noget aktivt selv - DET GØR DEN IKKE !. 

 

Kan i ikke arbejde sammen om dette - SÅ SE AT KOMME UD AF DET FORHOLD.

 

ET GODT SEXLIV FYLDER KUN 10% af et forhold - ET DÅRLIGT SEXLIV FYLDER 90% af forholdet for den der savner !!

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Se at komme til terapi... Og ellers ud med hende.

Livet er alt for kort til andet. Har i børn sammen, så kæmp lidt mere for det gennem sexologer og terapi.

Men ellers ud af det forhold som Bundstokken så rigtigt her skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske kender i hjælpe min kone siger min penis er for stor til hende jeg har prøvet glide cream men det ender med jeg skal bruge min finger har i nogle råd angående det?

 

Hun er måske af afrikansk afstamning?

 

Thaipiger har som regel ikke problemer med min størrelse, men alle de mørke piger vil sjældent have den mere end ½ op. Men ellers kan jeg anbefale dig at bruge spyt - masser af spyt - både på skamlæberne og på penis - og så måske en ny stilling, som også giver din kone større nydelse - min kone er begyndt at foretrække den bagfra liggende på siden - en meget afslappende stilling, hvor man ligger i ske og bedre kan og nyde hinandens nærhed med små bevægelser. Nogen kan endda sove sådan  :)

 

En anden idé kan være at starte fingeren (evt. med spyt på) og lade din kone pirre og lege med dig, rykke dig lidt i pungen og I kan evt. satse på kun at mastrubuere hinanden samtidigt en gang i mellem.

 

Gå evt. også i seng før din kone og dæk op med lidt  hyggebelysning - brug evt. led fyrfadslys - hvis I nu falder i søvn bagefter  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se at komme til terapi... Og ellers ud med hende.

Livet er alt for kort til andet. Har i børn sammen, så kæmp lidt mere for det gennem sexologer og terapi.

Men ellers ud af det forhold som Bundstokken så rigtigt her skriver.

 

Jeg vil hellere råde ham til at besøge en glædespige i  ny og næ - og når han så kommer hjem med et stort smil på læben, der kan vare flere dage, vil konen kaste sig over ham og tvinge ham ind i soveværelset (plejer min at gøre, hvis hun kan komme afsted med det) - så er det godt at være i form til at kunne klare endnu en runde - også så hun ikke lige fatter mistanke  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil hellere råde ham til at besøge en glædespige i  ny og næ - og når han så kommer hjem med et stort smil på læben, der kan vare flere dage, vil konen kaste sig over ham og tvinge ham ind i soveværelset (plejer min at gøre, hvis hun kan komme afsted med det) - så er det godt at være i form til at kunne klare endnu en runde - også så hun ikke lige fatter mistanke  :D 

Sgu ikke alle kvinder der er som din kan jeg høre... Griner Er prøvet her med lukket hul i flere år, fordi nu var hendes børn født. Så ud med hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...