Hop til indhold
knallert

hvorfor kaldes konen skat

Recommended Posts

Guest RasmusL

Ja når først SKAT og konen begge har været forbi, så er der ikke meget til sjov og ballade :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken kone??  Heldigvis eller måske uheldigvis skilt på tiénde år.  Men noget rigtigt er da bestemt i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken kone??  Heldigvis eller måske uheldigvis skilt på tiénde år.  Men noget rigtigt er da bestemt i det.

Har da også kaldt den faste GP for SKAT - Så gift eller ej . . .  ;)

 

Også LYKKELIG skilt på tiende år . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har da også kaldt den faste GP for SKAT - Så gift eller ej . . .  ;)

 

Også LYKKELIG skilt på tiende år . . .

Nåh jow....  Gælder jo også der! Hellere skat end søde...  Har lige været lidt sammen med en, som sagde søde konstant. Var ved at blive vanvittig. Hader det der sukkersøde stads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nåh jow....  Gælder jo også der! Hellere skat end søde...  Har lige været lidt sammen med en, som sagde søde konstant. Var ved at blive vanvittig. Hader det der sukkersøde stads.

 

Ja "søde" er gået hen og blevet et modeord.

Jeg bliver selv irriteret, når jeg hører det ord og foretrækker også "skat".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hverken sød eller en skat, heller store buk eller sugemallen :wink:

Sugemallen.....  HAhaha.....  Ville nu foretrække at det var kvinden der var sugemallen. :mrgreen: 

Var engang sammen med en, som sammen med veninden var blevet enige om at det var vakuummet der gjordet det. Hold kæft hun sugede hårdt. Og bestemt ingen nydelse... Men det fattede hun ikke helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugemallen.....  HAhaha.....  Ville nu foretrække at det var kvinden der var sugemallen. :mrgreen: 

 

 

Hellere det end blæksprutten....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ved jeg hvorfor konen kaldes skat. Tilbage står så spørgsmålet, hvorfor min kone ikke kan udtale skat, men bliver ved med at kalde mig skvat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ved jeg hvorfor konen kaldes skat. Tilbage står så spørgsmålet, hvorfor min kone ikke kan udtale skat, men bliver ved med at kalde mig skvat.

 

Skyldes måske ordblindhed når hun det passer hende.  :P  :P  :P  

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...