Hop til indhold
sunbeam5550

Dejlig massage hos Wandee Wellness

Recommended Posts

Godt nytår

 

Jeg synes lige, at jeg vil starte det nye år med at berette om det gamle års sidste massageoplevelse. 

 

Jeg var forbi Wandee Wellness i går eftermiddags, hvor jeg tror, at jeg bare var super heldig at møde en ny pige, som vist  lige var startet samme dag.  Hun er formodentlig sidst i tyverne, hun er slank, smuk, med blød og brun hud, og hun var meget kundevenlig = sød og venlig. Hun fik mig i hvert fald  til at føle, at det var mig, hun havde ventet på hele dagen (jeg fik dog også indtryk af, at jeg ikke var den første den dag :???:).

 

Jeg bestilte en gang B2B, som bare blev udført til topkarakter. Rigtig lækkert. Hun gav mig en rigtig dejlig massage med bløde strøg med hænder og krop. Massagen var en herlig kombination af tantra og kropsmassage.

 

Det er sjældent, at man i den grad føler sig så velkommen og godt behandlet.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nytår

Jeg synes lige, at jeg vil starte det nye år med at berette om det gamle års sidste massageoplevelse.

Jeg var forbi Wandee Wellness i går eftermiddags, hvor jeg tror, at jeg bare var super heldig at møde en ny pige, som vist lige var startet samme dag. Hun er formodentlig sidst i tyverne, hun er slank, smuk, med blød og brun hud, og hun var meget kundevenlig = sød og venlig. Hun fik mig i hvert fald til at føle, at det var mig, hun havde ventet på hele dagen (jeg fik dog også indtryk af, at jeg ikke var den første den dag :???:).

Jeg bestilte en gang B2B, som bare blev udført til topkarakter. Rigtig lækkert. Hun gav mig en rigtig dejlig massage med bløde strøg med hænder og krop. Massagen var en herlig kombination af tantra og kropsmassage.

Det er sjældent, at man i den grad føler sig så velkommen og godt behandlet.

Hvad gav du for denne B2B? Den fremgår ikke af deres hjemmeside. Hvilken afslutning fik du så og var det en del af pakken eller ekstra pris oven i B2B?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som Pinky, havde hun tatoveringer. Hun er nemlig lige startet hos dem, og er altid smilende og behagelig, udover at kunne sit håndværk. Der er hende med krøller. Har selv haft fornøjelsen af hende en del gange i Buddinge, senest lige før jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Chris.36

 

Hun hed ikke Pinky, men jeg husker ikke præcis, hvad hun hed.

Tror godt, at du vil kunne træffe hende også. Ved ikke lige hvordan

jeg skal beskrive hende yderligere end det jeg skrev i mit første indlæg.

 

Nu har jeg så læst om, at ny pige Pinky, er startet hos Wandee Wellness,

så jeg måtte lige forbi i dag. (trængte til en god omgang massage ovenpå

en hård start på året).

 

Det var en god beslutning, må man sige.

Pinky er rigtig sød og rar - og gav en dejlig massage :). Mine bedste anbefalinger.

 

Må lige bemærke, at prisen for B2B nu er 900 kr.  Skriver det bare, fordi jeg tidligere

har skrevet, at jeg gav 800 kr.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se, at der er gang i skriverierne om Wandee Wellness på andre tråde, så jeg vil bare lige supplere denne tråd med, at jeg var

forbi forleden dag og fik en rigtig dejlig massage af Nancy.  Hun kan anbefales i den grad. Jeg fik en B2B til 900 kr, som også er prissat

i deres annonce.

 

Nancy er på det sidste billede i annoncen, og hun er helt vildt flot - og så er hun lidt ydmyg også. Det virker godt på mig, kan jeg mærke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige set nye billeder fra Wandee Wellness.

 

Er der nogen, som kan anbefale nogen af "de søde piger" ?

 

Skal lige nævne, at jeg har mødt Nancy, som jeg selv klart kan anbefale,

men altså, umiddelbart synes der at være andre, som er et besøg værd ?

 

Pigen på "forsiden" af annoncen har jeg ikke set før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så var det min tur til at hoppe i Nancy gryden....

Havde bestilt tantramassage på forhånd,men blev efter et stykke tid fristet af B2B, da Nancy åbnede op for sluserne...

Oplevelsen og hele seancen var egentlig ok. For hun er super sød og meget livlig hende Nancy...nu var det første gang jeg faldt i B2B-gryden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Jenny forleden. Jeg tror, at de er hende i midten på billedet med 3 damer.

 

http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=18380

 

Jenny har flotte former og er ret sprød. Leverede en virkelig god massage og en absolut godtkendt full service. Det kan anbefales.

 

Desværre fik jeg ikke besøgt Nina ... nu er hun væk, og jeg kan ikke rigtigt finde ud af om hun kommer igen.

 

Nancy ... er på det sidste billede kan jeg forstå. Ved nogen hvem de andre er på 3-pige-billedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej unip og alle andre

Jeg vil lige bemærke en ændring i forhold til mit indlæg fra d. 23. januar. Dengang var det sidste billede af Nancy. Det er det ikke mere. Nancy er pigen til venstre på billedet med de 3 piger, og som du så skriver, må det være Jenny i midten. Nancy er pigen i rød bluse, og der er også et enkeltbillede af Nancy.

Gi'r det mening ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

jeg overvejer et besøg i dag, men bliver helt forvirret over henvisninger til fotos. I det link der er ser jeg ingen i rød bluse og ingen foto med 3 piger. Hvem er pigen på det sidste billede? - altså hende med shorts - og arbejder hun der stadig?

skulle måske have været under efterlysninger?

Redigeret af En erfaren nybegynder

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

jeg overvejer et besøg i dag, men bliver helt forvirret over henvisninger til fotos. I det link der er ser jeg ingen i rød bluse og ingen foto med 3 piger. Hvem er pigen på det sidste billede? - altså hende med shorts - og arbejder hun der stadig?

skulle måske have været under efterlysninger?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opringning igår da jeg så de nye billeder og savnede en helt bestemt pige, fik bekræftet at det er hende i de meget små cowboys shorts. var så forbi idag i en times tid, og hold nu op for en suveræn oplevelse, aldrig prøvet at gå fra en massage og være fuldstændig udmattet såvel fysisk som mentalt. Måtte gå en tur op til Krystalgade hvor jeg fik den virkelige verden ind under huden igen.

Men jeg skal ud og samle 1.500 flasker igen så jeg kan komme retur,  blir sgu helt afhængig.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik b2b i 60 minutter fuldt ud af Nancy for 800. Normalpris 900 men der var tilbud. Includeret i prisen er håndtrold og jeg fik tilmed et par fingre i røven for det gav sagde jeg at jeg godt kunne lide. Måske special service til mig.

Hun smiler og griner. Har store silicone kasser og ellers er hun slank.

For den pris er pengene helt sikkert vældig godt brugt. Jeg skal derind igen til hende eller en af de andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vi er ved billedsnakken, hvem er så den lækre "modne" dame i lænestolen, som også kan nydes på et par af de andre billeder?

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...