Hop til indhold
Gæst

Privat nummer af glæde piger

Recommended Posts

Har to gange fået private numre af piger fra bordeller.

Den ene gang, var fordi hun ville stoppe der og kun tage nogle få privat. Det fungerede fint i ca. 5-6 mdr.

 

Den anden, havde jeg kun kneppet to gange på bordel, men ville gerne ha mere. Hende ser jeg ca. hver 3 uge, uden at betale og har set hende i små to år nu. Hun havde ikke ret meget bordel erfaring da jeg mødte hende og er stoppet med det.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yep, 3 stk. Talte lidt med dem indimellem, og både jeg og de kontaktede mig, når lysten meldte sig. Husker en samtale, hvor hun starte med: Hej, det er .... Har du ikke noget, der trænger tilsat blive tømt...... Aldrig er jeg kommet så ud af døren så hurtigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har desværre oplevet at kunder er fundet frem til mig på Facebook og kontaktet mig der, fordi jeg en periode ikke havde annoncer. Det var der selvfølgelig en grund til.

Så det gør mig rigtig harm at nogle folk ikke kan acceptere, at man som gp'er, skal have lov at holde pauser/stoppe, uden folk så bare begynder at kontakte en privat.

Bare lige et godt råd derude :)

 

Jeg er fuldstændig enig med dig, miZZGina :-)

Man bør selvfølgelig respektere glædespigens privatliv og ret til diskretion. Præcis ligesom hun også respektere vores privatliv og ret til diskretion.  

Hvis man har aftalt med hende, at man kan kontakte hende privat og hvis hun ligefrem har opfordret til det ved at udlevere sit private telefonnummer, så er det vel i orden. Dog vil jeg ikke gøre det, da jeg ikke vil risikere at komme for tæt på, eller blande mig for meget i pigens privatliv. Det er jo ikke et decideret venskab, men mere en forretningsmæssig forbindelse man har til hende. 

Jeg må dog indrømme, at jeg er af lidt af en nysgerrig natur, så jeg kan godt finde på at søge efter de GPer, som jeg har været sammen med på Facebook, men kunne da aldrig drømme om at sende dem beskeder, eller venne anmodninger. Ligesom jeg heller ikke siger "hej" til en GP, hvis jeg møder hende i Bilka, eller andre steder i det offentlige rum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...