Hop til indhold
hornyguy

creampie eller bare sex uden kondom, hvor? hvem?

Recommended Posts

som overskriften antyder, leder jeg efter en pige som tilbyder dansk uden kondom, gerne med creampie,

kender I nogen? må gerne svare her eller pm.

 

helst gerne under 40år, og ikke for overvægtig.

 

tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

som overskriften antyder, leder jeg efter en pige som tilbyder dansk uden kondom, gerne med creampie,

kender I nogen? må gerne svare her eller pm.

 

helst gerne under 40år, og ikke for overvægtig.

 

tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

baaah.. det jo bare flere kontanter på bordet..

jamen så er det jo bare at ringe til dem og tilbyde flere penge. så må det da være nemt for dig at finde dem-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malene Vang er vist også uden for både alder- og vægtkategori ...

Nej det kan man ikke sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af og til forekommer der indlæg her på Eroguide, der fint kant bekræfte fordommene om, at brugerne er er mindre godt begavede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af og til forekommer der indlæg her på Eroguide, der fint kant bekræfte fordommene om, at brugerne er er mindre godt begavede.

Det er da netop en helt urimelig påstand at slynge ud. Af alle de steder hvor sexuel samkvem mellem ikke nært relaterede foregår, er det her miljø da det sted hvor den procentvise andel af usikker sex er mindst. Netop fordi beskyttelsesmidlerne er tilstede her, i modsætning til i baggårdene, i kælderen under skolen, på arbejdsplasserne, på kursuscentrene og alle de andre steder, hvor der bliver korpuleret med mere eller mindre tilfældige partnere.

Jeg tror at hvis du ikke har prøvet at dyrke usikker sex uden for prostitutionsmiljøet, så skyldes det mere tilfældigheder end forstand.

 

Jeg er naturligvis enig med dig i at det er en temmelig risikabel måde at forvalte sin egen sundhed på. Når man ligefrem søger efter en rask lille dryppert. Men trådstarteren ligger jo ikke skjul på, at han ikke kan nåes med fornuft. Hvis du orker, at løfte en pædagoisk pegefinger, så har du netop pligt til at gøre det. Du vælger så i stedet at se hans indlæg for at være repræsentiv for den samlede EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Byens bedste piger lidt uden for Kruså kan man sommetider få sex uden kondom. Der afhænger dog af, hvem der er på vagt, men man kan jo ringe og spørge. De skriver godt nok på siden, som jeg linker til, at der kun er sikker sex, men jeg har dog fået uden kondom flere gange.

http://side6.dk/resultatside/?q=5324

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv det her nummer 61193630

 

Hun er 38 og alm. af bygning

Hvor i landet holder hun til Peter

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...