Hop til indhold
Gæst

Rocker beskyttelse

Recommended Posts

Gæst

Jeg har et familie medlem der arbejder som sælger i en virksomhed med 15 ansatte. De kan alle se alle regnskabs tal, endda hjemmefra på deres firma computer.

Det er nok ikke så usædvanligt. Tror du?

Jo det er højst usædvanligt. Hvis de alle har adgang til alt. Har de det? Eller er det kun det, der er relevant og nødvendigt for at kunne udføre deres job?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rockerne ejer eller lejer (gennem stråmænd) jo ofte adresserne... Og for det tager de sig godt betalt!

Hvor skulle pengene pigerne betaler i "leje" ellers ende!? Lidt fyrfadslys, gummier og vask koster jo ikke til nær de beløb, der kradses ind.

Og derfor lægges der dagligt anseelige beløb tilside i kuverter. Det er telefondamens ansvar. Kuverterne afhentes så fra tid til anden højst sandsynligt af en lækker blonderet rockertøs...

Rockerne gider da ikke arbejde... Og de er jo ikke dumme, så de ved at deres tilstedeværelse kan skræmme.

Piger som Ida behøver jo ikke vide noget ...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er flere artikler om afpresning, mange af dem, kan man finde links til i denne tråd. De handler primært om gamle historier om afpresning (og ja det er da noget der har forgået er jeg ganske sikker på)

Eller også handler de om retssager eller politianmeldelser af forsøgt afpresning.

Som jeg skrev, måske var det noget der var mere almindeligt, før min tid?! :)

Foregår stadigt:

http://politirapporten.nu/2014/12/bordel-lukket-naegtede-at-betale-til-kriminelle/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rockerne ejer eller lejer (gennem stråmænd) jo ofte adresserne... Og for det tager de sig godt betalt!

Hvor skulle pengene pigerne betaler i "leje" ellers ende!? Lidt fyrfadslys, gummier og vask koster jo ikke til nær de beløb, der kradses ind.

Og derfor lægges der dagligt anseelige beløb tilside i kuverter. Det er telefondamens ansvar. Kuverterne afhentes så fra tid til anden højst sandsynligt af en lækker blonderet rockertøs...

Rockerne gider da ikke arbejde... Og de er jo ikke dumme, så de ved at deres tilstedeværelse kan skræmme.

Piger som Ida behøver jo ikke vide noget ...

 

Helt enig med McQueen, og i de tilfælde hvor rockere eller bander ikke allerede har snablen direkte eller indirekte i kagedåsen, så opkræves der beskyttelsespenge. Typisk 15-20.000 kr. pr. måned.

 

Ida og brødre herinde, som ikke tror på det, er utroligt naive.

 

Mvh

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med McQueen, og i de tilfælde hvor rockere eller bander ikke allerede har snablen direkte eller indirekte i kagedåsen, så opkræves der beskyttelsespenge. Typisk 15-20.000 kr. pr. måned.

Ida og brødre herinde, som ikke tror på det, er utroligt naive.

Mvh

:geek:

...eller også kunne du læse hvad man rent faktisk skrev ;) ........,..,............ Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jo det er højst usædvanligt. Hvis de alle har adgang til alt. Har de det? Eller er det kun det, der er relevant og nødvendigt for at kunne udføre deres job?

Det er der intet usædvanligt i. Det sker i mange virksomheder, hvor man har tiltro til medarbejderne, og i øvrigt ikke har noget at skjule.

Ja naturligvis har de adgang til at læse alt. Dog kan de ikke skrive alle steder.

Vi taler naturligvis ikke om offentlige virksomheder, hvor det at gøre alt meget vanskeligt tilsyneladende er målet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...eller også kunne du læse hvad man rent faktisk skrev ;) ........,..,............

 

Ida jeg er helt enig med dig, når det drejer om fysisk tilstedeværelse.

Det har jeg selv aldrig hørt eller set.

 

Mvh

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ida jeg er helt enig med dig, når det drejer om fysisk tilstedeværelse.

Det har jeg selv aldrig hørt eller set.

MVh

:geek:

:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...