McQueen 5064 Skrevet 29. December, 2014 Det har du fuldstændig ret i Ida - og jeg har lidt på fornemmelsen at indtil flere taler forbi hinanden - derfor jeg lige ville konkretisere .. og i så fald er vi helt enige (ja for det må du jo bedst selv vide ) Tror som Starson, at Ida taler lidt forbi sig selv ☺️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 29. December, 2014 (edited) Nu laver vi et tænkt senario (hedder det det?) Hr x medlem af gruppe y sidder i baglokalet og tæller 1000000 kr sedler, det gør han hver dag på sit bordel der har åbent fra kl 00.01- 00.00 (han sover slet ikke) Når hr x ikke tjener 100000000kr, så stikker han lige sine piger lidt lusinger, (man tjener nemlig rigtig mange penge med et blåt øje )så de kan hive lidt ekstra til "daddy" (daddy sætter pengene i banken mellem kl. 00.00-00.01 )For at nå det så har han selvfølig en usynlig batmobil (så naboerne ikke opdager hans færden. Daddy er altid ude af døren, når skat og politi kommer uanmeldt på besøg, og der har han taget sin 1000000000000000kr med sig, for det er rigtigt rigtigt skidt at komme på forsiden i travbladet, hvor der står, sad i baglokalet med 1000000000000000000000000000000000000kr For at ligesom vise andre med hang til olie og hårde hvidevare til næsen, at her er et hiverri der tilhører gruppe Y, så laver man selvfølig sin batmobil synlig til tider og fræser op og ned af gaden, så kommer der gang i bixen! Og ved nedgangstider giver han fribilletter på politigården ! Sådan gøres det! :D Redigeret 29. December, 2014 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 29. December, 2014 Det har du fuldstændig ret i Ida - og jeg har lidt på fornemmelsen at indtil flere taler forbi hinanden - derfor jeg lige ville konkretisere .. men hvis det kun er det du mener er vi enige (ja for det må du jo bedst selv vide ) Jeg vil da lige bemærke her at jeg ved da udmærket godt hvad jeg snakker om, og det gør Monte også, men vi kan jo ikke mobbe hinannen hvis vi var enige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19 cm glæde 116 Skrevet 29. December, 2014 Man kan få statistik til at vise hvad man vil, jeg kan bevise at det er bedre at være fuld bag rattet end ædru. Hvordan : jo 10% af alle ulykker sker med sprit i blodet, så de sidste 90% må jo være uden sprit, ergo bedre at have sprit i blodet og ikke omvendt. Har også hørt det med rockerne men tror heller ikke helt på det, tror de fleste danske glædespiger har så meget ben i næsen at de ikke vil arbejde under sådanne forhold. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 30. December, 2014 Hol da op Jeg er glad for at jeg hoppede ud af tråden, folk snakker i øst og vest på tværs over hinanden og mudderkast her og der, nu tror jeg hva den søde Bly mener da hun engang skrev til mig i en anden sammenhæng med at mange tråde går i skudermudder, men rart at ku se det lidt fra siden og ikke være en del af flere drama....Vær nu søde ved hinanden trods alt... Godt nytår. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2014 Starson det har du ret i, det var forkert sagt så ... Har aldrig hørt om afpresning, benægter ikke det sker, har aldrig set rockere, men ja, det går da igen at det er noget kunderne ved mere om end pigerne.. jeg lever i blissful ignorance :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. December, 2014 Starson det har du ret i, det var forkert sagt så ... Har aldrig hørt om afpresning, benægter ikke det sker, har aldrig set rockere, men ja, det går da igen at det er noget kunderne ved mere om end pigerne.. jeg lever i blissful ignorance "Blissful ignorance" he, he Ja der er så meget kvinder ikke forstår Sorry Ida - den lå lige til højrebenet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. December, 2014 Starson det har du ret i, det var forkert sagt så ... Har aldrig hørt om afpresning, benægter ikke det sker, har aldrig set rockere, men ja, det går da igen at det er noget kunderne ved mere om end pigerne.. jeg lever i blissful ignorance Du tager vel ikke gas på os, ved at lege naiv vel ? Hvis ikke : Du er massagepige men du har aldrig hørt om afpresning i det erhverv. Prøv at læse aviser af og til om det erhverv du er i så som en start. Nu siger du kunderne ved mere om det end pigerne. Det tror jeg såmænd overhovedet ikke på, men du skal nok tænke på, at pigerne ikke blabrer ud med alt hvad de ved på et forum som dette og at nogen piger har en forståelig interesse i at negligere problemet eller ikke skrive hvad de rent faktisk ved/lader være med at skrive i debatten. Du får nok ikke nogen pige til at skrive, ja den klinik hvor jeg arbejder til daglig er under afpresning fra rockere Jeg tror heller ikke du får dem til at hænge tidligere arbejdspladser ud og skriver at de er det samme. Det er ikke god pr overfor potentielle kunder hvis det kommer åbent frem at klinikken betaler penge til rockere og myndighederne læser nok også med herinde. (Dog er der en undtagelse til dette, jeg husker en eller to piger skrev at en kendt klinik i Århus havde relationer til nogen der kørte på mc'er som jeg tror de skrev, deres præcise formulering kan jeg ikke huske.) Pigerne er derimod gode til at blabre ud om mange ting når vi kunder besøger jer og lærer jer at kende, og læser du flere indlæg herinde, vil du kunne læse, at nogen kunder rent faktisk har den viden fra jer piger. Det er nok heller ikke altid den evigegyldige sandhed der kommer frem i indlæggene, og det gælder da både fra os mænd og fra jer piger. Jeg skal ikke kunne udtale mig hvor udbredt problemet er, jeg henholder mig udelukkende til hvad politiet igen og igen siger, hvad eks-rockere siger og hvad enkelte piger har fortalt mig, og det fortæller mig at rockere er indblandet i branchen på et eller andet niveau. Hvor meget, hvor lidt har jeg intet seriøst grundlag for at udtale mig om, så det lader jeg være med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. December, 2014 Starson det har du ret i, det var forkert sagt så ... Har aldrig hørt om afpresning, benægter ikke det sker, har aldrig set rockere, men ja, det går da igen at det er noget kunderne ved mere om end pigerne.. jeg lever i blissful ignorance Det er da klart. De meget vidende kunder er jo meget klogere og bedre orienterede end i små piger der bare ligger og spræller på platformen. Heeeeelt klart . Disse yderst veloplyste og velorienterede mænd, kommer overalt, på samtlige bordeller og massageklinikker, taler meget med pigerne, moniteret intenst - men diskret - hvad der foregår i de tilstødende lokaler ( måske ser de ligefrem gennem vægge??) drager deres uimodsigelige konklusioner, og delagtiggør insisterende os andre i dem - dog uden at nævne navne, og naturligvis uden at reagerer på de ulovligheder de helt sikkert har set. Men de ved noget, eller måske alt! De er faktisk så totalt orienterede at de med 100% sikkerhed kan sige at dette og hint ikke har fundet sted. Der findes nemlig ikke noget på nettet om det. Derimod ved de med 100% sikkerhed at noget andet finder sted, fordi der engang har været et par udtalelser om det. Nå, men godt nytår - også til klanerne, fraktionerne, grupperingerne og likevennerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 30. December, 2014 Jeg beskæftiger mig ikke ret meget med Hörensagen... Men jeg har som sagt kendskab til fænomenet - fra første række... Men igen - hvor meget ved ansatte i detailleddet om økonomien i den virksomhed de er ansat ? Nada.... Nå men der er jo selvfølgelig heller ingen grund til at ødelægge en god debat med noget så trivielt som kendsgerninger 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. December, 2014 Jeg beskæftiger mig ikke ret meget med Hörensagen... Men jeg har som sagt kendskab til fænomenet - fra første række... Men igen - hvor meget ved ansatte i detailleddet om økonomien i den virksomhed de er ansat ? Nada.... Nå men der er jo selvfølgelig heller ingen grund til at ødelægge en god debat med noget så trivielt som kendsgerninger Nu kommer du med det postulat at ansatte i detalleddet ikke kender til økonomien i deres arbejdsgivers virksomhed. Det passer jo ikke, vel? Det er nok korrekt når vi taler om Mac Donald og lign, men passer det også, når vi taler om den lille butik med 5 ansatte, Heine? Ja, undskyld hvis jeg ødelagde dit indlæg med et trivielt modargument Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. December, 2014 Nu kommer du med det postulat at ansatte i detalleddet ikke kender til økonomien i deres arbejdsgivers virksomhed. Det passer jo ikke, vel? Det er nok korrekt når vi taler om Mac Donald og lign, men passer det også, når vi taler om den lille butik med 5 ansatte, Heine? Ja, undskyld hvis jeg ødelagde dit indlæg med et trivielt modargument Har et familiemedlem der arbejder som frisør. Tre ansatte. Hun aner intet om økonomien i virksomheden. Kun at butikken kører, og er åben hver dag hun møder samt at hun får sin løn til tiden. Tror ikke ejeren sådan bare giver password til bogholderiet til alle ansatte. Tror du? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2014 Du tager vel ikke gas på os, ved at lege naiv vel ? Hvis ikke : Du er massagepige men du har aldrig hørt om afpresning i det erhverv. Prøv at læse aviser af og til om det erhverv du er i så som en start. Nu siger du kunderne ved mere om det end pigerne. Det tror jeg såmænd overhovedet ikke på, men du skal nok tænke på, at pigerne ikke blabrer ud med alt hvad de ved på et forum som dette og at nogen piger har en forståelig interesse i at negligere problemet eller ikke skrive hvad de rent faktisk ved/lader være med at skrive i debatten. Du får nok ikke nogen pige til at skrive, ja den klinik hvor jeg arbejder til daglig er under afpresning fra rockere Jeg tror heller ikke du får dem til at hænge tidligere arbejdspladser ud og skriver at de er det samme. Det er ikke god pr overfor potentielle kunder hvis det kommer åbent frem at klinikken betaler penge til rockere og myndighederne læser nok også med herinde. (Dog er der en undtagelse til dette, jeg husker en eller to piger skrev at en kendt klinik i Århus havde relationer til nogen der kørte på mc'er som jeg tror de skrev, deres præcise formulering kan jeg ikke huske.) Pigerne er derimod gode til at blabre ud om mange ting når vi kunder besøger jer og lærer jer at kende, og læser du flere indlæg herinde, vil du kunne læse, at nogen kunder rent faktisk har den viden fra jer piger. Det er nok heller ikke altid den evigegyldige sandhed der kommer frem i indlæggene, og det gælder da både fra os mænd og fra jer piger. Jeg skal ikke kunne udtale mig hvor udbredt problemet er, jeg henholder mig udelukkende til hvad politiet igen og igen siger, hvad eks-rockere siger og hvad enkelte piger har fortalt mig, og det fortæller mig at rockere er indblandet i branchen på et eller andet niveau. Hvor meget, hvor lidt har jeg intet seriøst grundlag for at udtale mig om, så det lader jeg være med. Jeg har hørt om afpresning i medierne, læst om det her og der på nettet, eller måske hørt historier "fra en der kender en".. Det ser jeg ikke rigtig som viden man kan basere sine udtalelser på. Eller som du selv siger, seriøst grundlag. Som en pige i branchen, har jeg aldrig hørt om eller oplevet afpresning, de steder jeg er/har været eller fra piger jeg arbejder/har arbejdet med. Det var måske noget man hørte om oftere, før min tid?! (Skal vi lige for god ordens skyld tilføje, igen, at jeg ikke siger, at det helt sikkert ikke sker?!) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. December, 2014 (edited) Aarhuselsker. drop din fraktions-grupperings-snak, du er selv med i en fraktion/gruppering, hvis vi skal bruge debatten her til at snakke om det, men det er jo bare personligt mudder du sparker op til ved at nævne det. Tror du selv at pigerne skriver sandheden herinde eller skriver hvad de ved ? Tror du at hvis en pige sidder på et bordel, hvor der betales penge til rockere at hun har lyst til at skrive og fortælle os om det i et indlæg ? Tror du ikke på hvad politiet mener ? Du er østjyde som jeg, har du ikke fulgt med i TV2 østjyllands udseendelser hvor politiet fortalte om hvor meget rockerne er indblandet i f.eks. det østjydske massagemarked ? Tror du ikke på en eks-rocker når han skriver og navngiver endda den mest populære klinik i Århus dengang og siger at det var en af dem de styrede ? Jeg er enig med dig i, at ingen herinde har den eviggyldige sandhed om emnet, hverken pigerne eller drengene. Jeg tror ikke på at de indlæg fra mændene herinde alle repræsenterer sandheden om emnet, så ville jeg være naiv hvis jeg troede det og det samme gælder pigernes indlæg. Men jeg har faktisk tiltro til at politiet har noget at have det i, når de påpeger at rockerne har økonomiske interesse i branchen. Jeg har faktisk også tiltro til at når en eks-rocker siger det samme. Jeg har også tiltro til at de par piger, som jeg kendte rigtig godt, at hvad de har fortalt mig har noget sandhed i sig. Men lad mig spørge dig - tror du ikke rockerne har noget med branchen at gøre ? At politiet og eks-rockere fortæller løgnehistorier ? At de brandattentater der var i Kbh fordi der ikke blev betalt beskyttelsespenge og at de klinikker skulle have vagter med skudsikre veste, nedbrændte klinikker i kbh hvor de selv sagde at de havde været udsat for afpresning, du tror slet ikke på at de klare forhold tyder på, at rockerne og andre kriminelle bander er indblandet i branchen på et eller andet niveau ? Jeg udtaler mig ikke om hvor meget de er indblandet i, eller hvor lidt, men at de er indblandet er jeg ret sikker på. Redigeret 30. December, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. December, 2014 Jeg har hørt om afpresning i medierne, læst om det her og der på nettet, eller måske hørt historier "fra en der kender en".. Det ser jeg ikke rigtig som viden man kan basere sine udtalelser på. Eller som du selv siger, seriøst grundlag. Som en pige i branchen, har jeg aldrig hørt om eller oplevet afpresning, de steder jeg er/har været eller fra piger jeg arbejder/har arbejdet med. Det var måske noget man hørte om oftere, før min tid?! (Skal vi lige for god ordens skyld tilføje, igen, at jeg ikke siger, at det helt sikkert ikke sker?!) Dvs når du f.eks. læser om nedbrændte klinikker, branattentater mv og hvor de fra klinikken siger, at de mener at det skyldes manglende betaling af beskyttelsespenge, så giver det ikke dig et seriøs grundlag for at tro, at der er noget om snakken ? Du tror klinikkerne lyver ? Når politiet og eks-rockere siger at rockerne har økonomiske interesser i branchen så gider det ikke dig et seriøst grundlag for at tro, at der er noget om snakken ? Du tror de lyver ? Så ved jeg ikke hvad dit seriøse grundlag så måtte være for at tro at der måtte være noget om snakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2014 Aros. Hold da op man skal være pædagogisk herinde Nej jeg siger bestemt ikke at klinikker lyver. Heller ikke eksrockere. Jeg siger heller ikke at det ikke har forgået eller forgår. Jeg siger, helt enkelt, at det ikke er noget jeg har oplevet og jeg kan ikke genkende mange af de udtalelser folk kommer med, i denne tråd, primært at der skulle sidde rockere i baglokalet og overvåge Der er flere artikler om afpresning, mange af dem, kan man finde links til i denne tråd. De handler primært om gamle historier om afpresning (og ja det er da noget der har forgået er jeg ganske sikker på) Eller også handler de om retssager eller politianmeldelser af forsøgt afpresning. Som jeg skrev, måske var det noget der var mere almindeligt, før min tid?! Either Way, så kan jeg med sikkerhed sige, at der ikke sidder rockere i baglokalet, de steder jeg sidder :) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. December, 2014 Har et familiemedlem der arbejder som frisør. Tre ansatte. Hun aner intet om økonomien i virksomheden. Kun at butikken kører, og er åben hver dag hun møder samt at hun får sin løn til tiden. Tror ikke ejeren sådan bare giver password til bogholderiet til alle ansatte. Tror du? Jeg har et familie medlem der arbejder som sælger i en virksomhed med 15 ansatte. De kan alle se alle regnskabs tal, endda hjemmefra på deres firma computer. Det er nok ikke så usædvanligt. Tror du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. December, 2014 (edited) Aros. Hold da op man skal være pædagogisk herinde Nej jeg siger bestemt ikke at klinikker lyver. Heller ikke eksrockere. Jeg siger heller ikke at det ikke har forgået eller forgår. Jeg siger, helt enkelt, at det ikke er noget jeg har oplevet og jeg kan ikke genkende mange af de udtalelser folk kommer med, i denne tråd, primært at der skulle sidde rockere i baglokalet og overvåge Der er flere artikler om afpresning, mange af dem, kan man finde links til i denne tråd. De handler primært om gamle historier om afpresning (og ja det er da noget der har forgået er jeg ganske sikker på) Eller også handler de om retssager eller politianmeldelser af forsøgt afpresning. Som jeg skrev, måske var det noget der var mere almindeligt, før min tid?! Either Way, så kan jeg med sikkerhed sige, at der ikke sidder rockere i baglokalet, de steder jeg sidder Du må finde dig i at jeg skriver hvad jeg mener uanset om den person jeg skriver til er pige eller mand Du siger også at du aldrig havde hørt om afpresning, derfor reagerede jeg. Men som jeg læser det nu, så når du skriver hørt, så mener du personligt at nogen har fortalt dig det ansigt til ansigt, for du har læst artiklerne om det også, skriver du nu i hvert fald og det står jo lidt i modstrid med at du aldrig havde hørt om det. Der er mange flere artikler end dem der linkes til i strengen her, brug google hvis du er interesseret. Det er ikke kun de artikler der linkes til der her i denne streng der viser mediernes artikler og politiets holdning til emnet, så langt fra. Jeg aner intet om hvor udbredt det er, det skriver jeg flere gange, derfor aner jeg heller ikke om det er mere eller mindre udbredt før du startede som massagepige. Det tror jeg faktisk ingen af os rigtig ved noget om Jeg skal ikke udtale mig om hvorvidt rockerne må sidde i baglokalet, men jeg finder det ret svært at tro på, at de gider at gøre det og rent faktisk så er vi kunder jo nogle gange forbi baglokalet når vi skal i bad mv og der ser vi som oftest kun en stor-rygende telefondame, et rodet bord, et tv der kører i baggrunden, en sofa og en masse ugeblade og ingen rockere og jeg tror ikke på de har gemt sig i et skab eller lign, tit kommer vi jo direkte derud, når vi beder om at komme i bad, så de kan jo dårligt nå at forsvinde Ellers er vi nok såmænd ikke så uenige endda. Redigeret 30. December, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2014 Aros ja men hvis du nu prøver at læse igen, så skriver jeg at jeg ikke har noget seriøst grundlag for at sige at der foregår rocker afpresning og det mener jeg, nej jeg mener ikke de artikler eller nyheder vi hører om er seriøst grundlag, jeg syntes faktisk, set i lyset at ihvertfald en her siger, at klinikker ikke KAN politianmelde bander, at det er positivt at man flere stedet kan læse om politianmeldelser af bander der har FORSØGT at afpresse steder... :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. December, 2014 Hold da op man skal være pædagogisk herinde Velkommen til cirkus - gratis entré :D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2014 :p ej men man taler jo nemt forbi hinanden og vi debattere forskelligt, jeg er typen der aldrig ville afslutte et argument med sætningen "det har jeg nemlig læst i BT!" (groft sagt ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. December, 2014 Aros ja men hvis du nu prøver at læse igen, så skriver jeg at jeg ikke har noget seriøst grundlag for at sige at der foregår rocker afpresning og det mener jeg, nej jeg mener ikke de artikler eller nyheder vi hører om er seriøst grundlag, jeg syntes faktisk, set i lyset at ihvertfald en her siger, at klinikker ikke KAN politianmelde bander, at det er positivt at man flere stedet kan læse om politianmeldelser af bander der har FORSØGT at afpresse steder... Jamen så ser vi bare forskelligt på det. Et seriøst grundlag for mig er når klinikker siger de bliver afpresset og udsat for attentater fordi de ikke vil betale beskyttelsespenge, når politiet siger at rockerne har økonomiske interesser i branchen, når eks-rockere siger det samme, når de piger jeg har kendt personligt siger det samme. Så siger det mig, at der er et seriøst grundlag for mene, at rockerne på et eller andet niveau har nogle interesser i branchen. Jeg udtaler mig ikke om hvor meget eller hvor lidt. Mener du ikke der er grundlag for dette og hvor "seriøst" et grundlag skal så repræsenteres for dig for at du måtte mene det ? Jeg vil ikke umiddelbart mene at du har et seriøst grundlag for at forkaste mit grundlag. Selvfølgelig kan klinikker politianmelde bander hvis de bliver afpresset, det var du da forhåbentlig ikke i tvivl om, men du ved da også den risiko de løber ved at gøre det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. December, 2014 Aarhuselsker. drop din fraktions-grupperings-snak, du er selv med i en fraktion/gruppering, hvis vi skal bruge debatten her til at snakke om det, men det er jo bare personligt mudder du sparker op til ved at nævne det. Drop selv din grupperings snak. Jeg er blevet placeret i en gruppe, har ikke selv oprettet en. Det er noget ganske andet, ikke? Tror du selv at pigerne skriver sandheden herinde eller skriver hvad de ved ? Tror du at hvis en pige sidder på et bordel, hvor der betales penge til rockere at hun har lyst til at skrive og fortælle os om det i et indlæg ? Tror du ikke på hvad politiet mener ? Du er østjyde som jeg, har du ikke fulgt med i TV2 østjyllands udseendelser hvor politiet fortalte om hvor meget rockerne er indblandet i f.eks. det østjydske massagemarked ? Tror du ikke på en eks-rocker når han skriver og navngiver endda den mest populære klinik i Århus dengang og siger at det var en af dem de styrede ? Jeg er enig med dig i, at ingen herinde har den eviggyldige sandhed om emnet, hverken pigerne eller drengene. Jeg tror ikke på at de indlæg fra mændene herinde alle repræsenterer sandheden om emnet, så ville jeg være naiv hvis jeg troede det og det samme gælder pigernes indlæg. Men jeg har faktisk tiltro til at politiet har noget at have det i, når de påpeger at rockerne har økonomiske interesse i branchen. Jeg har faktisk også tiltro til at når en eks-rocker siger det samme. Jeg har også tiltro til at de par piger, som jeg kendte rigtig godt, at hvad de har fortalt mig har noget sandhed i sig. Men lad mig spørge dig - tror du ikke rockerne har noget med branchen at gøre ? At politiet og eks-rockere fortæller løgnehistorier ? At de brandattentater der var i Kbh fordi der ikke blev betalt beskyttelsespenge og at de klinikker skulle have vagter med skudsikre veste, nedbrændte klinikker i kbh hvor de selv sagde at de havde været udsat for afpresning, du tror slet ikke på at de klare forhold tyder på, at rockerne og andre kriminelle bander er indblandet i branchen på et eller andet niveau ? Jeg udtaler mig ikke om hvor meget de er indblandet i, eller hvor lidt, men at de er indblandet er jeg ret sikker på. Ja, jeg tror da på at alle skiver sandheden herinde, incl dig. Jeg drømmer da ikke om at nogen, incl. dig skriver noget, for at bortlede opmærksomheden fra fakta. Den bedste måde at gøre det på, er ved at være tavs! Du har åbenbart ikke været i en situation hvor du kunne komme til at tvivle på politiets troværdighed. Det er misundeligsværdigt. Det du ikke fangede var at jeg klandrede nogle personer for at postulere viden om hvad der sker i det danske marked, samtidig med at de postulerer total uvidenhed om at der sker skumle ting i FKK miljøet. Det sidste på trods af at der af og til, i tyskerbollestrengene, berettes om at ejerskabet af disse klubber tilhører østeruropæiske grupper, samt rocker raleterede personer. Jeg postulerer ikke at der ikke sker skumle ting på danske bordeller, klinikker og lignende steder. Jeg bestrider blot at det er normalen. Var det klart nok formuleret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. December, 2014 Det er da klart. De meget vidende kunder er jo meget klogere og bedre orienterede end i små piger der bare ligger og spræller på platformen. Heeeeelt klart .Disse yderst veloplyste og velorienterede mænd, kommer overalt, på samtlige bordeller og massageklinikker, taler meget med pigerne, moniteret intenst - men diskret - hvad der foregår i de tilstødende lokaler ( måske ser de ligefrem gennem vægge??) drager deres uimodsigelige konklusioner, og delagtiggør insisterende os andre i dem - dog uden at nævne navne, og naturligvis uden at reagerer på de ulovligheder de helt sikkert har set.Men de ved noget, eller måske alt! De er faktisk så totalt orienterede at de med 100% sikkerhed kan sige at dette og hint ikke har fundet sted. Der findes nemlig ikke noget på nettet om det. Derimod ved de med 100% sikkerhed at noget andet finder sted, fordi der engang har været et par udtalelser om det. Nå, men godt nytår - også til klanerne, fraktionerne, grupperingerne og likevennerne u har åbenbart ikke været i en situation hvor du kunne komme til at tvivle på politiets troværdighed. ...Det du ikke fangede var at jeg klandrede nogle personer for at postulere viden om hvad der sker i det danske marked, samtidig med at de postulerer total uvidenhed om at der sker skumle ting i FKK miljøet. Det sidste på trods af at der af og til, i tyskerbollestrengene, berettes om at ejerskabet af disse klubber tilhører østeruropæiske grupper, samt rocker raleterede personer.Jo det har jeg med politiet, men jeg ser intet formål med at de skulle lyve om det med rockernes indblanding i branchen, og slet ikke når eks-rockere bekræfter det offentligt, når klinikkerne selv siger de er udsat for afpresning etc.Jeg har citeret dit første indlæg og nu hvad du mener det første indlæg. Det er korrekt, at jeg ikke fangede at det var det du mente i dit første indlæg. Jeg synes faktisk heller ikke det fremgår ret tydeligt at det var sådan det skulle tolkes. Det måtte være meget indirekte dine hentydninger mod andre så, og at det lige var FKK-folkene (som ikke er mig) du skød på må jeg sige at slet ikke kan se overhovedet i dit indlæg. Men det er selvfølgelig mig der ikke fangede det, som du skriver, og ikke din indirekte måde at formulere dig på, det har jeg intet problem med at vi siger :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 30. December, 2014 Skrev jo tidligere at tråden ville stikke af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg