Hop til indhold
Gæst

Snakker i, når i har sex?

Recommended Posts

Gæst

Tjah grunden til at jeg spørger er nok fordi jeg ikke selv gør det; og derfor gerne vil høre om jeg er: "Helt normal."

Hvorfor egentlig snakke under sex?

Og hvad kan man snakke om under sex ? 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke under selve akten - Men bagefter . .  ;)

 

Kvinden vil tale - og manden vil aller helst sove, nu hvor al energi er brugt og endorfinerne er frigivet . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan dele det i 3 dele, før sexen en lille smule, i halvlegen lidt mere (normalt køber jeg altid en time, derfor bliver der tid til en halvleg) og bagefter får jeg lige GP'ens livshistorie... :oops: :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer an på hvad du mener med at snakke?

Jeg vender ikke lige de seneste nyheder med hende under akten, men taler dog med hende undervejs.

Kommer f.eks. med komplimenter, beder hende gøre ting og sager, og lytter til hvad hun gerne vil.

En pige havde en gang et blåt mærke lige ved halebenet, og dér kunne jeg ikke lade være med at spørge om ham der var der før mig, ramte ved siden af.

Det grinte vi så begge af et kort øjeblik, hvorefter vi fortsatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke holde kæft så længe en hyggestund varer. De kvinder som der givet mig de bedste/største oplevelser er nogle sludrechatoller og grinebidere der formår at tage det med ind i sengen til fælles fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kommer an på hvad du mener med at snakke?

Jeg vender ikke lige de seneste nyheder med hende under akten, men taler dog med hende undervejs.

Kommer f.eks. med komplimenter, beder hende gøre ting og sager, og lytter til hvad hun gerne vil.

En pige havde en gang et blåt mærke lige ved halebenet, og dér kunne jeg ikke lade være med at spørge om ham der var der før mig, ramte ved siden af.

Det grinte vi så begge af et kort øjeblik, hvorefter vi fortsatte.

 

Ja det jeg mente var meget lig det, som du beskriver, altså lidt small-talk under akten og komplimenter. 

Sjovt med det eksempel du nævner til sidst om hvordan man kan bruge "dirtytalk" til at skabe en god og hyggelig stemning under selve akten :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det jeg mente var meget lig det, som du beskriver, altså lidt small-talk under akten og komplimenter. 

Sjovt med det eksempel du nævner til sidst om hvordan man kan bruge "dirtytalk" til at skabe en god og hyggelig stemning under selve akten :smile:  

 

Ok, så forstår jeg, hvor du vil hen. Jeg tænkte jo nok i mit stille sind, at det ikke var referater af de sidste folketingsdebatter.

Såkaldt "dirty talk" har jeg prøvet, men her skal pigen dog være til det. Det kan være ret morsomt.

 

Ellers er jeg enig med Blåjakken: En frisk bemærkning eller to samt affødte grin kan virke forløsende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok, så forstår jeg, hvor du vil hen. Jeg tænkte jo nok i mit stille sind, at det ikke var referater af de sidste folketingsdebatter.

Såkaldt "dirty talk" har jeg prøvet, men her skal pigen dog være til det. Det kan være ret morsomt.

 

Ellers er jeg enig med Blåjakken: En frisk bemærkning eller to samt affødte grin kan virke forløsende.

 

Så det eksempel som butch kom med havde intet med "dirtytalk" at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det eksempel som butch kom med havde intet med "dirtytalk" at gøre?

 

Nej, det synes jeg egentlig ikke. Jeg opfatter det mere som en frisk eller slagfærdig bemærkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afhænger meget af pigen, men jeg er ret begejstret for dominant dirtytalk hvis pigen er med på legen og vi har god kemi. Men jeg har også oplevet adskillige piger hvor vi nærmest lå og smalltalkede om ikke-sexrelaterede emner samtidig med at vi knaldede - det synes jeg faktisk er rigtig frækt... og så er der jo de piger som er sjove og ligesom jeg kan lide at pjatte og drille under sex.

 

Så alt i alt er svaret et rungende JA!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror jeg har misforstået konceptet: "Dirty talk."

Er der en, som gider at ulejlige sig med at definere begrebet ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg har misforstået konceptet: "Dirty talk."

Er der en, som gider at ulejlige sig med at definere begrebet ?

Hey Titman

 

Denne artikel kunne måske sætte lys i det du søger. http://woman.dk/article/27067-laer-at-tale-fraekt-til-ham?page=0

 

Men som andre har skrevet i denne tråd, ja snakker også med pigen efter sex. For jeg er bestemt selv et sludre chatol. Kan dog også være en god lytter.  :-P Jeg holder meget af, det ikke bare er tju bang, og farvel og tak. Ja har oplevet det en gang. Men de piger der har en evne til, at sludre er jeg mere til  :-P

 

Ha en skøn dag Titman.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det eksempel som butch kom med havde intet med "dirtytalk" at gøre?

Det var ikke dirty talk som sådan, mere en sjov bemærkning.

Dirty talk er for mig mere - ja beskidt - hvor der bliver sagt ord der under andre omstændigheder ville virke malplaceret. Det kræver dog for mit vedkommende at jeg er 100% sikker på at pigen er med på legen, ellers dør stemningen.

Tænder iøvrigt selv på dirty talk fra pigens side :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget med forskel, alt efter hvilket humør man er i og hvilken pige man hygger med.

Men dirty talk er ret morsomt, hvis pigen er god til og stemningen er der.

Men har da også hyggesnakket/pjattet/drillet under akten, og det kan være meget intimt og frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er en stillemus både i og udenfor sengen! :D Man tror det næsten ikke, men det er jeg altså. Men det genere mig ikke at manden er en snakkegøj under sexen, hvis ikke det tager overhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en stillemus både i og udenfor sengen! :D Man tror det næsten ikke, men det er jeg altså. Men det genere mig ikke at manden er en snakkegøj under sexen, hvis ikke det tager overhånd.

Stillemus <3 <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

I starten sagde jeg ingenting overhovedet, hverken ord eller lyde... Jeg var nærmest en Lolita dukke :D

Pludselig begyndte jeg at snakke om alt muligt, så jeg mistede "fokus" :D

Nu holder jeg mig til "emne" relaterende samtaler :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en stillemus både i og udenfor sengen! :D Man tror det næsten ikke, men det er jeg altså. Men det genere mig ikke at manden er en snakkegøj under sexen, hvis ikke det tager overhånd. 

ellers må du jo stoppe noget i munden på ham :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...