Skumbananen 21 Skrevet 27. December, 2014 fræk og forførende Q http://www.sexpris.dk/?inc=piger&cid=492 Annoncen har tilsyneladende ikke været opdateret i 3½ år. Er der nogen, der kender til hende og ved, om hun stadig er aktiv? Hvis man googler telefonnummeret, finder man, at det tilhører en kvinde i Jylland, så det er nok bedst ikke at begynde at ringe til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2014 fræk og forførende Q http://www.sexpris.dk/?inc=piger&cid=492 Annoncen har tilsyneladende ikke været opdateret i 3½ år. Er der nogen, der kender til hende og ved, om hun stadig er aktiv? Hvis man googler telefonnummeret, finder man, at det tilhører en kvinde i Jylland, så det er nok bedst ikke at begynde at ringe til det. Annoncen er stadigvæk online, så jeg ville ringe til nummeret og høre om et møde stadigvæk kunne være aktuelt. Hvis hun ikke arbejder i branchen længere eller hvis nummeret tilhører en anden, er det jo bare at beklage ulejligheden og komme videe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2014 Jeg tror ikke du skal satse på at annoncerne på den side er aktuelle længere. Den side har mange annoncer, der ikke har været opdateret i flere år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skumbananen 21 Skrevet 27. December, 2014 PrinceCharming sagde den 27 Dec 2014 - 5:45 PM: Annoncen er stadigvæk online, så jeg ville ringe til nummeret og høre om et møde stadigvæk kunne være aktuelt. Hvis hun ikke arbejder i branchen længere eller hvis nummeret tilhører en anden, er det jo bare at beklage ulejligheden og komme videe Jeg ville nok køre ud på en mark og grave mig selv ned, hvis det skete. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2014 Jeg ville nok køre ud på en mark og grave mig selv ned, hvis det skete. Køb et taletidskort, hvor nummeret ved udgående opkald er synligt, men hvor dit navn og adresse ikke kan slås op på krak eller dgs, så er der ikke nogen, der kommer efter dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skumbananen 21 Skrevet 27. December, 2014 Hvis det er hendes nummer stadigvæk, så er hun i hvert fald flyttet til Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 27. December, 2014 Og hvis hun er stoppet i branchen er det vel oå tide at hun får den annonce væk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biot 87 Skrevet 27. December, 2014 (edited) jeg har tidligere mødet hende mange gange i vestegnen området... Hun er desværre STOPPET... så tlf nr er nok tilhører en anden kvinden. da jeg ved hun hedder anden end Google viste sig.. så anbefales IKKE ringer til det nr som I kan ser det er eneste opdateret profil er i 2011. hvis hun er endnu aktiv så hun nok opdaterer til 2014 og ikke påske 2011 håb det hjælp lidt... men hvis I ved at hun er tilbage igen så vil jeg gerne have besked da savner hende MEGA :-/ Redigeret 27. December, 2014 af biot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2014 Og hvis hun er stoppet i branchen er det vel oå tide at hun får den annonce væk! Det er ikke sikkert hun selv er "herre" over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skumbananen 21 Skrevet 27. December, 2014 biot sagde den 27 Dec 2014 - 9:40 PM: jeg har tidligere mødet hende mange gange i vestegnen området... Hun er desværre STOPPET... så tlf nr er nok tilhører en anden kvinden. da jeg ved hun hedder anden end Google viste sig.. så anbefales IKKE ringer til det nr som I kan ser det er eneste opdateret profil er i 2011. hvis hun er endnu aktiv så hun nok opdaterer til 2014 og ikke påske 2011 håb det hjælp lidt... men hvis I ved at hun er tilbage igen så vil jeg gerne have besked da savner hende MEGA :-/ Nå, det var en skam. Men tak for svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg