Hop til indhold
Gæst

Hvorfor er thai-massage så populært?

Recommended Posts

@knallert 

Gentagelse fremmer forståelsen :smile:

ok så er du også med :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) thai massage varer mellem 30 - 90 minutter. Hvis man skal bestille GP sex i dette tidsrum skal man være mini-millionær.

2) Thai massage er afstressende selvforkælelse og et frirum hvor tiden står stille midt i hverdagens larm. Hjernens off-mode.

3) ved thai massage er der lækre, faste, olieindsmurte hænder der rør konstant rør din krop.

4) Ved thai massage har manden mulighed for at sige nej tak til seksuelle ydelser.

5) hos thai massører er service niveauet ofte i top (hvis man ikke besøger ukendte massører).

6) nogle thai massører gør en ekstra, ihærdigt indsats for at sælge ekstraydelser.

Jeg kunne sikkert finde flere fordele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1) thai massage varer mellem 30 - 90 minutter. Hvis man skal bestille GP sex i dette tidsrum skal man være mini-millionær.

2) Thai massage er afstressende selvforkælelse og et frirum hvor tiden står stille midt i hverdagens larm. Hjernens off-mode.

3) ved thai massage er der lækre, faste, olieindsmurte hænder der rør konstant rør din krop.

4) Ved thai massage har manden mulighed for at sige nej tak til seksuelle ydelser.

5) hos thai massører er service niveauet ofte i top (hvis man ikke besøger ukendte massører).

6) nogle thai massører gør en ekstra, ihærdigt indsats for at sælge ekstraydelser.

Jeg kunne sikkert finde flere fordele.

 

Øhhh har manden heller ikke det ved danske GPer ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Øhhh har manden heller ikke det ved danske GPer ? 

 

Hehe, jo... Men det er lidt fjollet at betale over 1000 click i timen for at spille yatzy eller canasta, hvis du spørger mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hehe, jo... Men det er lidt fjollet at betale over 1000 click i timen for at spille yatzy eller canasta, hvis du spørger mig :)

 

Hehe fuldstændig enig med dig, men man kunne jo også vælge at bestille massage, eller en dinner-date ;-)

En dansk GP har da osse andet at tilbyde end bare sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er thaimassage så populært?

Det kan der ikke svares entydigt på. Min erfaring ved ret mange forskellige thaimassageklinikker er, at der er flere slags, som man kan bruge efter det behov man nu har.

De færreste klinikker er helt rene KUN MASSAGE. På sådanne klinikker får du oftest den bedste massage. Pigerne er uddannede i Thailand.

Den anden yderlighed er rene thaibordeller. Her skal du ikke forvente en særlig god massage, og min erfaring er, at jeg til enhver tid vil foretrække en dansk pige hvis det udelukkende er sex, der søges.

Midt imellem de to yderpunkter er de fleste klinikker, med svingende kvalitet af massage og forskelligt hvor langt de vil gå fra et håndjob til sex, hvis man har været der et par gange inden.

M.v.h.

Fra deraltes erfaringsbank.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til popularitet af thaimassage, så går vi jo nok lidt forskellige ting, men for mig er det:

 

1) man kan få en 1-1½ times rigtig effektiv massage for 4-800 kr, jeg ved ikke hvad det koster på en dansk fysiurgisk massage, men det er næppe billigere

2) de tilbyder flere massagetyper og variende fra super blidt til meget hårdt, jeg er dg mest til hårdt og opefter

3) afhængigt af humør og pigens humør og evner til at inspirere en undervejs kan man som oftest få ekstra, denne tvetydighed er spændende

4) mange af pigerne er søde og ret smukke synes jeg og sikkert mange

5) der er et stort udvalg af klinikker fra (næsten) kun massage til næsten kun sex så man kan fintune sit valg efter hvordan man kunne tænke sig at afslutte

6) det har åbent om aftenen, i modsætning til de rigtige fysiurgiske behandlingssteder og man kan ofte slippe fra bare at dukke op uden tidsbestilling, dog er risikoen/mulighederne større når man ikke ved hvilken massøse man møder.

 

Der er i øvrigt nogle ikke thai steder der tilbyder tilsvarende (Brazil b2b, nogle spanske, nogle danske og Dalya f.eks.) dog har jeg kun oplevet at man skal bestille tid og præcist hvilken ydelse man vil have fra starten. De par stykker jeg har prøvet i tidens løb har da også være gode, udvalget er bare ikke det samme og præmisserne lidt andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Jeg har haft rigtig mange gode og skønne oplevelser med thai massage igennem årene, men også en del øv oplevelser selvfølgelig...

 

For ca 10 år siden en kold efterårsdag efter arb kom jeg tilfældigvis forbi en thaimassage på sallingvej og ret spontant fik jeg lyst til lidt forkælelse, dengang kostede det typisk 300 kr for en time, pigen som masserede mig var 26 og utrolig sød og smuk og kunne lidt dansk, vi havde en fantastisk god kemi og det endte med at jeg gav mit nummer til hende og regnede ikke med at jeg skulle høre mere fra hende, men kl 22.00 samme aften ringede hun og spurgte om hun måtte komme og vi var efterfølgende hemmelige kærester i et års tid, pigen var gift med en dansk mand som ikke var helt god ved hende, med det var ikke optimalt så jeg afsluttede forholdet, men tænker tit på hvor hun er henne i dag :-) En anden gang for 2 år siden kom jeg cyklende ved sørene i kbh og så der lå en thaimassage i e sidegade og igen ret spontan som jeg er ind og få massage til 400 kr af en ung flot 22 årig pige, midt under massagen begynder hun at kille mig og flurte med mig og vi begynder at tunge kysse og det endte med spontan samleje uden gummi, var så frækt og lækkert og kom der efterfølgende et par gange mere og fik samme omgang uden at betale ekstre for det, skal lige sige at jeg efterfølgende er blevet testet for evt sygdomme og fejler heldigvis intet og nomalt er jeg til sikker sex med lod mig rive med, man er jo kun en mand :-) så jo har haft nogle skønne oplevelser igennem årene med thai massage.... God bagjul :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden gang for 2 år siden kom jeg cyklende ved sørene i kbh og så der lå en thaimassage i e sidegade og igen ret spontan som jeg er ind og få massage til 400 kr af en ung flot 22 årig pige, midt under massagen begynder hun at kille mig og flurte med mig og vi begynder at tunge kysse og det endte med spontan samleje uden gummi, var så frækt og lækkert og kom der efterfølgende et par gange mere og fik samme omgang uden at betale ekstre for det,

Ha! For KNAP 2 år siden reddede jeg mig en klamydia i en sidegade til søerne på den måde ... Hun var dog i 30'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Ha! For KNAP 2 år siden reddede jeg mig en klamydia i en sidegade til søerne på den måde ... Hun var dog i 30'erne.

 

Godt den kun var klamydia ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke rigtig du giver et særligt konkret svar på mit spørgsmål.

Dit svar på mit spørgsmål er: "mellemrummet", men det er meget diffust, hvad du reelt mener med det.

En del af oplevelsen er det mentale spil imellem massør og masseret og i den masseredes hoved: hvad vil der ske? Det er pirrende i sig selv. Det er mange steder ikke aftale, hvad der skal ske, men noget der udvikler sig på samme måde som forførelse, når det er bedst (nogle gange er det dog en skabelon).

Men tjek fx den her tilsyneladende ret autentiske video: http://xhamster.com/movies/3059341/asian_massage_parlor_happy_ending_handjobs_camaster.html

Det kan dog gøres bedre, og for det meste bliver der også gjort lidt nænsomt rent efter veludført håndgerning.

To ting jeg vægter: den lange fysiske og mentale pirring under massagen og mange massørers fantastiske teknik og følsomhed i omsorg for min pik. Derfor er jeg fortrinsvis til svensk ifm thaimassage: Mange er fantastisk gode med deres hænder, meget bedre end med så meget andet. Fokus er fortsat, i forlængelse af massagen, på mig og mit velbefindende.

Mange gange får jeg lyst til sex også, hvis pigen er sød/lækker. Men det sker ekstremt sjældent at jeg handler på det, for jeg nyder altså en god svensker. Dem der virkelig kan det, trækker jo klimaks så langt, at det bliver meget intenst både i hele optakten og ikke mindst forløsningen i finalen. Fik én gang først ½ times massage og så ca 25 minutters intens kæleri for min pik og dens omgivelser. Afsluttet med lidt mere massage.

Sådan en times nydelse for krop og sjæl og så endda til 6-700 kroner, er nu ret fedt. Oveni er der altså utallige krydderier, for der kan der være sjov og flirt osv. undervejs og bagefter.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En del af oplevelsen er det mentale spil imellem massør og masseret og i den masseredes hoved: hvad vil der ske? Det er pirrende i sig selv. Det er mange steder ikke aftale, hvad der skal ske, men noget der udvikler sig på samme måde som forførelse, når det er bedst (nogle gange er det dog en skabelon).

Men tjek fx den her tilsyneladende ret autentiske video: http://xhamster.com/movies/3059341/asian_massage_parlor_happy_ending_handjobs_camaster.html

Det kan dog gøres bedre, og for det meste bliver der også gjort lidt nænsomt rent efter veludført håndgerning.

To ting jeg vægter: den lange fysiske og mentale pirring under massagen og mange massørers fantastiske teknik og følsomhed i omsorg for min pik. Derfor er jeg fortrinsvis til svensk ifm thaimassage: Mange er fantastisk gode med deres hænder, meget bedre end med så meget andet. Fokus er fortsat, i forlængelse af massagen, på mig og mit velbefindende.

Mange gange får jeg lyst til sex også, hvis pigen er sød/lækker. Men det sker ekstremt sjældent at jeg handler på det, for jeg nyder altså en god svensker. Dem der virkelig kan det, trækker jo klimaks så langt, at det bliver meget intenst både i hele optakten og ikke mindst forløsningen i finalen. Fik én gang først ½ times massage og så ca 25 minutters intens kæleri for min pik og dens omgivelser. Afsluttet med lidt mere massage.

Sådan en times nydelse for krop og sjæl og så endda til 6-700 kroner, er nu ret fedt. Oveni er der altså utallige krydderier, for der kan der være sjov og flirt osv. undervejs og bagefter.

 

Så du mener at thai-pigerne er bare bedre til at give handjobs end danske piger. 

Det vil jeg gerne tro på fordi de gange jeg har prøvet at få et handjob ved en dansk GP, så har det ikke været nogen succes. Faktisk har det gjort lidt ondt, da vedkommende rykkede for voldsomt i den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du mener at thai-pigerne er bare bedre til at give handjobs end danske piger.

Det vil jeg gerne tro på fordi de gange jeg har prøvet at få et handjob ved en dansk GP, så har det ikke været nogen succes. Faktisk har det gjort lidt ondt, da vedkommende rykkede for voldsomt i den.

Det er nok især et træningsspørgsmål. Jeg tvivler på danske massagepiger får mange bestillinger på svensk. Med undtagelser. Jeg har hørt Cherie kan noget med sine hænder :) Men du skal huske den samlede oplevelse her. Det er jo netop ikke kun svensk.

Som bananas også gør opmærksom på kan du ikke trække en detalje ud af to forskellige sammenhænge og så sammenligne. Måske ville det også være en dårlig svensker hvis jeg forsøgte at overtale thaimassøren til kun at give mig svensk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok især et træningsspørgsmål. Jeg tvivler på danske massagepiger får mange bestillinger på svensk. Med undtagelser. Jeg har hørt Cherie kan noget med sine hænder :) Men du skal huske den samlede oplevelse her. Det er jo netop ikke kun svensk.

Som bananas også gør opmærksom på kan du ikke trække en detalje ud af to forskellige sammenhænge og så sammenligne. Måske ville det også være en dårlig svensker hvis jeg forsøgte at overtale thaimassøren til kun at give mig svensk?

 

Det er ikke blot et træningsspørgsmål - måske mere oplæring.

 

Jeg har før fået kun svensk hos en Thai-pige, som så gjorde det med begge hænder, som hun på skift kørte ned over drengen - og godt med olie - jo, de kan det der - og så lige et tryk bag tekstiklerne, når man er lige ved at være der  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke blot et træningsspørgsmål - måske mere oplæring.

Jeg har før fået kun svensk hos en Thai-pige, som så gjorde det med begge hænder, som hun på skift kørte ned over drengen - og godt med olie - jo, de kan det der - og så lige et tryk bag tekstiklerne, når man er lige ved at være der :)

Jeg har prøvet lidt af hvert, for det meste godt :P

Men det i særklasse bedste var hos en thai, masser af olie og 2 hænder, men det var vel mere massage end egentligt svensk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...