Hop til indhold
Guest TboneDK

Annoncelight - Hvad sker der?

Recommended Posts

Guest TboneDK

Er det kun mig, der syntes at den side er helt til hest, efter de lavede om på den?

Nu kan man ikke længere se hvad dato en annonce er slået op, og det virker som om, at når man scroller ned igennem siden.

så er der opslag der er flere dage gamle, og altså ikke fra Idag (og derfor måske udløbet)

 

Eller, er det mig der "bare" skal sætte et filter eller andet et sted?

 

(Ved godt det ikke er en anmeldelse, men vidste ikke om det ville gå under EFTERLYSNING?)

Flyt gerne, hvis jeg overtræder nogle regler her ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Datoen står forneden på siden. Hvis du bruger forsiden og ikke søgefunktionen, så ser du altid dagens opslag. Fidusen ved annoncelight er jo netop, at man annoncerer på dagen ;)

så kan den jo godt bruges igen. har også savnet datoen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Datoen står forneden på siden. Hvis du bruger forsiden og ikke søgefunktionen, så ser du altid dagens opslag. Fidusen ved annoncelight er jo netop, at man annoncerer på dagen ;)

 

Ja, men det er bare irriterende at skulle rende en hel masse urelevante annoncer igennem, fremfor som jeg plejer at søge på bynavne, hvor jeg nu ikke kan se om annoncerne er fra igår eller idag - gør ihvertfald at jeg ikke gider bruge siden så meget som tidligere.

 

ØV ØV - det var ellers en rigtig god og enkel side, som bare behøvede lidt mere brugervenlighed for at blive rigtig god - men det her er da  noget af et tilbageskridt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter min mening har det altid været en skod side. En stor rode butik med mange mystiske annoncer, dubletter, tilbud om lektie hjælp, etc.

Savner voksenlisten.

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Efter min mening har det altid været en skod side. En stor rode butik med mange mystiske annoncer, dubletter, tilbud om lektie hjælp, etc.

Savner voksenlisten.

 

Voksenlisten er der da stadigvæk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes på ingen måde at siden er noget " skod " jeg har fundet en del gode oplevelser på den side efterhånden

 

men vil da give jer ret i at det ny look er  tilbagegang .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes på ingen måde at siden er noget " skod " jeg har fundet en del gode oplevelser på den side efterhånden

 

men vil da give jer ret i at det ny look er  tilbagegang .

 

Dato for indsættelse er kommet tilbage igen  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest s.k.juul@godmail.dk

dato er tilbage = godt.....

 

men når man kigger på siden på arbejde er det træls at der er kommet så mange billeder på "forsiden" og reklame.....

det harmonerer ikke med at sidde på storkontor  :mad:

 

og herinde passer tiden ikke, men den er nok utm?  ( nu er klokken 09.19 )

Redigeret af [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja lidt nyt er altid svært at finde ud af.. men en kanon god side... der :cool: kommer mine kunder fra :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min mening har det altid været en skod side. En stor rode butik med mange mystiske annoncer, dubletter, tilbud om lektie hjælp, etc.

Savner voksenlisten.

 

Fedt! kan du smide linket til lektiehjælp? jeg savner hjælp til at lægge to og to sammen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

dato er tilbage = godt.....

 

men når man kigger på siden på arbejde er det træls at der er kommet så mange billeder på "forsiden" og reklame.....

det harmonerer ikke med at sidde på storkontor  :mad:

 

og herinde passer tiden ikke, men den er nok utm?  ( nu er klokken 09.19 )

 

Det har du ret i, her er klokken 22.47 .....der er vist et eller andet suspekt igang tror jeg!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...