Hop til indhold
oral

Slikke uvasket kvinde

Recommended Posts

Jeg er en mand som bare tænder så meget på at slikke en kvinde (både fisse, røv, føder, under armene osv.), problemet er at det er allerbedst når hun er uvasket og dufter/smager kraftigt. Lugten og smagen synes jeg bare er fræk, pirrende og kvindelig, og den gør mig helt vildt liderlig.

 

Men er det muligt af finde en i København/Sjælland som kan tilbyde det, normalt er pigerne jo nyvaskede og det er bare ikke helt det samme og det vil jo kræve en vis forberedelse/modning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok bedst med en kæreste, hvis dette er en mulighed! Kan sagtens følge dig i dette ønske - altid fedt med smagen/duften af kvinde! Problemet er blot, at de fleste Qs absolut ikke ønsker at fremtone som dirty. Hermed opstår der et dilemma. Har læst at franske kvinder er mere bevidste omkring deres naturlige dufte og indvirkningen på mændene. Måske en lille rask tur til Paris var løsningen ! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en mand som bare tænder så meget på at slikke en kvinde (både fisse, røv, føder, under armene osv.), problemet er at det er allerbedst når hun er uvasket og dufter/smager kraftigt. Lugten og smagen synes jeg bare er fræk, pirrende og kvindelig, og den gør mig helt vildt liderlig.

 

Men er det muligt af finde en i København/Sjælland som kan tilbyde det, normalt er pigerne jo nyvaskede og det er bare ikke helt det samme og det vil jo kræve en vis forberedelse/modning?

 

Er det ikke bare at følge lidt med i trådene i falsk markedsføring - synes da af og til sådanne kvinder omtales - og så er det jo bare at springe til  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har af og til oplevet, at når man ankommer som første kunde på dagen - så har pigen ikke taget bad hjemmefra - og selvom hun så hurtigt har taget et bad (endda i mit påsyn), har hun stadig lugtet af lort og smagt at gammel tis - så det er bare med at være morgenfrisk  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er en mand som bare tænder så meget på at slikke en kvinde (både fisse, røv, føder, under armene osv.), problemet er at det er allerbedst når hun er uvasket og dufter/smager kraftigt. Lugten og smagen synes jeg bare er fræk, pirrende og kvindelig, og den gør mig helt vildt liderlig.

 

Men er det muligt af finde en i København/Sjælland som kan tilbyde det, normalt er pigerne jo nyvaskede og det er bare ikke helt det samme og det vil jo kræve en vis forberedelse/modning?

 

hey syns også det er mega frækt at slikke en kvinde når hun er uvasket , er bare så frækt når hun lugter meget af kvinde/sved 

 

elsker selv at slikke uvasket fisse røv armhuler og fødder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok bedst med en kæreste, hvis dette er en mulighed! Kan sagtens følge dig i dette ønske - altid fedt med smagen/duften af kvinde! Problemet er blot, at de fleste Qs absolut ikke ønsker at fremtone som dirty. Hermed opstår der et dilemma. Har læst at franske kvinder er mere bevidste omkring deres naturlige dufte og indvirkningen på mændene. Måske en lille rask tur til Paris var løsningen ! :mrgreen:

 

Det er det ikke pt. er ellers ening, kan godt afsløre at jeg ikke at lyst til at betaler andre hvis jeg havde en kæreste som var med på det.

 

"Problemet er blot, at de fleste Qs absolut ikke ønsker at fremtone som dirty. Hermed opstår der et dilemma" præcis formulering af problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare at følge lidt med i trådene i falsk markedsføring - synes da af og til sådanne kvinder omtales - og så er det jo bare at springe til  :P

 

Dem som ikke har det naturligt med at være rene og serviceminded, har sikkert en hel del andre problemer også, så synes ikke det lyder særligt fritende - men forstår hvad du mener :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har af og til oplevet, at når man ankommer som første kunde på dagen - så har pigen ikke taget bad hjemmefra - og selvom hun så hurtigt har taget et bad (endda i mit påsyn), har hun stadig lugtet af lort og smagt at gammel tis - så det er bare med at være morgenfrisk  :roll:

 

Hvor og hvem om man må spørge, og kan det aftale på forhånd eller er det "dårlig" service vi snakker om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor og hvem om man må spørge, og kan det aftale på forhånd eller er det "dårlig" service vi snakker om?

 

Nu vil jeg ikke oplyse navne, men du må selv ringe og aftale med en pige, du finder interessant om hun evt. mod en merpris vil undlade at vaske sig  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nok bedst med en kæreste, hvis dette er en mulighed! Kan sagtens følge dig i dette ønske - altid fedt med smagen/duften af kvinde! Problemet er blot, at de fleste Qs absolut ikke ønsker at fremtone som dirty. Hermed opstår der et dilemma. Har læst at franske kvinder er mere bevidste omkring deres naturlige dufte og indvirkningen på mændene. Måske en lille rask tur til Paris var løsningen ! :mrgreen:

 

Hmmm. Gad vide om den omtalte bevidsthed omkring deres naturlige dufte er noget de har arvet fra Napoleon tiden, hvor det var normen at kvinder gerne skulle være urene og lugte af en: "Rigtig kvinde".  

Napoleon skrev i et brev til Josephine i 1796:  "Jeg kommer til Paris i morgen aften. Lad være med at vaske dig."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm. Gad vide om den omtalte bevidsthed omkring deres naturlige dufte er noget de har arvet fra Napoleon tiden, hvor det var normen at kvinder gerne skulle være urene og lugte af en: "Rigtig kvinde".  

Napoleon skrev i et brev til Josephine i 1796:  "Jeg kommer til Paris i morgen aften. Lad være med at vaske dig."

 

Fedt citat min kære Titman!! Har selv en bog om Boneparte stående men har kun læst brudstykker af den. Burde nok læse lidt mere - men han har ganske ret!! En fjams må meget gerne smage af hvad den er. Problemet er så hvor grænsen går mellem fisk og au naturrelle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *SS*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt citat min kære Titman!! Har selv en bog om Boneparte stående men har kun læst brudstykker af den. Burde nok læse lidt mere - men han har ganske ret!! En fjams må meget gerne smage af hvad den er. Problemet er så hvor grænsen går mellem fisk og au naturrelle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *SS*

 

Kendte engang en servitrice, som jeg slikkede efter at hun havde gået og serveret til en fest en hel aften - nøj, hun smagte godt af dejlig salten sved og liderlighed  :P

 

PS. og så var hun ægte rødhåret  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare at følge lidt med i trådene i falsk markedsføring - synes da af og til sådanne kvinder omtales - og så er det jo bare at springe til  :P

 

 

Sgu da nedladende og forsøg på at latterliggøre hans sexlyst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fedt citat min kære Titman!! Har selv en bog om Boneparte stående men har kun læst brudstykker af den. Burde nok læse lidt mere - men han har ganske ret!! En fjams må meget gerne smage af hvad den er. Problemet er så hvor grænsen går mellem fisk og au naturrelle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *SS*

 

Hehe; ja nu har jeg hverken læst om Napoleon Bonaparte, eller fransk seksualhistorie. Det vil jeg vente med til jeg bliver gammel og ikke har andet at lave ;-)

Citatet stammer fra et radioprogram på P1, hvor der var en forsker i seksualitet, som gennemgik synet på seksualiteten igennem historien og det var i den forbindelse det blev nævnt.

Tolkningen står dog for min egen regning. Det var dels på baggrund af citatet og det du nævnte med at franske kvinder var mere bevidste om deres naturlige dufte, at jeg lavede den kobling..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...