Hop til indhold
Morten1981

Er det hårdt at være glædespige ? Hvorfor / hvordan blev du det ?

Recommended Posts

Gæst

nåe ja glemte også lige at nævne det store slid med at tjene sorte penge så man kan betale gp med

eller det endnu større slid for at tjene hvide penge. Jeg skal tjene 4000 kr. før skat før jeg får råd til at købe 1 time med en GP, som typisk koster 2000 kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

eller det endnu større slid for at tjene hvide penge. Jeg skal tjene 4000 kr. før skat før jeg får råd til at købe 1 time med en GP, som typisk koster 2000 kr. 

Og for en lavtlønnet er det ca 40 timers arbejde - og så siger man at det er mændene der udnytter kvinderne  :???:

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Holstebronx :)

Der findes helt sikkert piger i branchen, som giver mindre af dem selv, end hvad jeg har gjort... ;)

Men generelt tror jeg nu ikke, at jeg skulle være mere speciel på dette område end mange af de andre søde og seriøse kvinder i branchen. :)

Jow! :D

Jeg har aldrig tilbudt GFE... Jeg har tilbudt... Mig! På godt og ondt... Hate it or love it. :cool::D

Nu har, jeg besøgt Nikita pigen. Hun gjorde helt klart for mig i, starten. At. Det ikke nødvendivigs var gFE indblandet. At der jeg ankom, efter ja det ikk løgn flere mdr. snak med Nikita, (hun har sikker troet jeg var fuld af hop og pis) Så mødte jeg op. og i den grad mødte jeg en pige, der havde hørt på hvem jeg var, hvad jeg gerne, ville have. ja i den, grad hun  havde hørt på mig. 

Jeg vil savne Nikitas evne til, at føle,mig  sig som en dreng, der kan alting. (Selvom, jeg godt vedt det ikke er tilfældet) Og havde det ikke været fordi, hun havde stoppet.Og jeg må finde en ny sød pige. Ja så der ingen tvivl. HUN VAR I DEN GRAD BLEVET EN FAST PIGE. 

Når alt dette er sagt. Så ved jeg Nikita er helt okay med, at der må jages på nye jagtmarker, ja okay er en, elendig jæger.

Holstebronx, jeg ved du, ingen problemer har med piger so go get them. 

I må alle ha en skøn 2 jule dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

...... Jeg har aldrig tilbudt GFE... Jeg har tilbudt... Mig! På godt og ondt... Hate it or love it. :cool::D

Ja, kært barn har jo mange navne :).

Det er rigtigt, at du har været så enormt tilstedeværende både fysisk og psykisk under et besøg, at man har følt sig som den eneste i verden i den tid, det varede B). Det må være "mig", der træder frem her. Jeg har da hos andre oplevet erklæret GFE, der har været trinnet lavere, uden at det har været en dårlig oplevelse, men en anderledes.

Virkeligheden er jo ofte en vanskelig størrelse, når den skal beskrives. Således også (forskellen imellem) "GFE" og "mig" :).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være ligeså hårdt som det er fantastisk, det er et job hvor man giver mig af sig selv og bliver vurderet meget

Både udenpå, men godt nok også indeni.  som i det virkelige liv er det ikke alle mennesker man har kemi med, jeg har altid været lidt af en kamæleon og været meget åbensidet så det er måske nemmere for mig end for så mange andre men nogen gange skal man jo spille skuespil, man udøver en service. på den måde skal man nok være lavet af noget lidt specielt, på flere måder er det lidt som ha et alter ego eller 2 forskellige personligheder.

Selve krops kontakt delen er intet problem for mig, jeg kan godt lide at gøre andre glade og mærke jeg har fået dem til at føle noget rart. Det giver mig rigtig meget. Jeg føler mig ikke beskidt eller ulækker af den grund. :) Jeg ELSKER mit arbejde, men ikke hver dag, det er et arbejde.

Jeg endte med at lave det fordi jeg egentlig altid har været meget sexdrevet, sad enddag  på superchat.dk da jeg var 19 år, og her faldt jeg i snak med en som tilbød mig 2500 for sex, som jeg takkede ja til da jeg synes det var vildt spændene og faktisk også var i pengenød.

jeg tænkte over det i laaang tid, altså om jeg skulle gøre mere ud af det, men anede ikke hvordan jeg skulle komme igang, skrive annonce, annoncere og i det hele taget møde de her mænd.  jeg var ikk interesseret i at være på bordel. vi snakker nok 2 år før jeg så opdagede sugardaters.dk

Det var dog ikke for mig, hvillket jeg også har sat ord på i flere indlæg. Jeg mødte dog en derinde som jeg fik følelser for, slettede min profil og så mig ikke tilbage.
Da relationen til ham døde, for halvandet års tid siden begyndte jeg at undersøge på nettet, oprettede en annonce  på annoncelight og fik RIGTIG mange henvendelser. Tænkte "Wow, det her er en branche der virkelig er gang i" og jeg havde ret, det er en branche der aldrig dør,  sex er tidsløst og mænd vil altid være liderlige haha :)
Udover det møder man mange spændene, søde og meget omsorgsfulde mennesker. 

Har været sammen med alt fra en politibetjent til en rocker. Til en tandlæge og en tømrer. Det havde jeg nok ellers aldrig prøvet. Det synes jeg er alletiders :P

Men jeg har også været god til at være ærlig for mig selv,  ikke tage for mange kunder, ikke involvere alkohol eller andre rusmidler i min job/hverdag

Og kun lavet aftaler jeg har følt mig 100 procent tryg ved. :)

Når det er sagt ville jeg lyve hvis jeg sagde man aldirg havde  en røvdårlig dag, eller at det ikke har haft nogen konsekvenser for mig for det har det :)
Især socialt og mht mit eget kærlighedsliv, men det er mest pga samfundets stigmatisering og ikke pga selve arbejdet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

@Julle26 Godt nok en gammel tråd du sparker liv i her :) men fine refleksioner. Dine ord kan jo så bare endnu engang bekræft, at jobbet også har mange positive sider, hvis man har sig selv med og ikke kaster sig ud i det grundet nød eller tvang.

Forsat god sommer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Det handler jo meget om eget ansvar. Hvis man ikke passer ind i jobbet, så har man jo selv et ansvar for at stoppe igen, inden man bliver ødelagt af det. 

gælder jo et hvilken som helst job! Hader du det, skal du videre. Ellers bliver man jo ødelagt af det. Ja det gælder jo faktisk alting, ikke kun job.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
fede skrev, for 4 timer siden:

Ja det gælder jo faktisk alting

ægteskaber venskaber, besøg hos GP  O.S.V.  Eksempelvis..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Nu har jeg ikke været på “markedet” så længe ;) men jeg vil gerne sige at det er hårdere FYSISK end jeg havde regnet med

jeg er ret spinkel, og jeg mistænker at det der burde være muskler i min krop på et tidspunkt er blevet erstattet med kogt spaghetti, så jeg synes altså at jeg bruger nogen kræfter jeg ikke lige har brugt før, og som jeg ikke lige havde regnet med jeg ville komme til at bruge i det her fag. 

Det er nogen anderledes stillinger man havner i, og bl.a. Kæben er af og til på overarbejde. Nu tror jeg på og bekræfter gerne at sex kan ligestilles med en motiondsform - og derfor er jeg blevet rigtig glad for udstrækningsøvelser og sender taknemmelige tanker til de kunder der nyder at give pigen massage :wub:

Ellers er det nok ikke værre end alle andre former for arbejde. 

I forhold til psyken tror jeg dog at man skal huske at mærke efter og det er nok også derfor at de forskellige piger arbejder et varierende timetal, ikke har lige mange vagter om ugen og at nogen foretrækker dagvagter fremfor aften og nattevagter. 

Hvorfor jeg valgte at snuse mig ind på det, er en længere smøre - så den lader jeg ligge i luften :P 

god dag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 5.8.2019 at 08:32:

@Julle26 Godt nok en gammel tråd du sparker liv i her :) men fine refleksioner. Dine ord kan jo så bare endnu engang bekræft, at jobbet også har mange positive sider, hvis man har sig selv med og ikke kaster sig ud i det grundet nød eller tvang.

Forsat god sommer :)

Ja, jeg faldt lige over den og synes jeg ville byde ind :) Det er ja en branche med den ene yderlighed til den anden og alt derimellem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morten1981 skrev, den 24/12/2014 at 11:28:

Jeg har med fornøjelse fulgt med i dette forum.

Super stærke svar fra pigerne! Relaterer til alt hvad i skriver! 

Spændende indlæg. Vil gerne skrive lidt fra min side. 

Citat

Menneskeligt - hvor hårdt er det så at være glædespige ?

Det er ikke hårdt.. Så længe man driver det i et tempo som man selv føler sig bedst med, så vil man elske det man laver. Sådan er det også med alt andet man laver. Om det er en hobby eller et job. Det er hårdt for kroppen fordi den bliver brugt og er i gang. Det er også det samme som hvis man er maler eller butiksassistent.  Her er det bare nydelse og cardio i sengen. 

Citat

Jeg gør mig da en masse tanker. Det må være hårdt at være i kropskontakt med så mange mennesker?

Jeg elsker at udforske min og en andens krop. Endnu mere duften af mand, 'fremmed mand', som tænder på mig og min krop. Jeg har altid været tiltrukket af frække mennnesker. Man kan se det på ens blik ;) Dem som har det godt i sig selv og ikke bange for at udfordre og afprøve sine lyster og behov. Når man er tætte og har direkte kropskontakt, så skaber man et intimt forhold.  Jeg har vagt i ny og næ. Netop også for at passe på min krop. Jeg vil ikke miste lysten til berøring. Jeg elsker kropsberøring, det tænder mig.. Jeg nyder at være liderlig og få mænd og kvinder til at tilfredstille mig og ikke mindst omvendt. Når hvert menneske har forskellige behov, så lærer man hvordan man skal skabe den kropskontakt med den anden. Jeg elsker den 'adrenalin' jeg får i kroppen af spænding over en andens krop og kontakt. 

Citat

Ikke mindst psykisk ? 

Psykisk bliver man nok ramt et eller andet sted.. Uanset hvor glad man er og bliver for det man laver, så vil der være noget der vil ramme en pga private forhold og omgivelser. Hver især kommer og er fra forskellige hjem med forskellig opvækst. Som fx at det er strengt forbudt at kigge på et andet køn. Tænk jer, man må ikke kigge på det andet køn. Så bliver man jo nysgerrig fordi det er forbudt. Det man tænder på og gerne vil udforske mere af, må man ikke. Selv af samme køn. Eller bare det at lege med sig selv. Så at skulle skelne med to vidt forskellige og langt fra hinanden verdener, det har nogle gange ramt mine tanker. Fordi at det har været en del af ens opvækst. Og det er et tabu hos omgivelserne. Men for mig er det normalt. 

Citat

og hvorfor valgte du at gå denne vej ?

Af forskellige årsager. En af dem var, jeg var i en periode i mit liv hvor jeg ville finde mig selv og udforske mine lyster efter langt forhold.  Man bliver single og mændene kommer til livs. Jeg ville ikke i fast eller forpligtende forhold. Vil have afstand men heller ikke helt. Sugardaters blev populært et tidspunkt og begyndte på det. Den vej igennem blev det mere interessant. Man skal være mentalt klar når man er eller kommer ind i denne branche. For første gang jeg blev tilbudt penge, skulle jeg lige bide hårdt i mig.

Idag er jeg stolt og elsker at være i det. Jeg nyder hvert øjeblik og lærer hver gang. Mine besøgende og gæster er fantastiske på hver sin måde. Vi lærer af hinandn. Jeg møder forskellige mennesker med forskllige stillinger, som jeg aldrig vil møde i den normale hver dag. De kommer af forskllige grunde. Man lærer hvordan man håndterer hvert menneskes behov. Og man lærer og finder ud af hvad man er i stand til og hvad man tænder på. Man kommer ind i en verden hvor sex er åbent, acceptabelt og spændende. Der er intet der er tabu. Dette er min verden og for mine behov som jeg ikke behøver at dele med de som mener omvendt. 

Citat

Jeg håber at nogen vil svare mig...

Julehilsner

Morten

Yara <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...