Hansen,8000 59 Skrevet 24. December, 2014 Glædelig Jul til alle de søde Babes og alle i andre herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 24. December, 2014 Glædelig jul alle sammen :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. December, 2014 Tak i lige måde :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. December, 2014 Tak i lige måde :) Også glædelig jul til dig. Troede ikke jeg nåede det efter du sent den 20. annoncerede at du tog på juleferie Sejt at du alligevel nåede 30 indlæg sidenhen GOD JUL TIL ALLE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. December, 2014 Også glædelig jul til dig Hansen8000. Ha en skøn aften. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. December, 2014 Også glædelig jul til dig. Troede ikke jeg nåede det efter du sent den 20. annoncerede at du tog på juleferie Sejt at du alligevel nåede 30 indlæg sidenhen Jo, tak i lige måde. Jeg er ganske vist på juleferie, men er (heldigvis?) faldet over en netforbindelse her, hvor jeg er :-P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 24. December, 2014 Tak. Og glædelig jul til dig og alle andre :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anna-Aarhus Skrevet 24. December, 2014 Glædelig jul til dig også Håber i ALLE får en knaldgod aften, med masser af dejlig julemad og lækre pakker De allerbedste julehilsner fra Anna :0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 24. December, 2014 Tak i lige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 24. December, 2014 Glædelig jul til alle. Det bliver ikke mig der får mandelgaven i år. Jeg har aldrig før været syg en juleaften men her til morgen stod den på at skide vand og kaste op. Kunne lige se det for mig hvis jeg havde været på en prostitueret og sendt gaven videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg