Hop til indhold
Maxxx6000

Sugardaters

Recommended Posts

Gæst

Hvad med at spørge efter explicitte seksuelle handlinger, feks om pigen er til analsex, eller til helkropsmassage etc? Hvis jeg har nogle ønsker og præferencer jeg håber pigen kan opfylde, hvordan får jeg det sneget ind? Er det bedst at vente til man mødes og tingene udvikler sig, og SÅ spørge? Nu har jeg ikke fået lavet profilen endnu, men laver den senere, men kan man vælge også efter hvilken form for sex de tilbyder/er med på?

 

Jeg er enig med dig i det første du skriver. Du kan sagtens spørge efter om hun opfylder de seksuelle præferencer du har, men som Bebop påpegede handler det nok også lidt om situationsfornemmelse og timing tænker jeg. For det er sgu lidt af et sats at ligge ud med at spørge om hun er til analsex tænker jeg.  

Jeg er ikke god til det der med situationsfornemmelse og jeg har altid været meget ligefrem og direkte i min stil / tilgang. Jeg tager det som udgangspunkt bare for givet at alle 'sugarbabes' tilbyder sex og at jeg dermed godt kan tillade mig at spørge specifikt ind til det frække. Jeg starter typisk mine breve med at spørge, hvor store hendes bryster er. Når jeg har fået bekræftet at de er store; det kan jo snyde på billederne, så spørger jeg mere ind til hvilke ydelser hun tilbyder. Det er så forskelligt hvad de forskellige sugarbabes har svaret på det spørgsmål, men en har svaret specifikt hvilke ydelser hun tilbød. Den seneste pige jeg har skrevet med besvarede mit spørgsmål med endnu et spørgsmål: "Hvad kunne du da godt tænke dig." Så har jeg været nødt til at uddybe mine seksuelle præferencer ved at sige at jeg er til blowjob, titjob (mellem brysterne), slikke fisse, kneppe, kys og berøring.

Jeg er ikke sikker på at min meget ligefremme stil er god at bruge i alle situationer. Jeg tænker at nogen sugarbabes godt kan blive afskrækket af at jeg så hurtigt i dialogen kommer ind på forhandling af seksuelle ydelser. De er jo ikke prostituerede, så skal nok forsøge at vente til lidt senere med at aftale specifikke seksuelle ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Kære Titty

 

Nu gør jeg jeg mig jo ikke ret meget i "sukker"

 

Men når jeg ser på dine sidste linjer, så får jeg den der tanke, og det kan da godt være jeg er forkert på den, men tanken er at: hun godt nok ikke kan betale regninger ved at have en "penneven", så hun mener at nu skal der lidt mere "sukker"/forretning på bordet, før du igen får flere "krammemails..med møhs møhs ?

 

Jeg har også de der drenge der starter med at "varme op" under mig ca ½ år før de kunne tænke sig at sætte en dato på en seance, hvor når jeg har svaret på alle relevante spørgsmål, ender ved: ring på bla bla og bestil tid! og det kan man faktisk som pige(hvad man nu kalder sig) bruge rigtig meget tid på....hvor den man skriver med kun vil være penneven.

 

Nu har jeg sikkert misforstået det der med de der sukkerpiger, så når deres breve bliver kortere og kortere, så har det intet på sig, som os andre piger der tager penge for det. De skriver jo klart med folk af andre årsager end os andre piger(tak her er tyk ironi brugt)

 

Hej Cherie

Ja det har du nok ret i. Det er nok bare mig der tolker lidt for meget på hendes breve og det skrevne og ikke-skrevne. 

Det er nok også sandsynligt, at hun har mange andre hun skriver med. 

Med hensyn til ord som "kram", "knus" og "hej søde", så ligger jeg ikke så meget i det. Har efterhånden lært, at det bare er en salgsteknik de bruger overfor alle, men derfor kan det godt undre mig når de lige pludselig ikke bruger det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg tror såmænd ikke det har noget at gøre med alder, uddannelsesniveau, eller intelligens. Pigen har en høj akademisk uddannelse, men derfor kan man vel godt være lidt godtroende og tro på det bedste i mennesker. Har før mødt få mennesker ude i virkeligheden, som aldrig låste deres cykel og brugte det argument. 

 

Det er faktisk lovpligtigt at låse sin cykel, medmindre den "ganske kortvarigt" forlades (Færdselsloven § 49)    :)

Klart, naivitet er ikke kun et spørgsmål om intelligens, men i nogle tilfælde også specifik erfaring. Akademisk uddannelse er dog heller ikke noget sikkert tegn på intelligens - især ikke nutildags. Men det er en anden snak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...