Hop til indhold
Rejsenetværk

En medie service

Recommended Posts

Den store succes og fremgang som Eroguide.dk oplever kommer til udtryk på mange måder, og indbyder vel løbende til overvejelser omkring håndteringen heraf.

 

I 2014 har vi oplevet at medierne i forum søger kontakter til artikler og programmer om prostitution.

 

Det synes jeg som sådan er meget positivt, men kunne det udgøre  et aktiv at etablere en medieservice for journalister, som de kan vælge at tage kontakt til som det første, eller gøre som hidtil blot oprette en profil?

 

Tænkte at en dialog mellem journalist og ledelsen i første omgang måske kunne hjælpe med til en bedre præsentation, og opnå en større grad af tillid hos brugerne og villighed til at hjælpe.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ideen er som sådan meget god, men mon ikke moderatorerne har rigeligt at gøre med at holde os i ørerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Tænkte at en dialog mellem journalist og ledelsen i første omgang måske kunne hjælpe med til en bedre præsentation, og opnå en større grad af tillid hos brugerne og villighed til at hjælpe.

 

 

Ja, eller ledelsen udpegede en til at være kontaktperson, f.eks. dig Rejse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rent lønmæssigt kunne jeg godt fristes, men har ikke fået tilbuddet :(

 

Oplysninger om de særlige rådgivere

http://www.modst.dk/Overenskomster-og-personalejura/~/media/Files/L%C3%B8n%20og%20personale/S%C3%A6rlige%20r%C3%A5dgivere/Oplysninger%20om%20de%20s%C3%A6rlige%20r%C3%A5dgivere%20-%20Februar%202014%20ver11.pdf

 

Og alt arbejde for Eroguide bærer lønnen i sig selv som jeg har forstået det, og man skriver det nok ikke lige på ens CV :huh:

 

Tror nu også at ledelsen trods alt vil finde andre end jeg bedre egnet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror slet ikke ledelsen er interesseret i at få en PR-medarbejder.

Det er et debatforum og jo mere polemik, der er omkring en given artikel eller program; des mere trafik på 'sitet' og dermed større annonceindtægter til EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu forestillede jeg mig ikke en PR medarbejder, men blot et tilbud om en eller anden pressevenlig indgangsvinkel, til via administrationen bag EG at kunne fremme en større grad af imødekommenhed fra brugernes side?

 

Vi er nogle brugere som det er svært få i tale af medierne, måske det vil kunne øge villigheden til at medvirke, hvis en præsentation er formuleret og formidlet i samarbejde med en fra ledelsen?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal vi så ikke også have en HR Chef, der kan sørge for vi har det godt og der er et dejligt arbejdsmiljø.

kayano

 

Vi har ikke behov for en HR-chef, men forstår godt, hvad du mener. Den rolle du beskriver udfyldes idag af moderatorene og diverse frivillige "støttepædagoger" blandt debattørene ;-)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Rejse :)

 

Tak for dit forslag. Vi har vendt det i ledelsen og svaret er at vi ikke synes det er en god ide. :)

 

God jul til dig og alle jer andre :)

 

Vh

Mod :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi har vendt det i ledelsen og svaret er at vi ikke synes det er en god ide. :)

 

 

Ikke nogen overraskende konklusion, det er jo altid let at komme med forslag hvor andre skal gøre det praktiske arbejde.  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...