Hop til indhold
Montezi

Radio Montezi

Recommended Posts

Som nogle vil vide, så er jeg noget af en musik-freak, og har en nærmest absurd bred musiksmag... meget af det er skævt og ikke mainstream som man hører i radio og TV.

 

Jeg vil prøve at poste nogle af de "oversete" kunstnere og numre jeg dyrker, og se om jeg kan pimpe det til nogle af Jer.

 

 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glædelig jul allesammen

 

I dagens anledning skal det selvfølgeligt være en julesang - så hvad er mere nærliggende end min favorit julesang... tilmed med mit yndlingsband.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som nogle vil vide, så er jeg noget af en musik-freak, og har en nærmest absurd bred musiksmag... meget af det er skævt og ikke mainstream som man hører i radio og TV.

 

Jeg vil prøve at poste nogle af de "oversete" kunstnere og numre jeg dyrker, og se om jeg kan pimpe det til nogle af Jer.

 

 

Nu skal man jo ikke kritisere andres musiksmag, men du lade selv ud med at kalde din smag for skæv og "ikke mainstream". Jeg tvivler ikke på, at du har et bredt musiksmag. Men lige det du servere her er da om noget mainstream og poppet.

 

Det må være en ommer. Og jeg mener du skylder at komme med noget mere udfordrende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you for sharing, som man siger.

Nu tror jeg du har inspireret mange af os at starte vore egen radio. Radio Bananas lyder som det skulle kunne blive noget stort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you for sharing, som man siger.

Nu tror jeg du har inspireret mange af os at starte vore egen radio. Radio Bananas lyder som det skulle kunne blive noget stort.

Kun hvis værten hedder Chiquita :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...