Montezi 3327 Skrevet 22. December, 2014 (edited) Som nogle vil vide, så er jeg noget af en musik-freak, og har en nærmest absurd bred musiksmag... meget af det er skævt og ikke mainstream som man hører i radio og TV. Jeg vil prøve at poste nogle af de "oversete" kunstnere og numre jeg dyrker, og se om jeg kan pimpe det til nogle af Jer. Redigeret 22. December, 2014 af Montezi 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 471 Skrevet 22. December, 2014 Cool .. altid fedt med ny inspiration Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 24. December, 2014 Glædelig jul allesammen I dagens anledning skal det selvfølgeligt være en julesang - så hvad er mere nærliggende end min favorit julesang... tilmed med mit yndlingsband. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. December, 2014 Hehe godt med en lidt anerledes "julesang" Og også glædelig jul til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ReinDamit 134 Skrevet 24. December, 2014 Også god Jul til dig, Det er noget fint musik du disker op med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 24. Januar, 2015 Som nogle vil vide, så er jeg noget af en musik-freak, og har en nærmest absurd bred musiksmag... meget af det er skævt og ikke mainstream som man hører i radio og TV. Jeg vil prøve at poste nogle af de "oversete" kunstnere og numre jeg dyrker, og se om jeg kan pimpe det til nogle af Jer. Nu skal man jo ikke kritisere andres musiksmag, men du lade selv ud med at kalde din smag for skæv og "ikke mainstream". Jeg tvivler ikke på, at du har et bredt musiksmag. Men lige det du servere her er da om noget mainstream og poppet. Det må være en ommer. Og jeg mener du skylder at komme med noget mere udfordrende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. Juni, 2015 Jeg hacker mig lige ind på frekvensen ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. Juni, 2015 Thank you for sharing, som man siger.Nu tror jeg du har inspireret mange af os at starte vore egen radio. Radio Bananas lyder som det skulle kunne blive noget stort. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 30. Juni, 2015 Thank you for sharing, som man siger.Nu tror jeg du har inspireret mange af os at starte vore egen radio. Radio Bananas lyder som det skulle kunne blive noget stort.Kun hvis værten hedder Chiquita Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg