Hop til indhold
Guest dave1971

Santasgirl fra Sugardaters

Recommended Posts

Guest dave1971

Nogen der har prøvet hende. Har en aftale med hende i morgen og vil blot høre om der er nogen der allerede har erfaringer med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Det var ikke planen, men derfor kan man vel godt spørge. Samtidig har hun ikke svaret mit opkald med hensyn til bekræftelse af aftalen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det noget værd at bruge det.koncept? Skal man ikke betale bare for at se om der en pige og så skrive frem og tilbage. Og det er vel ikke bare lidt som med en prostitueret med at der ikke er mere i det end sex og penge?

Eller hvad er jeres erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Stifler jeg fik desværre ikke besøgt hende da hun ikke tog telefonen på det aftalte tidspunkt. Prøver at køre den i hus hos hende på et senere tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Hvornår har du en aftale og lad mig endelig høre mere når du har været der. Udefra kunne det godt se ud som om lejligheden er til formålet med totalt mørklagte vinduer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Hej Jesper

Hun siger du kan vælge hende sød sød udgave eller naughty udgave hvad valgte du og i givet fald hvad var hun med på

Hvordan er hendes krop og bryster?

Hvordan var stedet?

Hvor meget måtte du op med for hvor lang tid?

Mvh

Dave

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm halv naughty ville nogen nok mene.... Hun var blinded..

Gennempulede hende hårdt i flere stillinger, samt lidt fransk før under og efter. Rigtig fed sex våd villig mis. Hun er lidt stor i det. C skål vil jeg tro...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm halv naughty ville nogen nok mene.... Hun var blinded..

Gennempulede hende hårdt i flere stillinger, samt lidt fransk før under og efter. Rigtig fed sex våd villig mis. Hun er lidt stor i det. C skål vil jeg tro...

 

Pulede du hende med eller uden gummi. Har vildt meget lyst til denne pige. Har hun stedet ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også skrevet med Santasgirl.

 

Hun er lidt on/off på Sugardaters med flere forskellige profil navne. Havde en aftale om at komme og pule hende, hvor hun lå med bind for øjene. Jeg måtte desværre springe fra, da arbejde kaldte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt santasgirl

 

Skrev lidt frem og tilbage med hende i går aftes og pludselig var der en aftale med det samme..!

 

Så måtte jeg af sted til adressen.. det var spændend om det nu det hele var rigtigt..!! Det var det :-) 

 

Jeg kom til adressen og som aftalt var døren åben og jeg lukkede mig selv ind, smed min jakke på sofaen og kiggede rundt efter soveværelset gik der ind og der lå hun så fræk som hun er blindfoldet..! :-)  Uden et ord fik jeg smidt tøjet og kravlede op til hende... resten vil jeg ikke gå i detaljer med ;-)

Da jeg var færdig rejste jeg mig tog tøj på sagde tak det gjorde hun også (det var det eneste der blev sagt) lage lidt lomme penge på natbordet smuttede ud og fandt jakken og låste mig ud igen..!

Og så var der bare køreturen hjem hvor man kunne tænke på hvor frækt det havde været :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været ved santasgirl.

Samme koncept som i beskriver.

Hun ligger nøgen med bind for øjnene......måske hun ikke vil se os i øjne. :-)

Hun havde ingen kondomer....,måtte gerne kneppe hende uden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...