Hop til indhold
Charlatan

Debuterende Lotte fra Aarhuspigerne

Recommended Posts

Elsker at prøve de nye sprøde ungpiger som sjældne gange debuterer, en af slagsen er hos Aarhuspigerne hele weekenden. Efter en sløv bytur skulle Lotte derfor ses an og hun trådte ind ad døren med det mest uskyldige og på samme tid frække tøse ansigt jeg længe har set. !! Måske kan det anes på hendes billeder her.

http://www.aarhuspigerne.dk/lotte/

Aftalte 12 time og hendes naturlige bløde bryster blev æltet godt og slikket inden hun tøvende lidt genert gav mig et blødt og vådt blow...hæ hun skulle lige læres lidt superfransk..pressede den generte unge tøs..men de skal jo lær' det. Hendes dejlige røv fik et par kælne klask, men hun tog det fint og var klar til en lidt hård doggy. Hun klynkede lidt men blev snart vildete og vildere og nød det. Lotte har en dejlig kroo med flotte kurver og når hun så samtidig er ung og vild med at bolle...ja så bliver det sgu ikke bedre.

Hun er absolut i toppen af ægte liderlige danske tøser, i DK netop nu, prøv hende men hav kondien i orden gutter...hun fortjener det bedste vi ka' gi'

Charlatan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuck...synes ellers da hun tog bollerne i sin varme mund og jeg måtte bede hende ikke at sutte så hårdt, at det var tegn på en ægte debutant. Også da jeg ku, se i hendes øjne at hun var overrasket og genert over at have en pik i munden og tårene i hendes øjne da jeg pressede pikken bare lidt tilbage i hendes hals... Får sgu lyst til tøsen igen... !!!

Lotte har alle de frække uskyldige tegn der tænder mig, og så må man tage fat og gi' hende en god omgang, og afslutte på denne unge tøs... arghh, savner hende..!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

På de danske bordeller med overvejende danske piger som Aarhuspigerne hører under, betyder "superfransk" at bollerne får en tur, men stadig med gummi på jernet. Så svaret er nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På de danske bordeller med overvejende danske piger som Aarhuspigerne hører under, betyder "superfransk" at bollerne får en tur, men stadig med gummi på jernet. Så svaret er nej.

der er ligeså mange meninger om det som der er gp. men mange steder er superfransk uden gummi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Ikke nødvendigvis Græker ;)

klippet fra oversigt over seksuelle ydelser:

-Pariserfransk er oralsex uden kondom (også superfransk).

OK..men en Tuborg er og bliver en Tuborg...det må i ikke lave om på ;)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

.

SÅDAN - se DET er den ægte jyske model af super fransk. :P  :P  :P  :P

Klippet fra annonce.

Vi ELSKER at give RIGTIG super fransk (slikker din pik uden plastik.)

Venligst Landsbytossen - uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ikke nødvendigvis Græker ;)

Jeg vil give Liv ret. 

Jeg har set Trine T annoncere med superfransk og det var med dup på toppen (pikhovedet) ;)   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil give Liv ret.

Jeg har set Trine T annoncere med superfransk og det var med dup på toppen (pikhovedet) ;)

Præcis Titman. Der er forskellige definitioner på superfransk, på bordeller er det ofte med gummi på toppen.

Græker, du må spørge den enkelte pige, hvad om hun sutter uden eller ej ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter min opfattelse er det falsk markedsføring, hvis man annoncerer superfransk som ikke er uden gummi. Bare fordi nogle bordeller har ændret på "reglerne", så betyder det ikke at det er rigtigt. Period ;)

Happy holiday humping :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg vil give Liv ret. 

hvis det er med dup på..så er det jo ikke superfransk for så er der jo gummi på drengen, helt eller delvis ...foretrækker helt klart at der er

rene linjer inden akten starter, og ikke skal bruge tid på snak, og ikke mindst misforståelser... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Hos mig betyder superfransk, blowjob UDEN gummi, mega fransk er afslutning i munden ;-)

Mums...det er da rene ord for pengene, og noget der er til

at forstå....nice1

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis det er med dup på..så er det jo ikke superfransk for så er der jo gummi på drengen, helt eller delvis ...foretrækker helt klart at der er

rene linjer inden akten starter, og ikke skal bruge tid på snak, og ikke mindst misforståelser... :)

Og derfor er du nødt til at spørge den enkelte pige, for der er flere definitioner, så du undgår skuffelser ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Og derfor er du nødt til at spørge den enkelte pige, for der er flere definitioner, så du undgår skuffelser ;)

hvilke definitioner er det så ??? har kun oplevet en, og den er ikke

til at misforstå...og skal diskutere det med GPen så mister man gnisten...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sjovt jeg troede denne tråd handlede om Lotte fra Århuspigerne og ikke en diskussion om den autoritative definition af superfransk :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvilke definitioner er det så ??? har kun oplevet en, og den er ikke

til at misforstå...og skal diskutere det med GPen så mister man gnisten...

Det har bla Titman og jeg forklaret. Det er altså ikke noget jeg har opfundet, jeg forklarer dig bare, at der er flere definitioner af superfransk. Du behøver ikke diskutere med nogen, bare spørge om pigen sutter med eller uden ;)

Hvis du vil diskutere mere kan vi jo tage den i generel debat ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kowalski

vi anmoder om at man holder sig til emnet, i det her tilfælde en anmeldelse af debuterende lotte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...