Hop til indhold

Massage Dansk Pige

Featured Replies

Skrevet

Hej. Dette er mit første indlæg herinde - Tilgiv mig derfor for mulig misplacering af indlæg + min uvidenhed omkring massage former mm.

Er der nogle herinde, som kan anbefale en dansk eller Europæisk ( Ikke Thai ) massør, som giver kropsmassage med afslutning her i KBH eller på Sjælland.

Jeg har i løbet af de sidste par måneder, besøgt flere kvindelige sports massører. Især har jeg været glad for flere top prof. behandlinger hos pigerne hos Somthingpersonal.dk og miriamjohansson.dk . Men der har i de fleste tilfælde, ligesom manglet noget. Jeg har ikke turde bede om ekstra service eller all nude.

Håber der er nogen herinde, som han anbefale en god+fræk massør - eller som kan give mig et par fif til hvordan man beder massøren om afslutning??

Glædelig JUL!!

Skrevet

Blot af nysgerrighed - har nogle af de ovennævnte steder antydet at der var mulighed for andet? Du nævner ekstra og all nude...

Hvordan er massøserne de pågældende steder? Alder, udseende mv.

Dressmann

Skrevet
  • Author

Hej Dressmann

De har alle være søde, pæne og top professionelle. Men der har desværre ikke været antydet at der var mulighed for tilkøb, mulighed for at være all nude osv. Det er jo det, som er 'problemet' :???:

Søger derfor info om der mon er steder i KBH som tilbyder ekstra service ...

Skrevet

Hvis du nu prøver at søge på Dalya (dansk iraner) eller sensualhealingdk.com, så skal du bare se...

Skrevet

Hvis du nu prøver at søge på Dalya (dansk iraner) eller sensualhealingdk.com, så skal du bare se...

Det var dog en fantastisk smagfuld hjemmeside .

Denne lille video er meget inspirerende for mig  :) : http://www.sensualhealingdk.com/#!blank/c1ldx

Tak for henvisningen, den vil blive benyttet snarest.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet

Ja...det er nogle meget ... inspirerende videoer, der ligger på hjemmesiden! :-)

Det virker til, at mange ikke er opmærksomme på dette sted, så jeg har lavet en rimelig fyldig (synes jeg selv :-) ) anmeldelse:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Skrevet

Melder mig lige ind til søgende efter steder hvor man kan få en dejlig afslutning på massage også.

Meget gerne steder hvor det officielt ikke tilbydes, evt. personlig besked her på eroguide modtages gerne.

Skrevet

Melder mig lige ind til søgende efter steder hvor man kan få en dejlig afslutning på massage også.

Meget gerne steder hvor det officielt ikke tilbydes, evt. personlig besked her på eroguide modtages gerne.

Jeg undrer mig mange gange over at man gerne vil have personlig PM.

Hvorfor???

Må vi andre bønderkarle ikke få det at vide????

Deler vi viden   -   eller  -   holder vi den for os selv!!!!!

Skrevet

Har været en enkelt gang til en (ikke særlig god) almindelig massage hos Angels Touch på Vodroffsvej lige ved Codan

Jeg har en idé om, at man måske godt kunne få mere derinde, men tør ikke spørge ;-)

http://angelstouch.dk/

Redigeret af Ragnarson

Skrevet

Jeg undrer mig mange gange over at man gerne vil have personlig PM.

Hvorfor???

Må vi andre bønderkarle ikke få det at vide????

Deler vi viden   -   eller  -   holder vi den for os selv!!!!!

Det skyldes nok, at hvis det ikke tilbydes officielt er de næppe interesseret i at blive omtalt på denne her side. 

Det kan også være, at det kun tilbydes en gang imellem afhængig af kemi og dagsform.

Det synes jeg man må respektere. Også fordi pigerne disse steder normalt ikke arbejder under "kunstnernavn".

Og derfor melder jeg mig da også gerne i koret af dem,der er interesserede i en PM om steder, hvor man kan være heldig hvis man er en flink fyr. 

Jeg er kun interesseret i svensk afslutning. Ikke steder, der tilbyder alt muligt andet. 

Redigeret af nylonlover

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.