Hop til indhold

Recommended Posts

var i dag på besøg i Sølvgade 92 - http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=22132

og jeg må være helt ærlig og fortælle at jeg ikke ved om jeg skal grine eller græde

til at starte med kom jeg ind og fik talt med Fanta, som fra start fortalte at hun ikke gad 1 times massage, da det altså var lidt for hårdt, så en ½ time var hvad hun gad  :D :D

ærlig snak            jeg sagde ok og var nok lidt rystet, da jeg havde set på siden de havde 1 time på menuen

så skete det jeg frygtede, hun begyndte at fortælle om sit privat liv og med al den ødelæggelse i mit stille sind det medførte

jeg vil af hensyn til Fanta ikke komme ind på detaljer, men hvis hun talte sandt i den halve time, så er hun helt forkert placeret

hun gad faktisk ikke massere, for det var hårdt og det frække som jeg nu slet ikke havde lyst til, ja det gjorde hun ikke for hendes fyr havde kaldt hende fed og gammel og det var i den fine ende af hendes historier.

men resten af hendes livshistorie har sat tankerne i gang, var det skuespil eller var hun virkelig så langt ude mentalt, så pas lige på hende, hvis i besøger hende, hvilket jeg ikke kan anbefale.

til dato min mest rystende oplevelse

gentagelsesrisiko er lig nul

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Tak for din ærlige beretning, det er så her det falder tilbage til en tidligere tråd at mange thaisteder er rene penge maskiner og usædvanlig ringe behandling og dårlig service, har selv oplevet lignende hvor de ikke gad en time men var mere int i ekstre ydelser....Fair nok, men så lad vær at annoncere for olie el thai massage og kald det et bodel istedet!

Tænk hvis jeg kom ud til mine kunder og sagde jeg ikke gad male loftet men kun væggene, for det er for hårdt for mine skulder og nakke og male lofter :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde også fornøjelsen af Fanta for nyligt (beskrevet >her), og kan nikke genkendende til en del af det du beskriver, HappyHippo. Et lidt forvirret pigebarn, men egentlig meget sød, og en smuk, smuk krop. Jeg var der så heller ikke for massagens skyld, da jeg ikke opfatter Sølvgade 92 som en egentlig massageklinik, men mere som et bordel. Hun var meget snaksagelig, også om ting som jeg nok syntes hun burde have holdt for sig selv. Bl.a. fortalte hun mig om en navngiven kendis, der for nyligt havde benyttet sig af hendes service, inklusiv detaljer om dennes seksuelle formåen. Det synes jeg så ikke var i orden. Den slags bør være anonymt, også selvom man er kendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været sammen med Fanta et par gange i Virum Thai og har ikke haft helt så dårlige oplevelser omend det heller ikke var toppen. Massagen er ganske rigtig lidt slap og jeg begik den fejl at bestille en hel time med hende første gang. Efter 50 minutter blandet massage gik hun over til et udmærket HJ, hvilket jeg havde ventet på de sidste tyve minutter. Hun har en superflot krop og de flotteste naturlige bryster, jeg har set hos en thaipige. Derfor kom jeg igen og bestilte en halv times sex med hende. Hun ville ikke tages bagfra den dag og efter 10 minutter i missionæren bekendtgjorde hun, at nu måtte jeg godt komme. I min alder er man helt stolt, når man har holdt ud i ti minutter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke hvad der er galt med system, der klipper den sidste del af indlægget af:

Har været sammen med Fanta et par gange i Virum Thai og har ikke haft helt så dårlige oplevelser omend det heller ikke var toppen. Massagen er ganske rigtig lidt slap og jeg begik den fejl at bestille en hel time med hende første gang. Efter 50 minutter blandet massage gik hun over til et udmærket HJ, hvilket jeg havde ventet på de sidste tyve minutter. Hun har en superflot krop og de flotteste naturlige bryster, jeg har set hos en thaipige. Derfor kom jeg igen og bestilte en halv times sex med hende. Hun ville ikke tages bagfra den dag og efter 10 minutter i missionæren bekendtgjorde hun, at nu måtte jeg godt komme. I min alder er man helt stolt, når man har holdt ud i ti minutter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det nok ikke den samme fanta..., tror jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...