Hop til indhold
Tip toe

Året der gik (med glædespiger) 2014.

Recommended Posts

Måske bliver der lige tid (og råd) til årets sidste juleknaldert, men hvordan var jeres år?

- det var året hvor jeg bragte mit forbrug vanvittigt ned og tilmed tog en kold tyrker på nogle måneder.

- det var året jeg savnede en glædespige som jeg havde besøgt mange gange i 2013, men som stoppede.

- det var året hvor jeg fik min tredje trekant med to piger fra Honeygirls og måtte genbesøge stedet for et få en solo-runde med den ene under sommerens hedebølge.

- det var året hvor jeg farede fuldstændig vild for at finde den rigtige ejendom for at komme ind til Sweet Julia. Hun sagde hvid bygning i telefonen, men den var jo gul!

- og det var året hvor jeg første gang fik et rimjob af en spansk lækkerbisken i Vanløse.

Hvad skal der mon ske i 2015..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har overvejende været et godt og det er jo ikke slut endnu :cool: . Der har været nogle knaldgode oplevelser men også enkelte fusere. Jeg fører statistik over nationaliteter som jeg har dyppet snablen i. Og i år har jeg kunnet tilføje: Venezuela, Mexico, Dominikanske Republik, Tyrkiet, Kina, Japan og Moldova. Og jeg har Østrig og Schweiz i sigte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var året jeg indså at livet er oudholdeligt herligt - hvis man bare tør.  Og forfærderligt svært hvis man stadig er lidt fornuftig. Spørgsmålet til næste år er hvis jeg skal slippe fortøjningerne og slukke for fornuftet helt, eller gå i mål som en fornuftig gammel mand?

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Mange dejlige besøg, desværre alt for dyrt og måske ikke helt så givende som forventet :???: 

Men har bestemt ikke rygrad til at stoppe  :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Året ser med mine GP øjne startede meget langsomt med en masse thai besøg primært for massagen, men da den bliv ringere og ringe og de små efterfølgende Hj/bj også faldt i kvalitet måtte der nye græsgange til og efter en del fusere i sensommeren blev det et super godt efterår, men også i den dyre ende. Året 2014 blev også året hvor jeg brød en stor regl med kun at besøge modne piger blev ændret at unge piger også er godt. 2015 bliver nok også et af de lidt dyre år, men når man er i en stime af noget der virker og når man føler man har råd kan det jo ikke skade at udforske sig selv lidt mere. Det personlige 2015 bliver også et spændende år mit 3 som selvstændig men det første uden at have et backup arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

2014 var fantastisk!

 

Det startede forrygende da jeg gav mig selv en forsinket julegave i form af et besøg hos Bly første søndag i det nye år.

 

I februar tog jeg 3 dage til Berlin i ErlebnisWohnung, og krydrede det med en dejlig lille streetwalker jeg samlede op lige uden for mit hotel.

 

I april blev det til Endnu en Berlin-tur og foruden 3 dage i ErW, ble det til mit første besøg på FKK Artemis.

 

I maj tog jeg 4 dage til Chomutov i Tjekkiet og fik nogle gode oplevelser på et lille bordel i byen - den ene pige endte jeg med at tage med på hotellet for natten. På hjemvejen tog jeg et 3-dages stop i Berlin og det blev endnu en gang til 3 dage i ErW + et besøg på Artemis

 

I august deltog jeg i MissHell´s GB version 1.0, og det var en helt vild dejlig oplevelse.

 

I slutningen af september og starten af oktober blev det til en ny Berlin-tur... de 3 dage blev dog til 4, da mit fly blev aflyst, og det endte med 4 dage i ErW + en nat på Artemis.

 

Hold nu kæft det har været et fint år - derudover en masse fede oplevelser i sex- og swingerklubber, for ikke at tale om nogle super dejlige private oplevelser med en lille håndfuld  piger herinde fra... jeg er realist, så jeg tvivler helt ærligt på at 2015 kan matche 2014... men mindre kan heldigvis også gøre det :D

 

Alt i alt har mine eventyr nok kostet mig lige i underkanten af 35K... hvilket jeg egentlig ikke har råd til... men fuck det - det var det hele værd B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er gået lidt amok med FKK i 2014.

11 dage på FKK Oase på 1 år - det er personlig rekord.

Med en masse favoritter på samme klub er det en langt bedre totaloplevelse end hvad man finder herhjemme.

Men der har stadig også været plads til udvalgte danske stjerner herhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

- og det var året hvor jeg første gang fik et rimjob af en spansk lækkerbisken i Vanløse.

Det kan jeg godt huske, at du skrev. No offense, men dér var lige en dame, der blev strøget af listen ved den lejlighed. Helt irrationelt i øvrigt, for jeg har også fået et par uopfordrede rimjob i år. Anyway, vi er jo ikke rationelle i denne sammenhæng, det er jeg i alt fald ikke. Det er måske en del af charmen.

 

For mig var 2014 et lidt underligt år, fordi det kom efter en lang pause. Da jeg fik besøg af serbiske Mina i begyndelsen af januar, havde jeg ikke købt sex i 1½ år. Men hun gjorde indtryk! Så første halvår 2014 var Mina-tid, på diverse hotel- og kollegieværelser - selv om jeg også fik prøvet et par andre damer. Men så rejste Mina jo hjem, så i andet halvår genåbnede jeg FKK-turene. 11 FKK besøg blev det til, i Hessen, NWF og Berlin. Det blev egentlig til så meget, at jeg dårligt havde tid til Mina, da hun endelig kom tilbage i oktober, så hun fik kun et par ture mere her i efteråret, senest hos Rejsenetværk. 

 

Hvad skal der ske i 2015? Tja, der er planlagt et par FKK-ture allerede, men ellers ved jeg ikke rigtigt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Alt i alt har mine eventyr nok kostet mig lige i underkanten af 35K... hvilket jeg egentlig ikke har råd til... men fuck det - det var det hele værd B)

 

 På den anden side virker du til at ha fået rigtigt meget for den pengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

2014 har været det vildeste bonobo-abe år. Aben har næsten ikke kunnet følge med.... der er i den grad blevet eksperimenteret og flyttet sexuelle grænser - 98% dog udenfor købeverdenen.

 

Inden for købeafdelingen er det blevet til to oplevelser i år: En lækker thai (min anden) fuld pakke oplevelse og en fræk tur til Berlin med altid festlige Nille.

 

I privat regi samt swinger/sexklub blev 2014 året hvor jeg for første gang:

- gav en pige sprøjteorgasme med fingrene  - det er så efterfølgende blevet til et par stykker mere på forskellige piger :D

- fistede en pige

- knaldede 2i1 (2 pikke i fissen)

- gav analsex til en pige i privaten

- Fik mit første omvendte gangbang

- knaldede med sokker på :D:P

 

Dertil nogen førstegangs oplevelser der er for private til at nævne her ;) - samt en masse helt almindelig dejlig sex med en masse dejlige piger

 

hvis 2015 bliver bare halvt så godt som 2014 bliver det jo helt fantastisk!!

 

Godt nytår derude

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2014 har været, i forhold til nogen af de sextosser herinde på boardet, stille og roligt.

Nogle meget dejlige, endnu bedre end før, besøg hos min faste besøgsveninde, dog for få.

Og så har jeg fået et par bolle veninder, den ene en del yngre end mig som er meget "gavmild" med sin veninde kreds. Så både 2 og 3 piger samtidig er blevet afprøvet. De nyder en som kan "andet end bare at stikke den ind".

Jeg håber på mange flere besøg his den kære Gina i 2015, alt andet vil være en bonus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

He, he Liv. Jeg kan afsløre overfor alle at jeg IKKE var sammen med Nille ;) til gengæld deltes vi pænt om de mange piger vi var sammen med ;)

 

God jul!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2014 begyndte med et herligt nytårsknald med Justyna hos Absolut-Girls, pigerne havde inviteret til nytårsfest.

Ellers har det været et år hvor jeg mest har været på klubber, mindre på enkeltbesøg.

 

Godt Nytår! Til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

du har opbrugt din EU-kvote :P

 

måske skulle man emigrere?

men jeg synes at have været igennem de fleste verdensdele - og på denne front kan de også opleves i EU

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den pige der har fået flest positive anmeldelser i 2014 af forskellige brugere er Mina !!  Det er ret utroligt at så mange forskellige brugere har skrevet så mange positive anmeldelser af hende året igennem (- og ja hun er endda østpige, og jeg skriver endda fordi enkelte herinde hele tiden skriver at man bør holde sig fra dem ;) )

 

Jeg var så heldige at have flere gode hyggestunder med hende i 2014, og hun står som en af de flotteste, lækreste, sødeste og dejligste piger jeg har haft besøg af i mit liv.

 

Det var i forsommeren at Louie De Palma bl.a. gav mig tippet, endnu lidt før hun var blevet rigtig kendt herinde, så et klap på skulderen til ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

haha vi delte faktisk også seng :o men heldigvis jeg havde ikke ondt i numsen næste morgen havde du ? :P

Næhhh men jeg havde ondt i hovedet (det øverste).. hvad har du lavet?????? :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

2014 blev året, hvor de danske pige har været i klart overtal. Og jeg har lagt mere klare rutiner ind omkring mine besøg, istedet for bare at løbe ud i verden med stiv stift og ringe på hos det første og bedste bodel. Så 2014 er mine oplevelser blevet bedre totalt set, men i forhold til 2013, hvor jeg havde en super topklasse GFE på en sommerferie i jylland, så mangler 2014 en oplevelse der ikke bare er god, men super god. Men året er ikke slut inu, så jeg kan nå det i nu. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

2014 har været, i forhold til nogen af de sextosser herinde på boardet, stille og roligt.

Nogle meget dejlige, endnu bedre end før, besøg hos min faste besøgsveninde, dog for få.

Og så har jeg fået et par bolle veninder, den ene en del yngre end mig som er meget "gavmild" med sin veninde kreds. Så både 2 og 3 piger samtidig er blevet afprøvet. De nyder en som kan "andet end bare at stikke den ind".

Jeg håber på mange flere besøg his den kære Gina i 2015, alt andet vil være en bonus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...