Hop til indhold
kanonkongen

Fem ting, i livet, som man ikke får tilbage.

Recommended Posts

Der er mange ting jeg ville, trække tilbage. Hvis jeg kunne. Eller ting man ikke skulle ha sagt. Til mennesker man holder af. Men i den søde juletid. Kunne vi jo ændre på det. 

 

Er der ting i ville ændre ved jer selv. 

 

God tirsdag allesammen.

 

KK

 

 

 

 

10610782_10203079369437538_8422949268799

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vidste slet ikke, at EU har en kvote for det også.

Bliver den ramt af de russiske sanktioner - eller er det måske lige omvendt? Får vi en syndflod af desperate russiske ungmøer, der ikke kan få brød på bordet og designertøj på kroppen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lever livet hver dag ! :D

Julen nærmer sig jeg glæder mig :D

Hey Nille.

 

Ja håber da, du lever livet hverdag. Har da ikke oplevet døde mennesker på EG endnu  :-P  At leve livet, kan gøres på mange måder. Jeg lever livet, for mig selv og dem jeg holder af.  :-P

 

Du har ret i det Nille 7 dage. Så sker det sku. glæden, være sammen med dem man holder af. Se glæden i øjnene nå pakkerne flåes op. Og især når man sidder bagefter i sofaen med mave på størrelse med rundetårn. Stopmæt og glad. Ja se det er også der jeg lever livet Nille.

 

Glædelig onsdag til dig Nille.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Nille.

 

Ja håber da, du lever livet hverdag. Har da ikke oplevet døde mennesker på EG endnu  :-P  At leve livet, kan gøres på mange måder. Jeg lever livet, for mig selv og dem jeg holder af.  :-P

 

Du har ret i det Nille 7 dage. Så sker det sku. glæden, være sammen med dem man holder af. Se glæden i øjnene nå pakkerne flåes op. Og især når man sidder bagefter i sofaen med mave på størrelse med rundetårn. Stopmæt og glad. Ja se det er også der jeg lever livet Nille.

 

Glædelig onsdag til dig Nille.

 

KK

 

Efter julen kommer Nytåret, det nye år skal knaldes ind med et bang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter julen kommer Nytåret, det nye år skal knaldes ind med et bang :D

Du sku skarp i dag Nille  :-P  :-P  Tja Tror ikke Bluejacket vil knaldes nytårs aften. ihvertfald ikke med mig  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...