Hop til indhold
Guest Anden den 2

Natchas Thaimassage

Recommended Posts

Guest Anden den 2

Hej igen.

så var det tid til at prøve Natchas.

Jeg holdte mig til massagen, da jeg ikke havde penge nok til det sjove. der er tidligere nævnt at de er dyre, hvilket de er.

Massagen var så som så, da pigen var meget træt, men vældig pæn.

men rent sted dog lidt småt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej igen.

så var det tid til at prøve Natchas.

Jeg holdte mig til massagen, da jeg ikke havde penge nok til det sjove. der er tidligere nævnt at de er dyre, hvilket de er.

Massagen var så som så, da pigen var meget træt, men vældig pæn.

men rent sted dog lidt småt.

Hvor meget er dyrt? iht til hjemmesiden er massage priserne ret standard. Sættes der turbo på ved eksta, og i fald, hvor meget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anden den 2

hj ??? bj 1000kr. full 1500kr. ved ikke om det kunne forhandles, som sagt, jeg ville have massage og havde slet ikke nok til det sjove, om det så var bare 500 kr.

massage normal pris 300 kr. for en time. og der blev ikke snydt med tiden.

Jeg havde dog indtryk af at det var et godt sted og karakteren kunne nok blive højere hvis pigen ikke var så træt. hun fortalte at hun havde været på arbejde fra kl. 0500 og da jeg fik massage var kl. ca. 19. Så ville jeg også være træt.

Men jeg vil da prøve igen, på et tidspunkt. :-):-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak. Jo mon ikke det var oplæg til en forhandling.

Fra kl 05? Har de døgnåben?

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anden den 2

Tror pigen havde et andet job ved siden af om morgen, og hun fortalte at hun gik i sprogskole om før hun kom ind på Natchas.

Stedet har åbent til 10 -21 i hverdage og lørdag, men der er en hjemmeside http://www.natchasthaimassage.com/

om der kan laves en forhandling ved jeg ikke, da jeg desværre ikke havde noget at forhandle med,    :-|  men det tænker jeg da, du kan jo altid forsøge.

Men den meget trætte massagedame var køn, slank det virkede som om der var et par fuldmodne bryster. der var dunkelt i rummet men tror hun var slut 30.

hun var ikke uden humor heller, fortalte at hun ikke ville være så træt næste gang, på en morsom måde. så god fornøjelse hvis i tager der ind, og som nævnt tror jeg at det faktisk er et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...