Hop til indhold
KoldingFyren

Super Thaimassage i Vejle hos Lin

Recommended Posts

I sidste uge, var jeg på besøg hos Lin Thaimassage i Vejle, og denne oplevelse vil jeg gerne dele med Jer.

Jeg bliver taget i mod, at en yderst smilende person, som var ejeren Lin.

Lin er en pæn pige, store bryster og omkring de 40 vil jeg tro.

Hun spørger om jeg havde været der før, det kunne jeg bekræfte, dog aldrig modtaget massage af Lin.

Jeg har været der et par gange, jeg bliver godt behandlet der og det er nemt at parkerer bilen.

Af med tøjet, op på briksen med røven i vejret. 

Hun starter med et lille klask i røven og spørger om jeg har tidelig fri ;-)

Massagen er super, kun koncentrere specielt godt om de steder, hvor hun kan mærke på mig, at det gør naller.

Der er ikke meget kommunikation da jeg får massagen liggende på maven, normalt plejer de at snakke som et vandfald ;-)

Om på ryggen, benene bliver spredt og Lin går i gang med at massager. Hun var yderst bevist om, at strejfe pikke, så tit det var naturligt. Lækkert. Og ikke uden virkning. Jeg ligger nu på briksen med stiv pik og får massage ;-)

Hun tager fat om pikken og begynder at spille den af og spørger om jeg kunne tænke mig andet.........

......... om jeg kunne - vi aftaler et topløst HJ! Det er ikke sidste gang jeg skal have et HJ af hende ;-)

Gode bryster, faste og dejlige at arbejde med.

Efter aftørring af sæd, får jeg en gang hovedmassage.

Næste gang vil jeg kneppe hende.

God jul til alle.

Kolding Fyren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

efter hvad der er fortalt om Lin...så er hun vist ikke til

mere end HJ...har ingen erfaring hos hende, men det var måske andre

der kunne berette om det var muligt ??? ..fedt at høre du havde en god oplevelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

der blev lidt stille efter Bolletrucker kommenterede - jeg har også været forbi for lang tid siden,  hun virker lidt mere "privat" - altså giver kun HJ , men hvis hun er til body i dag , vil jeg da gerne høre mere fra nogen der har prøvet - - det jeg er ude efter er BTB hvor der mere eller mindre kun gives BTB med masser af olie - op og ned, hele vejen rundt :-)) - er det muligt der - eller hvor løber jeg evt. hen i Vejle ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

har lige været forbi fik tantra ,var ikke noget specielt, men fik hele pakken af en lille thai, som kunne få gloser på englsk det var ok :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der 3 gange da de var ny åbnede og fik B2B alle tre gange. Det er ikke mange thaier på den alder der er lækre, men flot krop og en god stor barm.

3 gang fik jeg mulighed for at pille/slikke hende og det endte med jeg kneppede hende uden det kostede ekstra. Hun blev blot tændt af min krop, hænder og tunge. Det var jo ret tydeligt at høre, der blev kneppet og da vi kom ud, kiggede den medarbejder der sad uden kunder og kiggede meget underligt på os begge to. Er ret sikker på hun ikke normalt knepper med kunder.

4 gang jeg lavede en aftale med hende, fangede hun i telefonen ikke hvem jeg var. Da jeg kom ind af døren, blev hun genert og selv om det var hende, jeg havde bestilt tid hos, skulle hun ha en anden til at massere mig. Det sagde nej nej til og tog en lille snak med hende. Tror hun var flov over hun blev så liderlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi for nyligt. Blev lukket ind af 1 pige som spurgte hvad jeg ønskede. 1 times message, tak. Så forsvandt hun og en anden pige dukkede op. Omkring 150cm og 40år vil jeg skyde på.

Hun gik igang med noget ikke ret inspirerende massage på ryggen og skuldrene. Der blev slet ikke lagt kræfter i overhovedet.

Nå, der gik vel 25 minutter på ryggen uden nogen ændring. Så kom vi til vend om.

Gik igang oppefra og kom efter 5-10 minutter længere sydpå. Herefter stod den primært på massage af det ene ben, mens der blev strejfet lidt mere end bare tilfældigt.

Lå og tænkte på, "nå, gad vide hvornår det bliver tid til det 2. ben", og så greb hun fat i det 3. ben hvorefter der blev spurgt om HJ.

Ok, ja tak. Herefter klassisk HJ - dog uden olie eller andet. Efter nogle minutter kom spørgsmålet om fuck - til 1000 sagde jeg nej tak.

Da sprøjtet og aftøring var overstået troede jeg at 2. ben skulle have massage. Men nej - det var slut.

Massage 2/10 - da tantra blev beskrevet som lidt kliden, tør jeg slet ikke tænke på forskellen mellem denne og tantra, udover at jeg sparede 100kr.

Stedet - slet ikke diskret. Indenfor 10/10. Dejlig bred massagebriks og rent og lunt. Ikke kraftig lugt kun af klassisk massageolie.

Gentagelsesfare - nej!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...