Guest Sandra Dee's Place Skrevet 16. December, 2014 Jeg tillader mig lige at gøre opmærksom på Lasse Baltzers online julekalender http://dunk4ever.dk/jul/index-kalender.html 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 579 Skrevet 16. December, 2014 Endelig en fed kalender og skønt med amatør-modeller flere af dem tak. Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 16. December, 2014 Er det kendte damer?? Nogen man kan besøge låge nr 9 er lige noget for mig he he eller ho ho ho Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 16. December, 2014 Jeg tror de fleste er ganske almindelige piger med almindelige jobs Med undtagelse af nr. 16 som er mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3408 Skrevet 16. December, 2014 Jeg tror de fleste er ganske almindelige piger med almindelige jobs Med undtagelse af nr. 16 som er mig en skam at jeg har så langt til esbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 16. December, 2014 Jeg tror de fleste er ganske almindelige piger med almindelige jobs Med undtagelse af nr. 16 som er mig Hmm, der er hul i din bluse;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 17. December, 2014 Jeg tror de fleste er ganske almindelige piger med almindelige jobs Med undtagelse af nr. 16 som er mig Sandra dig kan jeg genkende, derfor tænkte jeg om der måske var andre man kunne besøge, man har vel skumle bagtanker he he Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 17. December, 2014 Mega lækker kalender..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 17. December, 2014 Kanon, mange tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 579 Skrevet 20. December, 2014 Kære Sandra... den stakkels mus er slået/mast helt flad. Så flad at der ikke er nogen kalenderpige bag nr. 20 !!' Nogen idé om hvorfor? Nyder jo at sidde og åbne lågerne Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 20. December, 2014 Jeg kan hilse og sige at fotografen selv smider dem ind hver dag....og han har tømmermænd i dag...haha - men se her...hans elev har lavet noget tilsvarende....så er du 20 dage bagud og har nok til fotografen rejser sig igen i morgen http://www.dcfoto.eu/julekalender_2014/jul.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 579 Skrevet 20. December, 2014 For katten da også en "sød" kalender.... og bag lågerne - fantastiske "julesmåkager" Ved du om nogle af dem "bijobber" så smid gerne en PM. Glædelig jul - og hils fotografen - så kraftige tømmermænd findes ikke Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 21. December, 2014 De har alle bijob...som fritidsmodeller...ved siden af deres alm job....og ikke andet....beklager, jeg er den eneste med et job i denne branche....var selv ret overrasket over at blive valgt ud blandt flere hundrede ansøger - men de andre piger er simpelthen naboens datter der springer ud som model - Og mere endnu da jeg gik,- fordi Lasse siger....jeg håber, det her er starten på et langvarigt samarbejde, du er alt for dygtig som model og det gør mit job nemt (- jeg tænker mange år som model som ung, har en vis fordel ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg