Hop til indhold
HG Wells

Afdansningsbal hos Nikita Darling

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Nikita her til aften. Det er måske lidt fjollet at skrive en anmeldelse af en pige som holder op, og skal til at lave noget andet. Men det var rart og dejligt, så jeg synes hun havde fortjent det. Man laver jo også anmelderser over diregenter, selv om det er deres sidste koncert man har set. (Desuden er der jo også konkurrencen).

Anyways, jeg dukkede op, nybarberet og velduftende og mødte den skønne Frk. Nikita. Vi snakkede og sludrede lidt, mens jeg smed tøjet, hyggeligt og dejligt. Hun bandt mig til sin seng, gav mig bind for øjnene, og kravlede rundt og kyssede, og nappede og kildede. Lad det blive sagt en gang for alle - jeg er ret kilden. Og når man kilder mine boller, så hopper jeg og fniser som en lykkelig skoleknægt med et Ugens Rapport i hænderne.

Hun red mit ansigt og min diller, hun smurte mig ind i olje og masserede mig med sin dejlige barm. Hun slikkede og suttede, stak en finger op i måsen på mig, og da jeg endelig kom (selvhjulpen desværre), så var det som englene sang.

Da jeg forlod stedet var det med The Persuaders themesong i ørene - og der er nok næppe noget der komplimenterer, en dejlig omgang elskov, som smooth engelsk 70'er musik.

Jegfik ikke spurgt hvad hun skal lave nu. Det er måske også at gå lidt fornært privatlivet. Meh,så jeg gætter på at hun skal være brandmand (hun er i hvert fald god til detmed slanger) eller astronaut (ikke så høj, vældig fingernem og utroligt akrobatisk).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid en anmeldelse værd... og et tab for os søde mænd ude i marken  ;)

Er der sat nogen dato på tilbagetrækningen - så man måske kunne nå et besøg...

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genkender din beskrivelse af behandlingen. Nej, hun skal ikke være brandmand. Hun har fået ansættelse på en tyrestation ;).

Danske tyre vil uden tvivl hvine af fryd :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg genkender din beskrivelse af behandlingen. Nej, hun skal ikke være brandmand. Hun har fået ansættelse på en tyrestation ;).

Danske tyre vil uden tvivl hvine af fryd :D

 

Tror nærmere hun overvejer en karriere som spindoktor.

Uden at gå i detaljer, så vil jeg mene hun kunne være en oplagt kandidat til sådan et job. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske lidt fjollet at skrive en anmeldelse af en pige som holder op, og skal til at lave noget andet. Men det var rart og dejligt, så jeg synes hun havde fortjent det.

Ååårh, det er nu sødt skrevet og varmer en gammel pensionists hjerte... ;) Jeg takker for den fine afskedsgave :)

Inden Titman når at afspore endnu en tråd, kan jeg fortælle, at jeg starter en ny karriere som akrobatpilot. Det bliver fantastisk! :cool:

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror nærmere hun overvejer en karriere som spindoktor.

Uden at gå i detaljer, så vil jeg mene hun kunne være en oplagt kandidat til sådan et job.

Hun kan ihvertfald få det hele til at spinne rundt når man er under hendes behandling, og doktorlege kan hun sikkert også finde ud af.....

Undskyld afsporingen HG Wells........jeg var iøvrigt også til afdansning i dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ååårh, det er nu sødt skrevet og varmer en gammel pensionists hjerte... ;) Jeg takker for den fine afskedsgave :)

Inden Titman når at afspore endnu en tråd, kan jeg fortælle, at jeg starter en ny karriere som akrobatpilot. Det bliver fantastisk! :cool:

 

Ville da også være dumt at smide mange års erfaring ved styrepinden ud ;)

En stor skam man ikke nåede at få signeret balkortet, men held og lykke med slumre-plaid og ny karriere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Æv æv, kommer altid for sent. :???: 

Jeg ville da også gerne prøve at spinnes rundt af hende  :-P

Selv billederne er væk. Snøft.  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv æv, kommer altid for sent. :???:

Jeg ville da også gerne prøve at spinnes rundt af hende :-P

Ej. Er du helt stoppet Nikita? Jeg fik jo aldrig gjort alvor af at besøge dig

Eeeij altså, nu må i liiige... I har jo virkelig heller ikke haft særlig lang tid til at få besøgt mig!? ;):P

Jeg takker for et fantastisk jysk afdansningsbal. Er blevet stopfodret med chokolade og andre godter... Blandt andet penisformede jødekager med glasur på toppen (ligesom jeg kan lide dem)! :D :D :D

Se selv (Tak Findus!) :cool:

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er blevet stopfodret med chokolade og andre godter... Blandt andet penisformede jødekager ........

 

Den ser da ellers ikke særligt omskåret ud :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ååårh, det er nu sødt skrevet og varmer en gammel pensionists hjerte...

 

Ahhhh hvem der bare kunne blive pensionist i din alder :D

 

(undskyld afsporingen af en fin anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Eeeij altså, nu må i liiige... I har jo virkelig heller ikke haft særlig lang tid til at få besøgt mig!? ;):P

 

Jo jo, men ville en indkaldelse have været for meget at forlange? :-P Jeg er f.eks. aldrig kommet for sent til syn af bilen  :-P

Nå pyt, jeg må så bare vente og se om chancen byder sig senere :mrgreen:

Redigeret af Bangbros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhhh hvem der bare kunne blive pensionist i din alder :D

Hehe, jeg er slet ikke så privilegeret, som det lyder... ;) Ved bare ikke, hvad jeg ellers skal betegne det som :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå pyt, jeg må så bare vente og se om chancen byder sig senere :mrgreen:

Der er ikke andet for... Og byder chancen sig senere, hører du det helt sikkert fra Fraiser - det har han styr på. :D:P (Undskyld)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, jeg er slet ikke så privilegeret, som det lyder... ;) Ved bare ikke, hvad jeg ellers skal betegne det som :D

 

Du kan da ellers sagtens få friplads her på St. Kødlyst :mrgreen: :mrgreen:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er ikke andet for... Og byder chancen sig senere, hører du det helt sikkert fra Fraiser - det har han styr på. :D:P (Undskyld)

Jeg tror nu nok nærmere at du sender en af dine drenge fra din klan i byen igen med pr indlæg om dit comeback inden jeg når at sige bøh. :D Det er Nikita selv der hiver mig ind i denne anmeldelse og så svarer jeg, selvom jeg normalt holder diskussionerne væk fra folks anmeldelser, så skal Nikita selvfølgelig have svar når hun forsøger at afspore en anmeldelse ved at hive mig ind i den ;)

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Så længe jeg får besked er jeg ligeglad med hvor den kommer fra  :grin:  :grin:  :grin:

Og så lige tak til HG Wells for anmeldelsen, som bragte emnet på banen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

...

Jeg takker for et fantastisk jysk afdansningsbal. Er blevet stopfodret med chokolade og andre godter... Blandt andet penisformede jødekager med glasur på toppen (ligesom jeg kan lide dem)! :D :D :D

Se selv (Tak Findus!) :cool:

Godter til en godte ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe jeg får besked er jeg ligeglad med hvor den kommer fra :grin::grin::grin:

Og så lige tak til HG Wells for anmeldelsen, som bragte emnet på banen.

No worries dude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...