Hop til indhold
Kammerjunkermand

Tantramassage i Vejle. Barbara

Recommended Posts

lurik skrev, den 3/24/2017 at 22:32:

Fordi når du har modtaget en rigtig tantra, så vil du finde ud af, der er noget over og langt mere værdifuldt end "bare" at kneppe en pige, og en simpel orgasmejagt... noget som har meget større værdi.

Har selv været forbi Barbora, hun er desværre flyttet til London, og jeg har ikke haft held til at finde nogen der bare kan nå til sokkeholderne, hvad Barbora kunne. Har dog ikke prøvet en tantra hos Kirsten Maria, kunne være man skulle det.... meeen.. BARBORA TILBAGE TIL VEJLE.... NU :-) 

Dejligt for dig - men har tidligere læst anmeldelser af tantra massage OGSÅ roste steder - og det virker som om det er langt fra alle besøgende der får samme udbytte som dig. Nogen må "nøjes" med orgasme og lignende prosaiske glæder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Vestjyde skrev, den 3/24/2017 at 23:09:

Er hun nøgen under massagen ???

Det er forskkeligt, personligt gider jeg kune de massager hvor man er ligestillet, d.v.s. begge er total nøgne, det giver mere balance. Men som skrevet har jeg læst flere steder at nogle beholder trusserne på. Jeg mener selv personligt at Tantra er total nøgenhed for begge parter....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Frisk skrev, for 6 timer siden:

Dejligt for dig - men har tidligere læst anmeldelser af tantra massage OGSÅ roste steder - og det virker som om det er langt fra alle besøgende der får samme udbytte som dig. Nogen må "nøjes" med orgasme og lignende prosaiske glæder.

Det kan jeg kun give dig ret, vi er jo alle forskellige, og smag og behag... Min opfattelse er at man skal være klar til at modtage en tantra massage, det er et ønske som skal komme inde fra. Hvis man går til en tantra session med den forventning, at nu får jeg nok også lov til at stikke dyret ind i varmen, ja, så kan man godt gå hen blive en anelse skuffet.. Dog kan det ske at det ender med en gang lækker sex, men det er ikke målet i sig selv, ej heller orgasmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest latissimus

Hej alle. Det her har nok ikke helt noget at gøre med tråden i sig selv, men jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle oprette tråd det rette sted.
anyway.. Jeg har længe gerne ville prøve en tantra massage.. Mit spørgsmål er, om de erogene zoner bliver massageret? gælder det fx. også prostata ? Er det noget man kan vælge fra evt. ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
latissimus skrev, for 16 minutter siden:

Hej alle. Det her har nok ikke helt noget at gøre med tråden i sig selv, men jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle oprette tråd det rette sted.
anyway.. Jeg har længe gerne ville prøve en tantra massage.. Mit spørgsmål er, om de erogene zoner bliver massageret? gælder det fx. også prostata ? Er det noget man kan vælge fra evt. ? 

Hej

En tantramassage indeholder massage af de erogene zoner. Om prostata er med eller ej, afhænger meget af den som giver massagen, og om det tilbydes. Der er ingen manual for hvordan en Tantra massage skal, eller ikke skal være, det er et flow, hvor tingene kommer naturligt. En tantramassage starter som regel med en lille snak + meditation. Jeg har hver gang i snakken inden massagen, fået at vide at hvis vedkomne kommer for tæt på noget jeg ikke ønsker, så skal man bare sige fra. Det har jeg så aldrig haft brug for at gøre. Men summen er, ja du bestemmer helt og holdent selv hvad du vil "udsættes" for i en tantra session.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson skrev, den 29/11/2015 at 18:06:

hen skrev da til mig at hun rejste tilbage til Bulgarien hvor hun kom fra men du ved at hun er i London der er nok også flere penge i at give tantra derover måske ? 

Du har nok læst forkert omkring det med Bulgarien. Hun er født og opvokset i Prag. Her er et link til hendes nye hjemmeside i Londom: http://www.tantric-therapy.com/page.php?id=1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...