Hop til indhold
LuckyDude

Fantastisk søndag Sugardaters

Recommended Posts

Efter læsning om sugardaters herinde, havde jeg lavet en profil derinde. Havde bestemt ikke de store forventninger. Indtil i søndags!

Kom i kontakt med en yngre dansk pige - start 20'erne om et besøg. Tonen var hyggelig og venlig. Vi blev enige om 2.000.

Klokken ca.2130 troppede hun op, og sikke et syn. Slank, smilende og sød. Iført hofteholdere og sorte selvsidende. Jeg var solgt. Vi fik en øl og talte om hele sugardating princippet. Sjovt at høre fra den anden side af.

Hoppede ind i soveværelset og "pakkede ud". En lille håndfuld silikone bryster, som passede hendes sprøde krop. Glat og nyvasket fisse!

Efter første omgang slappede vi af i sofaen, hvor anden omgang fandt sted. Fik "smagt" på hendes mindste hul og givet finger. Hun var Drivvåd!

Sov som en lille baby!

Helt sikkert den bedste oplevelse Jeg har haft med køb. Jeg skal helt sikkert se hende igen. Hun var der vel i 2 1/2 - 3 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silikone bryster, så kan jeg ligeså godt tage 2 af børnebørnenes bolde og lime 2 ørepropper på.

størrelsen, bestemmer jeg selv om det skal bordtennisbolde, tennisbolde, håndbolde eller fodbolde.

Vorterne tja, gajoler, ørepropper, der er mange muligheder.

Men jeg er ikke til silikone!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope, nu er jeg forvirret  :-P

 

Der var på et tidspunkt en dansk/asiatisk pige fra Odense svarende til beskrivelsen der annoncerede på Annoncelight. Jeg mener kun hun kunne træffes hvis kæresten var med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var på et tidspunkt en dansk/asiatisk pige fra Odense svarende til beskrivelsen der annoncerede på Annoncelight. Jeg mener kun hun kunne træffes hvis kæresten var med.

 

Arg sådan. Det skal jeg så ikke kunne sige, om han sad i en bil et eller andet sted. Om det er hende fra Annoncelight eller en anden, så kan jeg kun anbefale  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arg okay. Ærgeligt, at man ikke kan se foto fra annoncen. Så havde det været nemmere. Men der var ingen fyr her, og betalte ikke 1200 for 30 min. Gav 2000 for næsten tre timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arg okay. Ærgeligt, at man ikke kan se foto fra annoncen. Så havde det været nemmere. Men der var ingen fyr her, og betalte ikke 1200 for 30 min. Gav 2000 for næsten tre timer.

 

Ingen tvivl om at det er en fornuftig pris, især når der ikke er en kæreste med!

 

Som jeg husker det var hun relativt høj (måske 170 cm) meget pæn/slank og med forholdsvis små silikonebryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor egentlig en bedømmelse af en pige du ikke fortæller hvad hedder, hvordan man får fat eller man kan se nogen steder ?

 

Inspiration? Jeg føler mig i hvert fald inspireret, og vil nok kaste mig ud i sugardating indenfor overskuelig fremtid. Så mange tak for beretningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Inspiration? Jeg føler mig i hvert fald inspireret, og vil nok kaste mig ud i sugardating indenfor overskuelig fremtid. Så mange tak for beretningen.

 

Det lyder spændende. Jeg glæder mig til at høre om dine erfaringer med SD. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egenlig bør vi til at have et "afsnit" her på Eroguiden på lige linje med andre, som hed "SugarDaters".

 

Jeg har personligt mødt/skrevet med flere piger fra Eroguiden, som også er på Sugardaters. Endvidere er der flere piger på Sugadaters, som må betegnes som, professionelle massage piger.

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Egenlig bør vi til at have et "afsnit" her på Eroguiden på lige linje med andre, som hed "SugarDaters".

 

 

Hvorfor ikke bare et forum, som hed: "Dating"?

Der er jo også kæreste dating, dating for utro og sex-dating.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke bare et forum, som hed: "Dating"?

Der er jo også kæreste dating, dating for utro og sex-dating.

 

Ja det kunne man også kalde forummet.

 

Noget andet jeg har tænkt på er, at "nogen" piger har fundet et smuthul til og kan komme uden om "dårlige" anmeldelser her på Eroguiden, - da Eroguiden ikke tillader, at vi nævner pigernes navne i de tråde vi opretter her på Eroguiden.

Så over tid kan Eroguiden gå hen og blive et overflødigt forrum, da de skyder sig selv i bennet med den politik.

 

Forleden morgen var der en pige i Go'morgen Danmark på TV2, som fortalte om hendes svinger liv. Hun er bl.a. på SugarDaters, - så hvorfor holder hendes navn hemmeligt!

 

 

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...