Hop til indhold
Slupperman

En skuffende men smuk pige

Recommended Posts

Jeg besøgte i dag hende her: http://side6.dk/resultatside/?q=transnayla

Første gang jeg nogensinde var sammen med en trans, som jeg havde drømt om et godt stykke tid. Desværre var det meget tamt, for ikke at sige dårligt.

Hun kan bestemt ikke anbefales, jeg købte en time (2000), men det hele var overstået på under en halv, og hvis det så bare havde været en god halv time. Hun virkede ikke glad for berøring, giver ikke blow, bryder sig ikke om sæd. Ingen smalltalk, ingen kys, ingen kæleri. Lidt bolleri og det var sådan set det. Føler mig lidt dum ved at have betalt 2000 for at have en finger bagi mens hun gokkede løs på både sig selv og mig. Interessen handler udelukkende om at blive færdig, sådan føltes det i hvertfald. Hun gad end ikke blive sprøjtet på.

Men meget smuk pige (med pik), billederne lyver bestemt ikke.

Alle kan selvfølgelig have en off-day og det havde hun bestemt. Måske var jeg for gammel (36) eller for tyk (184 cm og 97 kg) eller noget helt andet, men hæller til hun enten er ikke god til det eller havde en offday.

Stedet var iøvrigt ikke på nogen måde indbydende. Jeg burde bare have fulgt mit instinkt og bare have enten bestilt det billigste (1000) eller have droppet det. Alt i alt meget skuffende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man ser desværre det samme mønster i næsten alle anmeldelser af de omrejsende transer.   Betragt det bare som en fantasi, der skulle afprøves, og vend tilbage til rigtige piger!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du trænger vidst til at besøge Ellen i stedet - hun er lige det modsatte af det du beskriver i din anmeldelse. 2K kan man godt få meget andet sjovt for, så sur følelse og sidde tilbage med. Håber ikke det afholder dig for at teste en trans igen og med Ellen kan det ikke gå helt galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Prøv evt at se andre anmeldelser med Ts herinde, der er faktisk nogle super gode nogen, du har bare været rigtig uheldig, men lad dig ikke slå ud af det...op på hesten igen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte i dag hende her: http://side6.dk/resultatside/?q=transnayla

Første gang jeg nogensinde var sammen med en trans, som jeg havde drømt om et godt stykke tid. Desværre var det meget tamt, for ikke at sige dårligt.

Hun kan bestemt ikke anbefales, jeg købte en time (2000), men det hele var overstået på under en halv, og hvis det så bare havde været en god halv time. Hun virkede ikke glad for berøring, giver ikke blow, bryder sig ikke om sæd. Ingen smalltalk, ingen kys, ingen kæleri. Lidt bolleri og det var sådan set det. Føler mig lidt dum ved at have betalt 2000 for at have en finger bagi mens hun gokkede løs på både sig selv og mig. Interessen handler udelukkende om at blive færdig, sådan føltes det i hvertfald. Hun gad end ikke blive sprøjtet på.

Men meget smuk pige (med pik), billederne lyver bestemt ikke.

Alle kan selvfølgelig have en off-day og det havde hun bestemt. Måske var jeg for gammel (36) eller for tyk (184 cm og 97 kg) eller noget helt andet, men hæller til hun enten er ikke god til det eller havde en offday.

Stedet var iøvrigt ikke på nogen måde indbydende. Jeg burde bare have fulgt mit instinkt og bare have enten bestilt det billigste (1000) eller have droppet det. Alt i alt meget skuffende.

Sku da en lorte oplevelse til den pris  :( . Har lige haft min første oplevelse/erfaring med   http://mia5000.wix.com/miazeller  

Mia er en super, duper sød person, som er 100% opmærksom på netop dit behov. Kan varmt anbefales til en hvor det er første gang det prøves. :D  :D

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Sku da en lorte oplevelse til den pris  :( . Har lige haft min første oplevelse/erfaring med   http://mia5000.wix.com/miazeller  

Mia er en super, duper sød person, som er 100% opmærksom på netop dit behov. Kan varmt anbefales til en hvor det er første gang det prøves. :D  :D

Undskyld,men hun/han ser da lidt maskulin ud i forhold til de meget frække TS piger og syntes nu den pris du har betalt ( står 1600 kr) for en time er lige i overkanten, men godt hvis du har haft en god oplevelse trods alt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld,men hun/han ser da lidt maskulin ud i forhold til de meget frække TS piger og syntes nu den pris du har betalt ( står 1600 kr) for en time er lige i overkanten, men godt hvis du har haft en god oplevelse trods alt :wink:

Jamen det da din ret at synes dette.

Hellere give 1600 kr. for en god oplevelse med MiaZ, end en lorte oplevelse til  2000 kr. uanset hvor fræk/godt personen ser ud.

Heldigvis er smag og behag forskellig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Jamen det da din ret at synes dette.

Hellere give 1600 kr. for en god oplevelse med MiaZ, end en lorte oplevelse til  2000 kr. uanset hvor fræk/godt personen ser ud.

Heldigvis er smag og behag forskellig.

Hehe....Ja sådan kan man også definere det, men syntes stadig 1600 kr er mange penge for en ældre mand :-) Hvor imod de rigtige dejlige ts piger feks Ellen og andre er meget mere kvindelige og feminine på trods af deres frække vedhæng ;-) Ja hver sin smag...

Venligst Maleren med smart phone ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...