Hop til indhold
Guest littledick

Kvinder og fransk

Recommended Posts

Guest littledick

Jeg har på det sidste fået nogle særdeles gode oplevelser med fransk. Det får mig til at undres, indtil nu har jeg altid fået, ikke bare de bedste, men i særklasse bedste blowjobs af GP'er. Det er ikke fordi, jeg ikke har fået gode blowjobs af flere forskellige piger/kvinder, der ikke var i branchen - de har bare aldrig været i nærheden af de bedste GP'er.

 

Har i andre også den oplevelse. Hvordan kan det være at standarten generelt er noget højere ved GP'erne, holder de seminar, eller giver de gode fif til hinanden.

 

Bare en lille tanke her søndag morgen.

 

Go' søndag

Littledick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har på det sidste fået nogle særdeles gode oplevelser med fransk. Det får mig til at undres, indtil nu har jeg altid fået, ikke bare de bedste, men i særklasse bedste blowjobs af GP'er. Det er ikke fordi, jeg ikke har fået gode blowjobs af flere forskellige piger/kvinder, der ikke var i branchen - de har bare aldrig været i nærheden af de bedste GP'er.

 

Har i andre også den oplevelse. Hvordan kan det være at standarten generelt er noget højere ved GP'erne, holder de seminar, eller giver de gode fif til hinanden.

 

Bare en lille tanke her søndag morgen.

 

Go' søndag

Littledick

 

Det er vel ikke kun fransk der er i særklasse hos GP'er  :grin:

 

Min erfaring er at den generelt bedste, mest omsorgsfulde, opmærksomme og varierede sex får man hos glædespiger  :) og er man så også givende som gæst - så bliver det i mange tilfælde en oplevelse af sublim udveksling af skøn sex :idea: 

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er da ikke så svært at forstå. Hvis ellers pigen vil en god service, og det er en vigtig forudsætning, så gælder den gamle regel da, at øvelse gør mester.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Jo jo, jeg ved godt, at god service er et godt salgsparameter, men det kræver jo også, at men ved, hvordan man teknisk giver det bedste blowjob. At GP'erne øver sig, er jo ikke det samme, som at øvelse gør mester - man skal vide, hvordan det gøres bedst muligt.

Jeg har i den grad også øvet mig i at slikke fisse, men derfor er jeg ikke automatisk fantastisk til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har på det sidste fået nogle særdeles gode oplevelser med fransk. Det får mig til at undres, indtil nu har jeg altid fået, ikke bare de bedste, men i særklasse bedste blowjobs af GP'er. Det er ikke fordi, jeg ikke har fået gode blowjobs af flere forskellige piger/kvinder, der ikke var i branchen - de har bare aldrig været i nærheden af de bedste GP'er.

 

 

Sådan har jeg det ikke. Blandt mine top 10'er var fx en one night'er med tungepiercing. Nu er det ikke så tit man møder en akademiker med tungepiercing, så jeg tog det som et signal om, at hun kunne finde ud af at bruge den, og jeg blev ikke skuffet. Men generelt er det jo et spørgsmål om både teknik, kommunikation og alle mulige andre ting, som skal klikke. I det eksempel jeg her nævner. spiller det ind, at situationen er, at jeg møder den her kvinde, som jeg normalt ikke ville vende mig om efter på gaden. Det er en "date" sat i stand via internet-dating. Det viser sig, at vi kan finde ud af at tale sammen, og det er under samtalen jeg får øje på piercingen. Det starter jo så pirringen af min nysgerrighed, selv om jeg "normalt" ikke ville forsøge at score en som hende. Derfor ender jeg i hendes seng, og den tidlige pirring bidrager til at det bliver ekstra godt. Så godt, at jeg falder i søvn og får en tur til om morgenen :smile:

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, "holder de seminar", sød sætning :) Man ser det for sig ;)

 

.. og det store spørgsmål er: Hvordan bliver man undervisnings-rekvisit? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, "holder de seminar", sød sætning :) Man ser det for sig ;)

 

 

Ja, Liv, måske har du allerede set det:

 

http://img-fotki.yandex.ru/get/6211/134924539.6b/0_6e948_2abbca6e_XL

 

 

 

http://dimka-jd.livejournal.com/1748054.html

 

 

Pirringssvensk er også en del af kurset :D :

 

http://img-fotki.yandex.ru/get/6308/134924539.6b/0_6e93e_7a91e07e_XL

 

 

PS. nogen, der kan oversætte:

 

http://img-fotki.yandex.ru/get/6310/134924539.6c/0_6e957_275c1962_L

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

en ting er jo at vi øver os mere end gennemsnittet :) 

 

men... 

 

mit motto for min hobby som GP er : "hvis der er noget man er virkelig vild med - så bliver man som regel også skide god til det" 

 

så kan fyrene jo selv regne ud hvad jeg er vild med :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan det være at standarten generelt er noget højere ved GP'erne

Kan det tænkes, at når mænd går til GP'ere, så er de faktisk lidt mere åben-mundede mht. hvad de godt kan lide/ikke lide (mændene har jo intet at miste og vil selvfølgelig have "value for money"), og derfor får en god oplevelse??

Hjemme i privaten er mænd nok lidt mere forsigtige :shock: :shock:  Manden vil jo nødig komme i "bad standing" hos hustru'en/kæresten, hvis hun finder mandens ønsker for grænseoverskridende/ulækre eller hvis hun bare ikke kan "tåle" at blive irettesat/oplært af sin mand(=manden er under tøflen).

 

Alt hvad fatter gør er forkert... alt hvad mutter gør er rigtigt.... og det er ganske vist... :grin: :grin: :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det tænkes, at når mænd går til GP'ere, så er de faktisk lidt mere åben-mundede mht. hvad de godt kan lide/ikke lide (mændene har jo intet at miste og vil selvfølgelig have "value for money"), og derfor får en god oplevelse??

Hjemme i privaten er mænd nok lidt mere forsigtige :shock: :shock:  Manden vil jo nødig komme i "bad standing" hos hustru'en/kæresten, hvis hun finder mandens ønsker for grænseoverskridende/ulækre eller hvis hun bare ikke kan "tåle" at blive irettesat/oplært af sin mand(=manden er under tøflen).

 

Alt hvad fatter gør er forkert... alt hvad mutter gør er rigtigt.... og det er ganske vist... :grin: :grin: :grin:

 

 

Jamen er det efterhånden ikke sådan at hvis manden ikke er hustruen/kærresten totalt underdanig, lyder hendes mindste vink og aldrig stiller krav - så er han et mandschauvinistisk,  sexistisk svin som alle feminister har fri jagtret på året rundt  :???::

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen er det efterhånden ikke sådan at hvis manden ikke er hustruen/kærresten totalt underdanig, lyder hendes mindste vink og aldrig stiller krav - så er han et mandschauvinistisk,  sexistisk svin som alle feminister har fri jagtret på året rundt  :???:

 

Ahhh, det er nok en anelse overdrevet.... men der er nok en lille sandhed gemt i det.

 

Jeg har i øvrigt hørt fra en af mine skilsmisse-ramte kvindelige venner, at grunden til skilsmissen var, at hun synes, at manden i forholdet var blevet doven/ikke tog initiativ/intet ansvar for børnene osv., og valgte derfor at blive skilt.

 

Jeg bekræftede selvfølgelig hende i, at manden var en lort, og det var dårligt af manden, at han ikke ville passe børnene osv. (man skal jo være en god og følsom ven i en svær tid) Men jeg kunne dog ikke lade være med at tænke på, om denne dovenskab/mangel på initiativ fra mandens side, kun opstod når de skulle gøre ting med børnene som de var blevet "enige" om (dvs. hun formentlig havde bestemt), eller om det også gjaldt, når manden skulle noget han reelt selv synes var godt for børnene?!?

 

Men det er jo en anelse uden for trådstarters "Kvinder og fransk"-emne, så hvis den skal fortsætte, må vi heller flytte over i en anden tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen er det efterhånden ikke sådan at hvis manden ikke er hustruen/kærresten totalt underdanig, lyder hendes mindste vink og aldrig stiller krav - så er han et mandschauvinistisk,  sexistisk svin som alle feminister har fri jagtret på året rundt  :???::

 

næææ... faktisk ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen er det efterhånden ikke sådan at hvis manden ikke er hustruen/kærresten totalt underdanig, lyder hendes mindste vink og aldrig stiller krav - så er han et mandschauvinistisk, sexistisk svin som alle feminister har fri jagtret på året rundt :???::

Det var dog et forskruet billede du har af kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog et forskruet billede du har af kvinder

Hov hov. Bør man ikke møde manden i hans bekymring, istedet for bare at feje ham af med en afvisning/forskruet tankegang??

Tænk hvis det var hvis jeres kæreste/mand det lige havde lavet en "hovsa sex til julefrokosten" med jeres bedste veninde, så vil I jo også gerne have et "klap på skulderen" og "op på hesten du gamle" og måske lidt opbakning om at "mænd er bare sådanne nogle svin" osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov hov. Bør man ikke møde manden i hans bekymring, istedet for bare at feje ham af med en afvisning/forskruet tankegang??

nææ.... egentlig ikke... !!!!

Tænk hvis det var hvis jeres kæreste/mand det lige havde lavet en "hovsa sex til julefrokosten" med jeres bedste veninde, så vil I jo også gerne have et "klap på skulderen" og "op på hesten du gamle" og måske lidt opbakning om at "mænd er bare sådanne nogle svin" osv.

næææ overhovedet ikke tak!!

... jeg ville ikke synes han var et svin - tvært om... jeg ville nok spørge veninden om hun havde fået glæde af nogle af alle de tricks jeg havde lært ham...

hvorfor skulle min (pt helt og aledeles potentielle) mand dog være et svin fordi han havde givet min veninde god sex???

med alt det jeg kunne lære ham om at give god fransk - apropos emnet - så ville han da kun være en klaphat hvis han ikke delte ud af gaverne!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

... jeg ville ikke synes han var et svin - tvært om... jeg ville nok spørge veninden om hun havde fået glæde af nogle af alle de tricks jeg havde lært ham...

hvorfor skulle min (pt helt og aledeles potentielle) mand dog være et svin fordi han havde givet min veninde god sex???

med alt det jeg kunne lære ham om at give god fransk - apropos emnet - så ville han da kun være en klaphat hvis han ikke delte ud af gaverne!!

 

HAHAHA!

Hvor er det skønt at have dig tilbage! Jeg elsker dine uforudsigelige og tankevækkende svar!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...