Hop til indhold
Rejsenetværk

Er det fransk uden eller prisen ?

Recommended Posts

Det er jo tydeligt at danske piger taber større og større markedsandele til østpiger, og piger fra fremmede lande generelt.

 

Det er der efter mit indtryk 2 grunde til, at bruttoprisen for sex hos de udenlandske piger er mærkbart lavere end prisen for sex hos danske piger, og at fransk uden kondom som oftest er muligt hos de udenlandske piger, mens det i langt højere grad udgør undtagelsen hos danske piger.

 

I en tidligere debat om pigers omkostninger kom der eksempler på hvordan de udenlandske piger ofte er langt mere selvhjulpne, og har væsentligt lavere udgifter end danske piger, hvilket måske også udgør en faktor i ligningen?

 

Men det store spørgsmål er alt andet lige, om de danske piger mest er udsat for en sund konkurrence på prisen og egne omkostninger, eller om de mest er udsat for en unfair konkurrence på et grundlag af hvad den etablerede danske bordel branche betragter som usikker sex, fransk uden kondom?

 

Ludvig har været inde på at væksten i Privat diskret, udgør nogle danske pigers svar på behovet for at gøre sig fri af ekstreme udgifter til egne vagter på etablerede klinikker, og er det tilfældet er det jo kun godt hvis pd gør deres virksomhed mere lønsom i konkurrencen med østpiger, måske sådan at lavere ufgifter gør at de bedre kan tåle en lavere omsætning.

 

Men hvis valget i konkurrencen med østpigerne for de danske piger, i højere grad end at optimere egne priser for sex og minimere egne udgifter til eget virke, valget består mellem egen vilje til enten at yde fransk uden kondom, eller at trække sig fra branchen, hvis ikke de vil det, ja så finder jeg egentlig, at ifald det er tilfældet udgør en trist udvikling.

 

Jo jeg takker nu også selv ja til fransk uden som standard i Tyskland, vælger det ikke som tidligere aktivt fra, men spørgsmålet er vel i en dansk kontekst om fransk uden som en efterspørgselsdrevet ydelse udgør en fair konkurrenceparameter for de danske piger, hvor mutre og bordel piger før denne udvikling altid har stået fast på at fransk uden ikke må tilbydes, og som jeg forstår det fortsat prøver på at gøre det, men måske som en snigende tabt kamp mod udviklingen?

 

Rent hypotetisk - antog vi at de udenlandske piger heller ikke yder fransk uden kondom, ville de danske piger så forblive uændret udsat i konkurrencen alene på forskellen i prisen for sex hos dem, og prisen hos de udenlandke konkurrenter?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes da nu også der er mange danske piger der tilbyder super fransk når man kigger annoncer igennem, om det skyles konkurence skal jeg ikke kunne sige.

 

Men når man sider og læser anmedelser igenem her på siden syntes jeg næsten at de der har anmeldt en udlansk pige har fået en dårliger oplevelse end hvis det er en dansk pige der er anmeldt,  det er bare hvordan jeg læser det, syntes tit at kunne læse at de er smidt ud efter 20 min når de har købt en halv time,  og så vil jeg da meget heller give de sidste 100 kr og så få en god oplevelse med en dansk pige istedet.

 

Tror måske også du glemmer en ting når du skriver at de udlanske piger er billiger måske fordi deres omkostninger er laver er at de fleste af dem ikke er registeret og så "glemmer"  at afregne med skattefar ;-) så er det da klart at de måske kan gøre det billiger end en dansk pige som ikke kan stoppe det hele i lommen

Del dette indlæg


Link til indlæg

@M-Nielsen

 

Som jeg har skrevet tidligere så mener jeg at enhver mutter eller gp der med sig selv ved at de betaler enhver skyldig skat, moms og afgift, de er de eneste der med rette kan beklage sig over unfair konkurrence fra dem der ikke gør.

 

Men branchen har nu en gang, og måske ikke helt med urette notorisk ry for at være allergisk overfor alt hvad der hedder at betale skat, og som Ludvig flere gange har inkluderet i sine indlæg så er branchen gennemsyret af sorte penge, både dem der tjenes og dem der bruges, samt at socialt bedrageri er udbredt, det alt sammen med de undtagelser hvor piger og mutre ved at de ikke skal regnes med i det billede af branchen.

 

Det er branchen ikke ene om, og branchen fylder nok mindst i det samlede billede af hvad der bedrages for alene i kraft så lidt den fylder i samfundsøkonomien, men branchen har ry for, og det over årtier at være en branche der er mest gennemsyret af sort økonomi, det den danske del med også, og det før, under og efter konkurrencen fra de udenlandske piger, der i min optik i modsætning til social/løndumping på arbejdsmarkedet, ikke er udtryk herfor når det koster 1200 kr +/- i timen, velsagtens ja nok sort, som også 1800 - 2200 kr vel også udbredt er det hos de danske pige.

 

Skattekortet er et nyt helligt træk i debatten, hver gang dette emne diskuteres, som om den danske branche er de rene helgner her i deres samfundsanvar, forstår man modsat de udenlandske piger.

 

Nej antager vi derimod, dermed ikke af den grund postulerer det, at der i betydeligt omfang ikke svares skat, eller fuld skat, hvad enten det er danske eller udenlandske piger, ja så er det stadig et gangbart argument når en kunde kan komme med eksempler på en udenlandsk pige der organiserer egne vagter for 600 kr, og så ser det jo endnu rimeligere ud med 1200 kr i timen for sex end 2000 kr +.

 

Men igen, er det prisen eller fransk uden der udgør den afgørende konkurrence fordel for de udenlandske piger?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men igen, er det prisen eller fransk uden der udgør den afgørende konkurrence fordel for de udenlandske piger?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Sexkillingerne og senere Wild-Cats havde konsekvent fransk uden og ofte megafransk. Deres priser var lidt under andre bordeller, og de havde mange dejlige piger.

 

Men de eksisterer ikke mere.

 

Kan du løse den gåde Rejse? For så har du svaret på dit eget spørgsmål. :-P

 

Mvh

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også de udenlandske pigers lave pris hænger sammen med at de tager flere kunder pr. Dag og dermed holder indtægten oppe ved kvantitet fordi de tit kun er i landet kortere tid og dermed ikke på samme måde er afhængig af gode anmeldelser for når mængden af dårlige anmeldelser begynder at fylde er de alligevel på vej videre til et nyt land, og kommer de igen tager de alligevel nyt navn og køber nyt nr så går der den første måned af den 2 gang de er i landet for kunderne spotter hvem de er.

Derimod er den danske pige lidt mere låst da hun skal sikre sig at hun også om et år har et rygte der gør hende attraktiv ved kunderne hvis hun ønsker at blive i branchen.

Personligt har jeg haft alt formange dårlige oplevelser ved udenlandske piger dels pga sprogproblemer samt at de tit gerne vil have det hurtigt overstået så næste kunde kan komme til. Så i dag har jeg valgt kun at købe dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Ludvig har været inde på at væksten i Privat diskret, udgør nogle danske pigers svar på behovet for at gøre sig fri af ekstreme udgifter til egne vagter på etablerede klinikker, og er det tilfældet er det jo kun godt hvis pd gør deres virksomhed mere lønsom i konkurrencen med østpiger, måske sådan at lavere ufgifter gør at de bedre kan tåle en lavere omsætning.

 

 

Ja, det er korrekt Rejse, men jeg nævnte også andre ting, som jeg tror har større betydning for pigernes valg af koncept, end kun lige det evindelige spørgsmål om besparelser og omsætning. Jeg gætter kun, men muligheden for helt selv, at kunne vælge hvem man vil være intim med, tror jeg vægter rigtig tungt i den beslutning. En fast skare af gæster, som jævnligt kommer forbi, med den form for kemi, som gør at de regelmæssige besøg er til gensidig fornøjelse..Det må være ønsketænkning for mange piger.. :) Og fuld forståelse for det.

 

Og Rejse, når man er sin egen frue, og ikke skal stå til ansvar for kollegaer, teledamer og klokkeslet, så er man helt fritstillet når man beslutter hvor lang en 1/2 time er..Det betyder således at man har mulighed for at "pleje" de faste på lidt andre vilkår end under klinikreglerne. Og lur mig om du ikke vil stå med åben mund og polypper, når du høre hvad timeprisen kan være for en "ægte husbuk".. Faktisk tror jeg at de på den lange bane, er dem der får billigst fisse her i landet.. :wink: Spøg til side, du ved hvor jeg vil hen.

 

VH Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi at de udlanske piger også kan gøre det billiger er måske fordi at de ikke har mange penge der hjemme og at 1 måneds arbejde her i landet svare til et års indtægt i hjemlandet. Altså sådan er det jo også i mange andre job at selom vi ikke syntes det er meget de skal have ja så er det godt betalt for dem.

 

Pris og kvaliteten hænger som regl sammen.

Jeg er da selv i den båd hvor der er langt imellem snapsene, men vil heller kun have råd til det halve antal besøg og så få noget kvalitet af en dansk pige end noget lige gyldigt noget af en udlænding

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op guys!

Uddannelsesniveauet hos de her piger er selvfølgelig langt lavere end hos en gennemsnits danske pige! Derfor aner mange af de her unge piger, jo heller intet om smitterisici mm., når de også knepper uden feks!

Og prisforskelle skyldes kun EEN TING... Reallønsforskelle landene i mellem!

Præcist lige som jordbærplukkerne!!

Men jeg nægter at tro på, at de har LAVERE udgifter end de danske! Mange af de piger her ender de facto med at skulle betale 70-90 % af deres indtjening til bagmænd, der har lånt penge eller stillet lejligheder og annoncer/profiler til rådighed!!

De folk der står bag pigerne er kapitalstærke og organiserede og systematiske! Det ses feks også på antallet af profiler og adresser, som nye syndikater opretter, når de ønsker at erobre markedet!! Big money !!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spot On McQueen . .     endelig en tråd hvor man bliver positivt overrasket - virkelig virkelig  dejligt at der er nogen der kan se forskellen . . det virkelig dyrt at bo i dk / København i forhold til at bo i østlande osv og nej når man ikke køre nonstop koncept men hellere vil nyde sine besøg så er det jo det rene logik  mht priser . .

 

jeg er tit en bitch herinde , fordi jeg for det meste tar mig til hovedet over den logik der bliver lagt for dagen . men her må jeg sige jeg blev rigtig glad  .  big kisss 

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... I en tidligere debat om pigers omkostninger kom der eksempler på hvordan de udenlandske piger ofte er langt mere selvhjulpne, og har væsentligt lavere udgifter end danske piger, hvilket måske også udgør en faktor i ligningen? .......

 

...... Rent hypotetisk - antog vi at de udenlandske piger heller ikke yder fransk uden kondom, ville de danske piger så forblive uændret udsat i konkurrencen alene på forskellen i prisen for sex hos dem, og prisen hos de udenlandke konkurrenter?

 

Den lavere pris og dermed skarpe konkurrence i forhold til danske piger kan jo også skyldes en mental indstilling til opholdet heroppe.

 

Mange østpiger kommer jo herop for en kortere eller lidt længere bemærkning. Deres mål er ikke at glæde danske mænd med lavere priser for mændenes egen skyld, men at tjene en del hurtige penge, der har stor købekraft i hjemlandet.

 

Derfor gælder det om at være effektive, mens de er her.

 

Dette kan for det første betyde lange vagter, og for det andet mange kunder lokket netop af de lavere priser. Altså et sats på kvantitet. Det kan for det tredie også betyde, at disse piger mere eller mindre lever på feltfod med f.eks dårlige boligforhold i tiden heroppe, så udbyttet bliver større.

 

Disse fænomener genkendes fra de første bølger af gæstearbejdere i 60'erne.

 

Det er også påfaldende, hvor tit der herinde klages over dårlig service, ja endda direkte svindel fra udenlandske piger. Forklaringen er måske, at de ikke har så meget at miste ved at en kunde eller to ikke kommer igen?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eftersom jeg har afskrevet fransk uden, er der kun prisen tilbage, og der må jeg sige: det kommer an på motivet.

Hvis det er quickies fordi liderligheden pludselig er uoverskuelig og der bare skal luftes ud, så de danske mindstepriser ofte lige lovligt høje. Så er det nemmere at finde en udenlandsk til en god pris.

Hvis jeg vil engagere mig i længere tid, have en kvalitetsstund med pigen og har planlagt det, så vil jeg gerne betale en lidt højere pris for en dansk pige. Også fordi jeg ved at danskerne har et lidt mere fast greb om tiden (30 min er fra aktens start til slut) hvor de undenlandske piger godt kan finde på at starte æggeuret allerede inden man har fået overtøjet af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi havde en tråd om lignende på et tidspunkt, altså om det kun var prisen. Nogle nævnte at Danske Piger ikke alle over en Kam leverede en god service. Mener også Danske Pigers høje forventninger til Manden kom op og vende. Faktisk erindrer jeg ikke Superfransk var et parameter, man til eller fravalgte på, men har nok alligevel noget at sige når alt kommer til alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det jo faktisk det samme andre steder med østarbejdere,bla inden for håndværk.Der har det bare er navn nemlig løndumping.jeg skal ikke gøre mig til herre over hvilke glædespiger der er bedst,bryder mig bare ikke om at man kommer herop og presser de danske priser,hvad enten det er som glædespige eller håndværker.Vi har alle regninger der skal betales og der er trods alt noget dyre at bo i dk end i Polen.men det var bare lige min ydmyge mening,forsat god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo tale om et frit marked og land, så selvfølgelig er økonomi et af de vigtigste punkter.

 

Hvis man gerne vil prøve lidt forskellige piger og de danske tager 2000 for en time, mens nogen af de udenlandske tager 1200 for en time - ja sågar helt ned til 1000 kr, så er der et meget kraftigt incitament til at vælge en af de udenlandske piger.

 

De udenlandske piger, som er seriøse, har desuden den fordel at de kan anvende ansigtsbilleder i deres annoncer fordi at de ikke har problemer med genkendelse, når de alligevel er langt væk hjemmefra. Til gengæld kan der blandt visse udenlandske annoncører, være meget snyd med billeder, med tiden, manglende engagement dårlig service osv. hvis man er uheldig. 

 

Fup-frekvensen er klart højere blandt udenlandske piger set som gruppe end blandt danske piger. De danske piger er mere stabile, men på den anden side bliver det aldrig rigtig helt fantastisk (min personlige erfaring/holdning).

 

Min erfaring er, at hvis man gør sit research arbejde og heller ikke er bange for at gå igen, når der har været anvendt snyd, så kan man i mange tilfælde finde udenlandske piger, som både giver bedre service, ser rigtigt flotte ud og tager en lavere pris end danske alternativer. Men engang imellem bliver man slemt skuffet.

 

Skal jeg bruge en bil-analogi vil jeg sige følgende:

 

Danske piger er prissat som en Mercedes, men leverer mere i retning af en stabil Volkswagen.

De udenlandske piger er prissat som en Skoda (en moderne en), og leverer oftest bedre end det - og kan i nogen tilfælde levere som en Porsche eller Ferrari. Men i andre tilfælde mere som en udtjent Citroen eller i værste fald en Yugo eller Trabant!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jo faktisk det samme andre steder med østarbejdere,bla inden for håndværk.Der har det bare er navn nemlig løndumping....

 

Ja, der arbejder efterhånden utroligt mange polakker inden for byggebranchen. Er der ikke noget med, at de udgør en temmelig stor del af arbejdsstyrken på metroen? Jeg mener også, at en del arbejder inden for landbrug og gartneri.

 

Deres tilstedeværelse kan vel kun forklares ved, at både arbejdsgiver og arbejdstager har fordel af det: Arbejdsgiver sparer lønomkostninger i forhold til dansk arbejdskraft, og arbejdstager får – trods ringere dansk løn – en købekraft i hjemlandet, som han ellers ikke ville have fået.

 

Taber i spillet bliver danske bygningsarbejdere, der er "for dyre" og arbejdsløse uden de store kvalifikationer.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle har argumenteret med hvor mange år de danske priser på 2000 kr +/- i timen ikke er steget, men uanset hvor længe det har været prisen, er det jo ikke et udtryk for at de ikke er steget, men at det er så afsindigt mange penge at det falder udenfor realøkonomien i samfundet ellers.

 

Hvis konkurrencen i vid udstrækning defacto går på om du kan tage 1200 eller 2000 sorte kroner i timen, har vi at gøre med en branche der i min optik ikke på nogen måde kan påberåbe sig at befinde sig i en sammenlignelig situation med håndværkere og andre selvstændige, der rigtig nok udsættes for helt urimelig løn og social dumping.

 

Det er ikke noget kunder der tjener 7 - 10 gange mindre end 1200 kr i timen, eller 10 - 15 gange mindre end 2000 kr i timen, og som de skal betale skat af før de har det halve til overs at købe sex for, behøver at gøre sig nogen af de overvejelser over, der derimod er alt mulig grund til at gøre, når der kommer østarbejdere og dumper deres egne lønninger til det halve, og som ikke har vores leveomkostninger.

 

Branchen udgør her simpelthen en lomme for sig, udenfor almindelige berettigede realøkonomiske betragtninger over sammenhængen mellem fair pris og fair indkomst.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der arbejder efterhånden utroligt mange polakker inden for byggebranchen. Er der ikke noget med, at de udgør en temmelig stor del af arbejdsstyrken på metroen? Jeg mener også, at en del arbejder inden for landbrug og gartneri.

 

Deres tilstedeværelse kan vel kun forklares ved, at både arbejdsgiver og arbejdstager har fordel af det: Arbejdsgiver sparer lønomkostninger i forhold til dansk arbejdskraft, og arbejdstager får – trods ringere dansk løn – en købekraft i hjemlandet, som han ellers ikke ville have fået.

 

Taber i spillet bliver danske bygningsarbejdere, der er "for dyre" og arbejdsløse uden de store kvalifikationer.

Taberene i det spil er alle danskere. Det er kun et spørgsmål om tid inden det ikke kun er bygningsarbejder og landbruget der bliver overtaget af polakkere. Hvert et fremskridt i den østerupæriske levestandret betyder et tilbage skridt hos os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men igen, er det prisen eller fransk uden der udgør den afgørende konkurrence fordel for de udenlandske piger?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Rejse du mangler stadig at svare på gåden og dit eget spørgsmål.

Hvorfor måtte Wild-Cats i Herlev stoppe, selv om de havde billigere priser, dejlige danske piger, og tilbød superfransk uden som standard og megafransk som ekstra?

De tilbød også gangbangs og parties til billige priser.

 

Jeg brugte ikke Wild-Cats så meget, men derimod lejligheden de havde i Ørestaden tæt på Fields.

 

1500 kr. for en time og 2500 kr. for 2 timer, med superfransk uden, og megafransk uden ekstra fordi jeg var fast kunde.

Man kunne deltage i et party helt ned til 200 kr., hvis de måtte fotografere seancen. En halv times solo seance med alt kostede 600 kr. hvis de måtte bruge optagelsen, og det var tilladt at bruge maske.

 

Som jeg ser det, tilbød de alt, hvad du efterspørger Rejse til en fornuftig pris. Alligevel lukkede Wild-Cats i februar 2009, og lejligheden i slutningen af 2009.

 

Som dokumentation er her lidt fra web.archive.org. Desværre skal man tilbage til 2008, før det virker, men priserne og tilbud var de samme indtil de lukkede i 2009.

 

https://web.archive.org/web/20080407173535/http://www.wild-cats.dk/forside.html

 

https://web.archive.org/web/20080414194635/http://www.wild-cats.dk/menu.html

 

Jeg savner de 6 dejlige piger Mirja, Nana, Tanja, Karina, Lykke og Laila, som jeg besøgte.

 

Med venlig hilsen

:geek:

 

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Fup-frekvensen er klart højere blandt udenlandske piger set som gruppe end blandt danske piger. De danske piger er mere stabile, men på den anden side bliver det aldrig rigtig helt fantastisk (min personlige erfaring/holdning).

 

Min erfaring er, at hvis man gør sit research arbejde og heller ikke er bange for at gå igen, når der har været anvendt snyd, så kan man i mange tilfælde finde udenlandske piger, som både giver bedre service, ser rigtigt flotte ud og tager en lavere pris end danske alternativer. Men engang imellem bliver man slemt skuffet.

 

 

Lige på kornet. Også min erfaring og medvirkende motivation. Jagten på den gode oplevelse er for mig en del af gamet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Benjamin

Tak for din kommentar, jeg har ikke svaret fordi jeg ikke kan svare.

 

Personligt finder jeg ikke lige at konkurrencen på fransk uden mm er en god udvikling, og kan sagtens leve uden, men har dog kapituleret til muligheden for fransk uden i Tyskland.

 

Ubestrideligt udsætter pigerne sig jo proportionelt og aktivt for en større risiko end mændene, men spørgsmålet er måske om begge parter kan vaccineres mod de mest aktuelle risici, og behandles for det mest harmløse, om HIV er en så teoretisk faktor af fransk uden herefter er en så teoretisk faktor at fransk uden er forsvarligt?

 

Sådan har jeg nu selv valgt som single, og samtidig forbruger af købesex.

 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse du mangler stadig at svare på gåden og dit eget spørgsmål.

Hvorfor måtte Wild-Cats i Herlev stoppe, selv om de havde billigere priser, dejlige danske piger, og tilbød superfransk uden som standard og megafransk som ekstra?

De tilbød også gangbangs og parties til billige priser.

Jeg brugte ikke Wild-Cats så meget, men derimod lejligheden de havde i Ørestaden tæt på Fields.

1500 kr. for en time og 2500 kr. for 2 timer, med superfransk uden, og megafransk uden ekstra fordi jeg var fast kunde.

Man kunne deltage i et party helt ned til 200 kr., hvis de måtte fotografere seancen. En halv times solo seance med alt kostede 600 kr. hvis de måtte bruge optagelsen, og det var tilladt at bruge maske.

Som jeg ser det, tilbød de alt, hvad du efterspørger Rejse til en fornuftig pris. Alligevel lukkede Wild-Cats i februar 2009, og lejligheden i slutningen af 2009.

Som dokumentation er her lidt fra web.archive.org. Desværre skal man tilbage til 2008, før det virker, men priserne og tilbud var de samme indtil de lukkede i 2009.

https://web.archive.org/web/20080407173535/http://www.wild-cats.dk/forside.html

https://web.archive.org/web/20080414194635/http://www.wild-cats.dk/menu.html

Jeg savner de 6 dejlige piger Mirja, Nana, Tanja, Karina, Lykke og Laila, som jeg besøgte.

Med venlig hilsen

:geek:

Hvornår kommer svaret på gåden? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I relation til spørgsmålet omkring hvorfor man vælger de udenlandske piger og ikke de danske, er det nu mit indtryk, at det alene er den markant lavere pris, der gør udslaget for den gruppe købere der fortrinsvist eller udelukkende køber i dette segment.

 

Det er ganske korrekt at ydelsen "fransk uden" er ganske udbredt i dette segment. Det er dog ikke korrekt at det nærmest er undtagelsen at ydelsen "fransk uden" tilbydes at danske piger, specielt ikke når man ser på Escort og privat/diskret segmentet.

 

Jeg er ligeledes ganske enig i, at det udenlandske segment er vokset støt og roligt igennem årene. Man kan således sagtens tillade sig at konkludere at segmentet for danske piger i "High end" er skrumpet.  Det interessante spørgsmål er måske således blot "Har dette segment en størrelse der matcher efterspørgslen" og ikke "Hvorfor sætter de danske piger ikke bare prisen ned".

 

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der findes mange købere som undertegnede, der ikke finder det interessant at sammenligne to forskellige pris- og kvallitetssegmenter med hinanden.  Min konklusion er således, at der altid vil være kunder til de danske piger, der kan levere høj service, kvalitet og hvor gæsterne forventer lidt mere en blot et knald. Markedet vil selvfølgelig tilpasse sig behovet. Jeg kunne sagtens forstille mig, at man hos de danske piger vil se en udvikling der bevæger sig væk fra de klassiske to eller flere pige klinikmiljøer til at gå privat/diskeret eller Escort, da disse mere selvstændige koncepter bedre matcher behovet for individuelle ønsker og forventninger for de to parter: Gæsten og pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget interessante betragtninger af både Bluejacket og Ludvig

 

Ludvig med den information at faste husbukke hos faste privat diskret piger kan opnå tid for prisen, som ligger langt under samme på klinik, og Bluejacket at han sagtens kan se en udvikling for sig hvor danske piger bevæger sig væk fra de klassiske to eller flere pige klinik miljøer til at gå privat/diskeret eller Escort, da disse mere selvstændige koncepter bedre matcher behovet for individuelle ønsker og forventninger for de to parter: Gæsten og pigen. 

 

Jo mere sådanne alternativer udvikler sig til klinik, des bedre helt generelt.

 

Men jeg kan ikke se for mig at jeg kan holde mig til en bestemt leverandør for at kunne købe sex til overkommelige priser, og jeg bryder mig ikke om at der på hver adresse kun er denne ene pige der kører sin egen pd forretning.

 

Det nærmeste vi kommer noget der ligner et for mig acceptabelt setup til de højere prislag, er Copenhagen Saunaclub, hvor der er fælleslounge for piger og mænd, og flere piger på vagt samtidig.

 

Det der holder mig tilbage er et enhedstilbud om 1 time for 1800 kr inklusiv bad jacussi og sex i den ene time.

 

Hvis halve timer kunne købes for 8 - 900 kr uden entre, tid til kaffe/vand, bad før og efter at man har købt 1/2 time, så er vi for eget vedkommende nået langt med et brugbart alternativ til både Tyskland og udenlandske piger hjemme.

 

Det vil Copenhagen Saunaclub næppe nogensinde tilbyde, da de tilsyneladende er direkte målrettet det mest købestærke publikum, og måske mener at vi andre ville underminere deres forretningsgrundlag?

 

Men hvis andre PD eller klinik ville forsøge sig som her foreslået, kunne det være interessant at se om det kan blive en succes.

 

Jeg vil for eget vedkommende nok opholde mig et par timer samlet set, hvor jeg kun har købt 1/2 time til sex alene, og det er nok også det der er så mange danske piger fremmed, at de ikke bare skal have os ind og ud af døren, alene for at afvikle køb af sex, samt selvfølgelig den med ikke at blive set af andre på bordel.

 

Men Copenhagen Saunaclub kan da både trække danske piger og danske mænd, selvom man opholder sig i samme rum, så mon ikke det kan lade sig gøre hos en PD med flere piger?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der arbejder efterhånden utroligt mange polakker inden for byggebranchen. Er der ikke noget med, at de udgør en temmelig stor del af arbejdsstyrken på metroen? Jeg mener også, at en del arbejder inden for landbrug og gartneri.

Deres tilstedeværelse kan vel kun forklares ved, at både arbejdsgiver og arbejdstager har fordel af det: Arbejdsgiver sparer lønomkostninger i forhold til dansk arbejdskraft, og arbejdstager får – trods ringere dansk løn – en købekraft i hjemlandet, som han ellers ikke ville have fået.

Taber i spillet bliver danske bygningsarbejdere, der er "for dyre" og arbejdsløse uden de store kvalifikationer.

I sidste ende er det også en tabersag for arbejdsgiverne, der udhuler købekraften på deres indlandske marked!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...