Hop til indhold
Gæst

Det jul det cool....julegave til herren..

Recommended Posts

Gæst

Det er ingen hemmelighed at jeg har fundet JU hos Kalasin Thaimassage fantastisk..sød,smuk og giver en god massage med dertil hørende HJ. Har besøgt hende mange gange efterhånden...

Fik aldrig etableret en omgang hos Bee, der sidst var på Hellerupvej 15...men nu er hun væk...øv øv

Så nu spørger jeg til, hos de friske fættere, hvor kan man her up to date få en god juleoplevelse i thaiuniverset???

Tænker på smuk og attraktiv kvinde med evt FP og som er aktiv...vil gerne have et alternativ til JU hos kalasin...

Ha en ellers god jul

Jubiii

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smuk indpakning....er det ikke hende, der hedder Nina? Er hun både hos Siamgirls og Thai Sky Wellness? Har du erfaring med hende, Bananas...eller sagt på en anden måde; et hun mere end indpakning?...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvis jeg har erfaringer med Nina? 
Ja, jeg har erfaringer med NIna. Eller sagt på en anden måde: er det noget jeg har, så er det erfaringer med Nina. :smile: 
 
I min optik er hun top thai notch i byen. Kan ikke sammenlignes med nogen. Men jeg er ikke objektiv på nogen måde. Hendes væsen passer mig, men måske ikke dig. Go see for your self.
Hvis du med dit spørgsmål mener hvis hun kan  massere, så er svaret: Ja. Hun kan virkelig massere. Og lidt mer.
 
Hvad menes i øvrigt med "smuk og attraktiv kvinde med evt FP og som er aktiv." ?
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Bananas

Tak for dine små input omkring Nina...

Når jeg skriver den linje, som du beder mig uddybe, så har jeg i skrivende stund tænkt på dejlig og attraktiv kvinder, hvor man mærker tilstedeværelse og får mere end HJ....jeg ved godt at det er subjektivt.

Vil dog sige, som du nævner ligeledes, at tingene er subjektive...Jeg har nok også set mig meget positivt på massagen hos JU fra kalasin...

Nina er meget anbefalet har jeg kunne læse mig frem til...hvor har du mødt hende sidst? Kan se hun er to steder...

Har du prøvet hende Sophia på Thai Sky?

Endnu engang, tak for brugbar respons...

Jubiii

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

Sidst mødte jeg hende på Thai Skye.  Nina er lidt af en free soul, som enten er her eller der. Men Amber og Nina på Siamgirls er meget gode veninder, så jeg tror det er derfor hun så ofte er at finde der. Særligt om aftenen.

Sophia har jeg aldrig prøvet desværre. Det er jo bagsiden af at have en favorit. Man tager ikke en anden så hun ser det. I hvert fald ikke jeg.

 

Men Sophia er en smuk kvinde og jeg har hørt hun ved hvordan man giver en god gang af både det ene og det andre. Dog ved jeg hun lige er taget på ferie, og bliver væk i nogle uger.

 

B

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...