Hop til indhold
Gæst

Afpressere årsag til lukning af Cat House i Helsingør

Recommended Posts

Gæst

Jeg tror det fortæller mere om branchens råddenskab, end det gør om Politiets indsats. Bag linjerne bliver der taget grove og krænkende metoder i brug for at få adgang til de attraktive kontanter, og samtidig er disse mennesker jo ikke kendt for at råbe i munden på hinanden, så hvis afpresningen ikke er foregået face to face, kan der ikke være meget at gå efter.

 

Jeg ku' da godt forestille mig, at der var nogen som kun kan unde Helsingør et bordel med danske piger..??

 

Men respekt til ejeren for ikke at bukke under for presset.. :)

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det fortæller mere om branchens råddenskab, end det gør om Politiets indsats.

 

"branchens råddenskab" ?!? Man får jo en forståelse af at hele branchen er rådden, men dette er vel en ret unuanceret "sandhed".

 

Pigerne som jo udgør "branchen" er som regel ikke skyldig i noget skattesnyd ved udeholdelse af omsætning og evt. manglende arbejdstilladelse, hvilket jo også ses i andre brancher. Pigernes overtrædelser må betegnes som milde ulovligheder (dvs. ikke de hårde ulovligheder som trusler og vold).

 

Men pga. de mange kontante betalinger og at sexarbejdet pga. stigmatiseringen/bonertheden ved handel med sex, skal foregå i det skjulte, tiltrækker det desværre nogle uheldige personer til "branchen" som f.eks. afpressere og andre "flinke" personer, der vil "hjælpe" lidt.

 

Jeg anser ikke disse afpressere og andre "flinke" personer som en del af "branchen".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"branchens råddenskab" ?!? Man får jo en forståelse af at hele branchen er rådden, men dette er vel en ret unuanceret "sandhed".

 

Pigerne som jo udgør "branchen" er som regel ikke skyldig i noget skattesnyd ved udeholdelse af omsætning og evt. manglende arbejdstilladelse, hvilket jo også ses i andre brancher. Pigernes overtrædelser må betegnes som milde ulovligheder (dvs. ikke de hårde ulovligheder som trusler og vold).

 

Men pga. de mange kontante betalinger og at sexarbejdet pga. stigmatiseringen/bonertheden ved handel med sex, skal foregå i det skjulte, tiltrækker det desværre nogle uheldige personer til "branchen" som f.eks. afpressere og andre "flinke" personer, der vil "hjælpe" lidt.

 

Jeg anser ikke disse afpressere og andre "flinke" personer som en del af "branchen".

 

Jeg fornemmer på Ludvig, at han mener, at byen måske i henhold til nogen (måske en konkurrent) er for lille til to listige steder.

 

Men jeg ved det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke umiddelbart huske at vi har hørt om uro ved City-girls i Stengade, er det andre indehavere eller har de bøjet sig ?

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke umiddelbart huske at vi har hørt om uro ved City-girls i Stengade, er det andre indehavere eller har de bøjet sig ?

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

Der findes vist næppe et bordel i Danmark, som ikke har bøjet sig for beskyttelsespenge, eller afpresning desværre. :???:

 

Jeg kender kun et tilfælde, hvor det er gået godt, ligesom værtshusdamen på Nørrebro. Det var Madame Helene, men det kostede også en del hærværk.

Men heldigvis blev gerningsmændene knaldet, men det var i retten. :-P

 

Mvh

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg betragter heller ikke pigernes gøren og laden som råddenskab, men jeg står gerne ved at, forretningsmetoderne som langt hovedparten af stederne, er drevet under, ikke tåler nogen sammenligning med noget andet lovligt erhverv. Branchen er et let offer, alene en afsløring af rigtig identitet, kan føre folk vidt. Alt afregnes sort, mange teledamer er på overførselsindkomst og mon ikke også SU modtagere og revalidering er repræsenteret af dem som gerne vil ha' del af kagen..Når kun ganske få ønsker og stå frem, er det let at øge presset, som i den sidste ende går ud over pigerne.

 

Cat-house var efter sigende en satelit afdeling af cassiopeiastars fra Østerbro, og i dette tilfælde syntes jeg man sender et godt signal ved at stå frem, og melde offentligt ud, om styr på drift og forhold.. :)  Og dermed også med oprejst pande gå til Politiet med den chikane som de har været udsat for.

 

Jeg ved godt at mange også køre en sund forretning med orden i papirene, og jeg forsøger på ingen måde at hænge alle i branchen ud, men det vil være naivt ikke og betragte den kriminelle underverden som en del af branchen. Hvor der lukker dansk udskiftes der med østpiger som er mere klar på konkurrencen om naturfransk. Mange tidligere klinikpiger har søgt Privat/Diskret de seneste år, og der tror jeg det hårde klinikliv, med faste tider, konkurrence

og høje huslejer, er en væsentligt årsag til vagter efter egen lyst, og egne aftaler.

 

Jeg aner intet om bordelverdenen i Helsingør, men syntes da tanken om chikane fra en evt. konkurrent lå lige for... Bordellet i centrum har vel haft eneret på stive svenskere i mange år, og pludselig dukker et sted op, som vil fylde stedet med piger fra et velrenoveret sted i København, og samtidig står frem og melder sin ankomst i byen..Det kan jeg ikke forestille mig har været velset, hvis man oven i købet vælger at blande ordensmagten ind i sagen..Det er muligt at jeg ser spøgelser, men husk, det er primitiviteten der hersker, og sjældent giver det konsekvenser, så ingen metoder kan overraske mig.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...