Hop til indhold
BigDick

Sådan noget Pis !!!......

Recommended Posts

Det er fredag, julefrokoster, og der er kø ved toilettet. God fornøjelse

'>       grin.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart Phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fredag, julefrokoster, og der er kø ved toilettet. God fornøjelse

'>       grin.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart Phone

 

 

Ja, det er dumt at pisse mod vinden - næsten som at være uden Smartphone   :blink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hva søren BigDick with many nick's.. :)

 

Jeg troede i første omgang, at du ville fortælle forum'et hvordan du uddeler "Like's".. :wink:

 

God weekend.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Vir prudens non contra ventum mingit"

 

Åh ja, den gode gamle latinske sentens.

 

At den stadig er gangbar, viser, at visse ting over tid er eviggyldige. I en sådan situation bør man enten vende sig om eller søge indendørs.

 

Af bitter erfaring ved jeg, at de gode forsætter ikke altid lykkes, som når man f.eks står oppe ved forstaget på en sejlbåd og er nødt til at give naturen sit debitum. Altså må man indendørs.

 

Her lurer imidlertid andre farer.

Jeg har således hørt om tilfælde, hvor smartfonen er gledet ud af brystlommen (ved ørl?) eller på anden vis er havnet i tønden.

 

Det er godt at vide, at det i hvert fald er een her på EG, som denne skæbne aldrig overgår :D :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fredag, julefrokoster, og der er kø ved toilettet. God fornøjelse

'>       grin.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart Phone

 

Kære BigDick

 

Ja Julefrokost ooog der kan være lang køø af vel 2 kendte årsager : kaste aljen (pisse) eller skide (eller en kombi) - men en 3´die kan også forekomme: og den er fra det virkelige liv, og berettet af min x-svigerfar:

 

Kø, - fordi der var en, der i en stor brandert :blink: stod og rodede :ugeek:  nede i vandet på toilettet :oops:  - den arme stakkel havde fodret "guldfiskene" :mad:  og desværre røg gebisset :mrgreen:  med ned i tønden og derefter af ham selv skyllet ud :cry:  - og da staklen fandt ud af at gebisset :mrgreen: var skyllet ud sagde han bare : - nå - jeg køber bare et par nye i næste uge :) - no no no problems

 

aah mon leveringstiden taget i betragtning at det bliver efter Påske :P

 

Min x-svigerfar sagde også noget andet: - han kan da bare vente et par dage og så gå ud på renseanlægget og hente det igen (hændelsen er i en lillebitte provinsby med kun et fælles renseanlæg ;))

 

Hvordan al dette griseri endte ved jeg ikke; men om det virkelig forholder sig sådan at større ting fanges på renseanlægget ved jeg ikke - større ting kan selvfølgelig også være andet end et gebis!!

 

Hvis det virkelig er sådan at større ting tilbageholdes i selve rensningsanlægget - så har der måske været håb forude :)  for den tandløse :grin: .

 

Håb forude er jo også for dem der skal have gebis eller deres gebis trænger til udskiftning, - er det så bare ikke et spørgsmål om lige at runde rensningsanlægget og lige tjekke udvalget af uafhentede gebis af :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  - det kunne jo være der er et der passer :mrgreen:  - og så koster det en gratis ;)  - -  og det behøver man da ikke at have dårlig smag i munden af :lol: .

 

Fra anden side hørte jeg engang en medarbejder på sådan et rensning fortælle at de ved alt om hvilke dage der virkelig knaldes igennem rundt omkring i de små hjem - det flyder med gummi et par dage efter!

 

- nå det var bare det - noget være svineri :sad:

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære BigDick

 

Ja Julefrokost ooog der kan være lang køø af vel 2 kendte årsager : kaste aljen (pisse) eller skide (eller en kombi) - men en 3´die kan også forekomme: og den er fra det virkelige liv, og berettet af min x-svigerfar:

 

Kø, - fordi der var en, der i en stor brandert :blink: stod og rodede :ugeek:  nede i vandet på toilettet :oops:  - den arme stakkel havde fodret "guldfiskene" :mad:  og desværre røg gebisset :mrgreen:  med ned i tønden og derefter af ham selv skyllet ud :cry:  - og da staklen fandt ud af at gebisset :mrgreen: var skyllet ud sagde han bare : - nå - jeg køber bare et par nye i næste uge :) - no no no problems

 

aah mon leveringstiden taget i betragtning at det bliver efter Påske :P

 

Min x-svigerfar sagde også noget andet: - han kan da bare vente et par dage og så gå ud på renseanlægget og hente det igen (hændelsen er i en lillebitte provinsby med kun et fælles renseanlæg ;))

 

Hvordan al dette griseri endte ved jeg ikke; men om det virkelig forholder sig sådan at større ting fanges på renseanlægget ved jeg ikke - større ting kan selvfølgelig også være andet end et gebis!!

 

Hvis det virkelig er sådan at større ting tilbageholdes i selve rensningsanlægget - så har der måske været håb forude :)  for den tandløse :grin: .

 

Håb forude er jo også for dem der skal have gebis eller deres gebis trænger til udskiftning, - er det så bare ikke et spørgsmål om lige at runde rensningsanlægget og lige tjekke udvalget af uafhentede gebis af :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  - det kunne jo være der er et der passer :mrgreen:  - og så koster det en gratis ;)  - -  og det behøver man da ikke at have dårlig smag i munden af :lol: .

 

Fra anden side hørte jeg engang en medarbejder på sådan et rensning fortælle at de ved alt om hvilke dage der virkelig knaldes igennem rundt omkring i de små hjem - det flyder med gummi et par dage efter!

 

- nå det var bare det - noget være svineri :sad:

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Jøsses du sparer ikke på brugen af smileys  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøsses du sparer ikke på brugen af smileys  :shock:

Kære titman :)  :) :)  :)  :)  :)  

 

- nej ved juletid synes jeg ikke man skal spare ;)

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra anden side hørte jeg engang en medarbejder på sådan et rensning fortælle at de ved alt om hvilke dage der virkelig knaldes igennem rundt omkring i de små hjem - det flyder med gummi et par dage efter!

 

- nå det var bare det - noget være svineri :sad:

 

Ja, man skulle ikke tro, det var så svært at ramme skraldespanden istedetfor  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man skulle ikke tro, det var så svært at ramme skraldespanden istedetfor  :roll:

Kære Jernsvinet :)

 

- der ligger måske lidt misforståelse her. I den lille provinsby var der ingen former for massageklinikker eller andet i samme genre. Det han mente var hjemme hos familierne rundt omkring i byen - og det var  lagengymnastikken :wub:  :wub:  særligt i weekenden og helligdage m.m. - Nogle dage senere kunne omfanget af disse anstrengelserne ses i renseanlægget.

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Hvordan al dette griseri endte ved jeg ikke; men om det virkelig forholder sig sådan at større ting fanges på renseanlægget ved jeg ikke - større ting kan selvfølgelig også være andet end et gebis!!

 

Hvis det virkelig er sådan at større ting tilbageholdes i selve rensningsanlægget - så har der måske været håb forude :)  for den tandløse :grin: .

 

 

 

 

- nå det var bare det - noget være svineri :sad:

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Arbejdede på et tidspunkt på et renseanlæg . . 

 

Der var en 'Hall of 'Fame'', med det de fandt i pumperne . . Legoklodser, gebisser, en havenisse og en Større dildo med lys . .  :mellow:  :mellow:

 

Hvordan havenissen, 50 cm høj, var endt der, var et stort spørgsmål . . . :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arbejdede på et tidspunkt på et renseanlæg . . 

 

Der var en 'Hall of 'Fame'', med det de fandt i pumperne . . Legoklodser, gebisser, en havenisse og en Større dildo med lys . .  :mellow:  :mellow:

 

Hvordan havenissen, 50 cm høj, var endt der, var et stort spørgsmål . . . :grin:  :grin:  :grin:

Kære an2n :)

 

- er det da ikke logisk :?: - det var havenissen der tabte sit gebis :mrgreen:  ned i en tagnedløbs brønd og i desperation senere sprang i en vejbrønd for om muligt at finde sit :mrgreen: - og mistede orienteringen og endte i pumpen.

 

Snip snap snude - så er den nisse ude.

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære an2n :)

 

- er det da ikke logisk :???:: - det var havenissen der tabte sit gebis :mrgreen:  ned i en tagnedløbs brønd og i desperation senere sprang i en vejbrønd for om muligt at finde sit :mrgreen: - og mistede orienteringen og endte i pumpen.

 

Snip snap snude - så er den nisse ude.

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Så havde han godt nok et gebis til hver dag i måneden efter antallet i 'Hall of 'Fame''. .  :D  :D

 

Det fortaltes også, at een efterlyste sit gebis, der var røget i tønden . . . Vedkommende fik tilsendt et gebis med ordene 'Passer den ikke, kan du bare skylde den ud, og vi sender en nyt . . '  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så havde han godt nok et gebis til hver dag i måneden efter antallet i 'Hall of 'Fame''. .  :D  :D

 

Det fortaltes også, at een efterlyste sit gebis, der var røget i tønden . . . Vedkommende fik tilsendt et gebis med ordene 'Passer den ikke, kan du bare skylde den ud, og vi sender en nyt . . '  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Kære an2n ;)  ;)  ;) ;)  

 

-  Vedkommende fik tilsendt et gebis med ordene 'Passer den ikke, kan du bare skylde den ud, og vi sender en nyt . . '  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 

God værksteds humor ;) 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jernsvinet :)

 

- der ligger måske lidt misforståelse her. I den lille provinsby var der ingen former for massageklinikker eller andet i samme genre. Det han mente var hjemme hos familierne rundt omkring i byen - og det var  lagengymnastikken :wub:  :wub:  særligt i weekenden og helligdage m.m. - Nogle dage senere kunne omfanget af disse anstrengelserne ses i renseanlægget.

 

Det er sådan set ligegyldigt om det er på en massageklinik eller hvor det nu foregår - man smider ikke kondomer i toilettet eller i naturen - det er da virkelig en ulækker måde at afslutte en dejlig hyggestund på - kan man finde ud af at dyrke sex - kan man også ramme skraldespanden  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fredag, julefrokoster, og der er kø ved toilettet. God fornøjelse

'>       grin.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart Phone

 

 

 

Ah... fra en af filmene...Der hvor han står bag en fly motor :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådan set ligegyldigt om det er på en massageklinik eller hvor det nu foregår - man smider ikke kondomer i toilettet eller i naturen - det er da virkelig en ulækker måde at afslutte en dejlig hyggestund på - kan man finde ud af at dyrke sex - kan man også ramme skraldespanden  :)

 

Der er sgu flere klubber hvor gæsterne ikke kan finde ud af at ramme spanden - jeg mener swingerklubber :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er sgu flere klubber hvor gæsterne ikke kan finde ud af at ramme spanden - jeg mener swingerklubber :D

 

Er det en spand på 2 ben du tænker på.   :P  :P  :P

grin.gif  grin.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...