Hop til indhold
robinhood007

sprængt kondom hvor hyppigt sker det

Recommended Posts

Guest RasmusL

Har oplevet ca 7 gange at det er sprunget, og en gang at det glid af og var inde i pigen. Har været ved at skide i bukserne hver gang. Og et par gange til lægen, heldigvis med et godt svar. Alt andet havde været en katastrofe, Da jeg har været sammen kæresten i snart 11 år

Så det kan ske chancen er der

/Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hej

 

Jeg har en enkel gang oplevet, at regnfrakken var bristet og gledet ned midt på stangen.

 

Blev først opdaget, da pigen mærkede, at hun fik hele ladningen oppe i sig og hun begyndte straks at beskylde mig for, at havde taget kondomet af. Men da kalorius kom ud i lyset, kunne man jo se resterne, og jeg måtte sige til hende, at hun nok købte for billige kondomer.

 

Ringede til lægen dagen efter og fik, at vide der skulle går 4-5 dage inden han kunne tage en prøve ............... med der var heldigvis ikke noget. :)

 

pite

 

Hva er det for en læge du har ? Det skal gå 4 uger fra smitte risiko til du kan blive testet med en kombi test som tester for evt hiv smitte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

8000 sagde den 11 Dec 2014 - 8:39 PM:

Jeg lover at hun ikke er blevet gravid. Læs anal SS

Venligst 8000

 

arrrh det sker nu alligevel, der bliver da født en brøndbyfan for tit   :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu bruger jeg jo ret mange kondomer suprice hihi.... Jeg har kun sikker sex, så der går en del og vil sige at London er de bedste. De blå fra netto kan gå men de kan springe. Så er det nogen i Føtex , kan ikke huske navn og farve men der springer der næsten altid en ud af de 10. På en månede med ca 6 vagter gennemsnittet , går der 1-2 stykker... Oftes heldigvis inden jeg får dem påmonteret. Da jeg ikke bruger glidecreme, så er jeg meget obs de dage hvor jeg ikke lige sejler i safter... Ved græsk altid glidecreme ellers er den næsten sikker at det går galt...

Når man dyrker sex med kondom altid, så mærker jeg i hvert fald tydeligt når de ikke er intakte, så når aldrig at få spærm i mig...

Påmonteringen er vigtig. Der skal være plads foroven, det må ikke være for stramt/ løst, ved lang tids fransk er det en god ide at skifte inden man går til dansk...

Olie og kondomer er no go på alle former.

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sket for mig 2 gange. Jeg kunne tydeligt mærke det, så jeg afbrød legen og gik på toilettet og vaskede mig og tissede en lille tår. Det er selvfølgelig ikke en sikker metode til at undgå smitte i en sådan situation, men det er, hvad du kan gøre.

En anden ting er, at du selvfølgelig skal sørge for at vælge piger, der aldrig tilbyder samleje uden og aldrig tilbyder "kom i mund". Risikoen, for at pigen fejler noget, er så meget lille, og tilsammen er der efter min ringe opfattelse ingen fare på færde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sket 2 gange for mig med en kæreste og 4 gange med forskellige GP.

 

Jeg er ikke blevet smittet, eller fået nogen børn af den grund.

 

Alle de gange hvor kondomet er sprunget har der ikke været anvendt glidecreme. Jeg har aldrig oplevet et sprængt kondom når der har været anvendt glidecreme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva er det for en læge du har ? Det skal gå 4 uger fra smitte risiko til du kan blive testet med en kombi test som tester for evt hiv smitte.

 

Ja, for HIV, men ikke for andet sjove man kan redde sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Ja, for HIV, men ikke for andet sjove man kan redde sig

 

Clamydia,2-4 uger,syfilis længere tid, så det med 4-5 dage er absolut ikke en pålidelig test.

 

Du kan evt se de under HIV Danmark/aidslinen og sundhedsstyrelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...