Hop til indhold
pezDspencer

Ung slank lolita pige

Recommended Posts

Daniella er 21 og ret petit og virkelig dejlig.

Sandra (tror hun hedder studine viborg et eller andet i den stil) er helt vild lille -1.55-1.60'ish og ret dejlig.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 14words

Hold op hvor jeg håber du selv er under 20 år. Lyt lige til hvad du skriver. Teenage datter og skole pige.

Du er heldig med at du ikke møder en forældre som mig

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Hold op hvor jeg håber du selv er under 20 år. Lyt lige til hvad du skriver. Teenage datter og skole pige.

Du er heldig med at du ikke møder en forældre som mig

 

14words  tror manden kun mener udsende ,det står der også og der er vel ingen grund til at tro andet ,så pisk venligst ikke en stemning op :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er til de helt unge og slanke "naboens teenage datter" / skolepige typer, hvor skal man så kører hen i morgen fredag?

 

En dag, du har lidt bedre tid, skulle du måske prøve at kigge lidt ind på 

 

https://sugardaters.dk/my_profile

 

hvor der af og til er de typer du søger - kræver måske lidt tid og ofte at du har dit eget sted - men absolut en mulighed  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 14words

Vil nu heller ikke piske en stemning op.

Men dermed sagt syntes jeg stadig at ældre mænd sammen med teenagere er frastødende.

Og mit syn på sagerne er ikke blevet mindre efter at gamle mænd skriver om forhold til piger, hvor de beskriver sig selv som at de kunne være deres bedste forældre. At pigerne har haft glæde af forholdet mellem dem Osv

Henviser til pm jeg har fået tidligere fra brugerne herinde

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

inden der nu går selvsving i den. det er helt legalt og ok med eg at efterlyse piger på 18år og derover. det er til gengæld ikke tilladt at efterspørge piger (eller drenge) under 18 år. i det hele taget vil vi ikke se indlæg om sex med nogen under 18 år.

 

så længe man holder de regler er en efterlysning helt ok.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

til jer der bliver forarget over mænd der søger unge kvinder, unge danske kvinder - som gør det fordi det tænder dem, at blive købt, el. fordi de mangler penge..

stop med jeres forargelse !!

 

hvor mange her inde er gift/ i forhold - men besøger ludere - se, dem kan i blive forarget over :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ynkeligt.

 

... i lige måde.

 

 Gå i kloster, hvis du ikke kan håndtere folks preferencer!

 

 

Der er et regelsæt der skal følges.

 

At du synes at noget (der overholder reglerne) ikke falder i din smag er dit problem.

Find et andet sted at prædike moral.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kendte indtil for nyligt en ung fræk pige fra Mors.. desværre er hun stoppet nu. Så jeg er også søgende .

:'(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger også en ung Lolita pige type til frække dates. Skal være under 22 År. PB Velkommen !

Del dette indlæg


Link til indlæg

No Sins... Hvor gammel er du ?

Her er også unge gutter der søger piger... Jeg er 35 - betyder det at jeg skal kneppe brugte luder på 40 fordi du vil det ???

Eller mener du at de unge piger få det bedre hvis de bliver nappet til en bordel i Tyskland eller noget være...

Synes du ikke at det er bedre hvis de få nogle ordenlig kunder her fra ?

Det bliver for evig udvalg i glædespiger mellem 18 og 60 år. Sådan er verden. Du stopper det ikke...

Og hold op med dine kommentar... Hvis du kan ikke holde til det så smut bare...

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi lever i en ond verden. ak - ak - ak.

Nogle vil have pisk, og nogle vil give. Nogle vil kun bruge bagdøren, og nogle vil have brugt deres bagdør. Nogle er til fede kvinder, nogle til magre. Nogle vil behandles barsk, og nogle vil have babybehandling. Nogle er til unge kvinder og nogle til ældre. Nogle af os er ugifte og andre er gifte. Nogle vil have en sort andre en hvid. Nogle romantiserer forholdet og andre skal bare have det fysiske overstået.

Vi er alle forskellige. Det vigtigste er vel, at vi hver især ikke er flove over det, vi gør her med vores lille hobby. Min indgang er, at jeg synes, jeg opfører mig ordentligt.

Lad os ikke moralisere over andres tilbøjeligheder. Ulovligheder skal selvfølgelig meldes til politiet, men så længe to voksne mennesker laver en aftale uden pres, så er der ikke noget at komme efter for andre.

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tsk tsk - ingen af jer der har børn???

 

Så længe man ikke går under 18 år kan det vist være lige meget.

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personlig er jeg ligeglad med regelsæt og lovgivning. Enhver forespørgsel angående lolitasex giver mig kvalme.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...