Hop til indhold
xo-nix

½ time blid slavepige med Mette på Frederiksberg

Recommended Posts

  • Uha mon ikke en del der er til sm , går med våde drømme om at være slave hos Inger StøjSENDER og Mette Hardcore Frederiksen, hvis de da ikke tilhører det ældre publikum hvor Birthe råden Hornbæk og Metal Pia  ruler :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føj, hun bliver da frækkere og frækkere.. mettetøsen. Kan desværre hverken i dag eller i morgen. Håber jeg opdager i bedre tid, næste gang hun stiller op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kirnek

Nogen der har haft held med et besøg for nylig?

Hun er ikke nem at få kontakt med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har haft held med et besøg for nylig?

Hun er ikke nem at få kontakt med

Blot til info. Så er hun på i dag. Har selv fået en tid idag. Så info følger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge Mette på Frederiksberg.

Jeg indrømmer at jeg har været lidt af en Copyca af Xo-nix anmeldelse. Jeg gennemførte præcis det set op, det var faktisk så gennemført at Mette spurgte da vi stod på badeværelset "har du læst en anmeldelse på Eroguide. Om mig" jeg smilte indrømmede at det var tilfældet. Så

Redigeret af neuro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge Mette på Frederiksberg.

Jeg indrømmer at jeg har været lidt af en Copyca af Xo-nix anmeldelse. Jeg gennemførte præcis det set op, det var faktisk så gennemført at Mette spurgte da vi stod på badeværelset "har du læst en anmeldelse på Eroguide. Om mig" jeg smilte indrømmede at det var tilfældet. Så hige 5 for et fedt manuskript. Tyvstjålet og gennemført med kun få rettelser.

Så jeg vil spare jer for at gå i en lang anmeldelse da i bare kan læse den tråden starter med.

Da jeg kom ud fra badet kun iført håndklæde satte jeg mig i sofaen, efter lidt udpakning lå i hun på mit skød og fik klaps i måsen, jeg startede lidt forsigtigt men der blev bedt om mere og hårdere og det fik. Efter det gik vi til gag og smagning af Mette's pisse flæsk, lille stram og fuldstændig uimodståelig dejlig lille fisse smagte fantastisk og samtidigt med jeg knastede løs lå hun med hovedet ud over sengen og fik den ganske hårdt i munden, det er blevet min så absolute favoritsteling. Hård gagging/halskneb samtidigt md at man kan klaske røven, slikke fissen, og er i fuld kontrol. Det må være en 69'ergagslam stilling, findes det?

Fissen fik også en tur og det var sku også dejligt. Jeg sluttede naturligvis med at komme i munden på Mette, lækkert og super fræk oplevelse.

Mette er efter min smag en rigtig lækker nabo pige. Selv gagging var godt og hun var med at prøve lidt forskelligt, det blev dog på et tidspunkt lidt for voldsomt men så kom fissen i spil.

Stedet kender i 10

Mette 8

Kvalitet 8 (for at komme på 10 i min verden kommer man ikke uden om sortekys og anal.)

Genbesøg? Ja helt sikkert, næste gang er det dog bly's tur men efter det så kommer Mette igen helt uden tvivl.

Jeg talte med Mette om at skrive en lorte anmeldelse, så det kunne blive lidt nemmere at få en tid, men det ville være ukollegialt.

At få en tid hos Mette kræver planlægning, jeg stod tidligt op tjekkede profilen og gjorde det løbende fra morgenstunden. Tror jeg bookede min tid omkring kl. 0730 til i eftermiddag og det virkede og det var faktisk første gang jeg skrev . Så det virkede, myggen sagde i fangerne på fortet, "intet er umuligt for den som bager viljen i hjertet"

Og tur til jer andre Mette er et besøg der er NeedTodo.

Redigeret af neuro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lykkedes med at få en aftale hos Mette i går, men har også arbejdet på det længe  :D 

 

Det var super og levede helt op til forventningerne, hvad jeg er imponeret over, da de efterhånden var skruet godt op.

Mettes styrke er helt klart, at hun ud over at være pivfræk, også virker som om hun nyder det. Hun er fuld af smil og godt humør og meget serviceminded :)

 

Sandsynlighed for gentagelse: Høj!

Klar anbefaling hvis man er til mere end bare "pik-i-kusse" sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Okay, nu blander jeg mig endelig i den her tråd ;)

Først og fremmest, tak for alle de gode anmeldelser, det er sgu dejligt at vide man gør det godt og sender folk ud af døren med et smil på læben :-D

Dog må jeg lige sige, kære Eastwood: jeg virker ikke som om jeg nyder det. Gu fanden nyder jeg det!

I min ydmyge mening er pik, og alt hvad der til hører af nosser, sperm og søde mænd med beskidte lyster, simpelthen den bedste opfindelse siden skiveskåret brød! Og jeg er så privilegeret at jeg får lov at bruge sådan rundt regnet 10+ timer om ugen på at lege med dem, med jer.

Money and whatnot aside, at være gp er en meget stor del af mit sexliv, og det ville jeg ikke lade det være hvis jeg ikke syntes det var dejligt, sjovt, rart, lækkert og pivfrækt!

Og en lille sidenote: nu har jeg gjort det her i lidt over 3 måneder, og tilbudt smæk og dominans fra første dag. Indtil videre er det kun Xo-nix og Neuro der faktisk har haft mig over knæet. Og jeg må være enig med Xo-nix, det er sgu en lækker måde at gøre det på. Så hvem er den næste? ;)

-hende der den liderlige nabopige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smæk er godt at give, men måske er vi, kunder/gæster, så økonomisk betænksomme at vi ved hvert slag koster 50kr (plus-minus). :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Tip Toe: dén fattede jeg ikke *trækker blondine kortet frem fra baglommen klar til at smide*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smider "kloge åge" kortet og skærer den ud i pap. :) Blid slavepige er jo tilkøb for merpris. Især hvis en revisor har dig over knæet, vil han måske tælle pris pr/ smæk. :D

Trækker nu "sådan-er-jeg-ikke" kortet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Aarh... Nu læser du vidst en skarpere forretningshjerne ind i det end jeg egentlig er i besiddelse af ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smider "kloge åge" kortet og skærer den ud i pap. :) Blid slavepige er jo tilkøb for merpris. Især hvis en revisor har dig over knæet, vil han måske tælle pris pr/ smæk. :D

Trækker nu "sådan-er-jeg-ikke" kortet. :)

Med merpriser der i henhold til Miss Mettes Menu...

(30min alm. sex og lækker oral: 800kr

Inkl. deepthroat/gagging + 100kr

60min alm. sex og lækker oral 1.400kr

Inkl. deepthroat/gagging + 100kr

30min blid slavepige (hård sex, smæk i røv, dirty talk, deepthroat/gagging): 1.000kr

60min blid slavepige (hård sex, smæk i røv, dirty talk, deepthroat/gagging): 1.600kr)

..er på hhv 100 kr for en halv time og 100 kr for en hel time, hvis bagen skal smækkes, så vil jeg mene, at slag-prisen bliver på et sted mellem 1 og 2 kr pr slag. (v. hhv. 50 og 100 slag).

Det vil jeg da kalde for et regulært og godt 'slagtilbud' ;-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Ooog nu går jeg hjem og kigger på at hæve priserne! I skal ikke have det for nemt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har absolut også set smæk som kostede mere. Des flere smæk der kan klemmes ind i sceancen, des mindre er prisen pr smæk. Sikker på at prisen kan "smækkes" ret langt ned, hvis Mette ikke tæller efter eller sætter loft på antal smæk. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig ville det ødelægge fornøjelsen, hvis jeg skulle gøre hvert smæk op i kroner og øre.

For en flad hund ekstra har du lov at smække hende OGSÅ, det er sgu da helt som det skal være, hvis man altså har den lyst  :P 

 

Mette, glæder mig du bekræfter, at det du ikke bare virker som om du nyder det, men faktisk også gør det  :)  Det var da også mit klare indtryk, men tilkommer selvf ikke mig at sige, at det gør du, så godt du selv kan :wink:

(Jeg ser ikke noget værre scenario for mig, end at have betalt for en glædesstund, for så at opdage, at man er sammen med er en, som hellere ville være et helt andet sted. Det er indbegrebet af en øv-oplevelse).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ooog nu går jeg hjem og kigger på at hæve priserne! I skal ikke have det for nemt ;)

 

Sjovt nok, den var der ikke mange "likes" på... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig de varme ord om Mette. Besøgte hende i søndags... Hun er en ener, og jeg er sikker på at det kun bliver bedre ved genbesøg. Over knæet.... Det skal jeg nok huske til næste lejlighed , Mette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg besøgt Mette 3 gange og en gang som blid slave pige. Det er helt klart pengene vær at betale lidt ex. for et par klask i røven.

Mette er en ener og der er langt i mellem den slags piger, en super oplevelse. En halv time her går bare for hurtigt, hvorfor stoppe når legen er bedst.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...