Hop til indhold
leo kbh

På luder besøg først i 80erne

Recommended Posts

Jeg får lige lyst til at fortælle om en oplevelse fra 80erne, i mine unge dage.

 

En dejlig solskins dag, har jeg bevæget mig ned i Istedsgade kvarteret, og går ned i Abelkatrines gade, der hvor pigerne sad i udstillingsvinduerne, der var 3 af den slags vinduer, 2 høje kælderlejligheder & 1 høj stue, den dag, havde der forsamlet sig en hel del mænd omkring disse 3 vinduer, så mange at de stod på begge fortorve og midt på vejen, så jeg ville da også hen og kikke, der måtte jo være noget spændende, men nej, de 2 kældervinduer var tomme, ved ikke, om det var  fordi de havde kunder, og man ventede på, at de kom tilbage.I den høje stue, sad der en kedelig tør kiks i vindueskarmen og prøvede at indfange en mand, det havde hun nu meget svært ved.

 

SÅ kommer DÈR, rundt om hjørnet, nede fra Istedgade,

én fantastisk høj rank, flot, smart, fræk & elegant ung kvinde gående

i høje hæle, rød stram kjole, åbenstående pelsjakke, håret var sat op og så en laktaske,  ;)

alles øjne var rettet i hendes retning. :-P  :roll:  :-P 

 

Stille og rolig og elegant bevægede hun sig i retning af os, og da hun nærmede sig blev der gjort plads på fortorvet, så hun kunne komme forbi, men det havde de nu ikke behøvet, for lige inden, hun når flokken, drejer hun ind i opgangen, og ind i den høje stuelejlighed, går direkte hen til vinduet, stiller sig med den ene hånd i siden under pelsen jakken, så man ser lidt mere af hende, og lige bag ved den tørre kiks.

 

Tager et vue ud og forsamlingen og får øjenkontakt med MIG :) , hun vipper en gang med hovedet, jeg peger på mig selv (mener du  :oops: mig?), hun nikkede :wink: , jeg kom hurtigt ud af flokken og fløj derop med 7 mileskridt, 

 

Hun var allerede ved døren og lukkede mig ind, nu var hun jo lige ankommet, så der var lige nogle ting hun stod og rodede med, på et tidspunkt står hun foroverbøjet, med måsen strittende meget fristende bagud ( ja, det er jo altid den vej de stritter, det ved jeg godt), jeg lod en hånd stille og roligt glide fra hendes ryg og ned over måsen,

 

DET.... SKULLE.... JEG....ALDRIG.....HA......GJORT,  

...HUN ... Blev ...STJERNE TOSSET, :angry:  :angry:

 

hvad helvede jeg bildte mig ind, at røre ved hende før jeg havde $$$ betalt $$$$ 

Nå undskyld , men du skal nok få dine penge

Du skal bare gå igen og viste mig døren, SKRID..... UD  :arrow:  :arrow:  :arrow: 

jamen  :(

Nej, når du ikke kan opføre dig ordenligt, gider jeg dig ikke, GÅ MED DIG, UD :arrow:  og pegede i retning  af døren

Så lød det inde fra stuen: så lad mig ta ham, det var den tørre kiks.

så blev hendes stemmeleje mere normalt igen : ja, du kan få hende

jeg stak lige hoved ind, for at se hende derfra også, men nej, hun så lige så tør ud fra den side, trak mig til bage til entréen og sagde:

nej det har jeg ikke lyst til, det er jo dig jeg gerne vil ha.

Jeg fik halet de 200 kr frem, og stod og viftede med dem,

Jeg har pengene her, du ka få dem lige med det samme.

hun var squ ikke til, hverken at hugge eller stikke i, Nej GÅ med dig

 

Hun var altså bare ikke interesseret, hun ville da skide på mine 200kr

( jeg stod jo også i en skidt forhandlings situation, for hun kunne jo bare gå hen til vinduet igen og smide snøren ud, der skulle nok være en ny torsk, der hurtigt bed på.)

 

Nå, men hun var efterhånden ved at blive lidt mildere, og tog til sidst imod skillingerne.

Så må jeg jo gerne røre, ikke sandt, idet jeg lagde en hånd på rø-ver-ren og aede hende lidt.

Lidt modig var jeg dog, trods alt.

Hun svarede ikke, men hun var nu ikke meget for det, kunne jeg fornemme, men fandt sig i det.

 

Klæ dig af og læg dig hen på sofaen, BEORDREDE HUN

 

Det gjorde jeg så, mens hun stadig vimsede rundt og ordnede nogle ting, da jeg så var færdig, tog hun trusserne af, kom hen til mig, trak op i den stramme røde kjole og satte sig over skrævs på mig, Heldigt, for jeg elsker når de sidder øverst, og fik da også hurtigt lagt mine hænder på hendes lår,

 

hun red mig af, det tog hende jo ikke lang tid, med sådan en ung knøs, det var dog mere end 2 ryk og en aflevering, men lynhurtigt gik det nu alligevel ( alt for hurtigt), så rejse hun sig, og så var den seance sådan set overstået.

 

Vi fik jo slet ikke kælet og nusset lidt, indvendte jeg, hun kom hen til mig og gav mig en krammer, ganske kort , jovist, men dog en krammer, men så var seancen ALTSÅ også overstået.

 

Brysterne, kom jeg jo sådan set heller aldrig i nærheden af, dem kan jeg jo ellers godt lide, at lege lidt med, men det var der altså ikke noget af her, det måske jeg fantasere mig til.

 

Så luntede jeg hjem igen,

kort hurtig og Lovsig knald, faktisk ret deprimerede, så lidt man fik for 200, som jo dengang var en mindre formue. ( ikke meget valuta for den skilling), selv idag synes jeg 200 ville være for meget for det.

 

Men jeg ærgre mig faktisk stadigt over, at jeg ikke gik ned i flokken igen,

for at se hvor hurtigt og frækt, hun kunne hale næste torsk ind.

 

Det må også ha været ganske deprimerende for den tørre kiks, der sikkert har siddet i vinduet i timer, uden at kunne tiltrække sig lidt indkomst, så kommer hun lige ind af døren, og vupti, så har hun bid med det samme og hun har sikkert gjort det igen og igen, efter at jeg var skredet.

 

For selv om det gik alt for hurtigt, og selv om jeg ikke fik valuta for pengene, så var jeg nu alligevel huged på hende, for dejlig og fræk, det var hun squ, hun havde også et dejligt flot ansigt.

 

Så jeg kom jo også snart derned igen, for at kikke efter hende, og gudhjælpemig om hun så ikke kommer ud af opgangen, lige som jeg kommer, men med en fyr, tror det var hendes kæreste, hun ænsede mig IKKE med et blik, og jeg stod bare der, og kikkede efter dem, på vej ned mod Istedgade.

 

Flot Fræk & Elegant det var hun squ, og jeg kikkede ofte forbi i den kommende tid,

men så hende desværre aldrig igen.

( måske godt det samme, det kunne, være gået hen, og blevet et forfærdelig dyrt bekendtskab )

 

DEN OPLEVELSE HAR BRÆNDT SIG IND PÅ NETHINDEN

&

HAR TÆNKT PÅ OPLEVELSEN MANGE GANGE SIDEN.

som I jo nok forstå, når jeg her mere end 30 år efter, stadigt husker det så tydeligt.

 

( så eftervirkninger har jo varet længe om ikke andet, så det fik jeg da for, for skillingerne)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ja, så var der jo også Majsa B) , hun var også en dejlig pige & meget mere tilgængelig, 

men det er jo en helt anden historie.

 

​Er der nogen der herinde, der kan huske Majsa ??

 

hun var oftest nede på Sønderboulevard /Skælbækgade kvarteret.

også i første halvdel af Firserne.

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god fortælling!

Jeg tænker meget på en pige på Nordre Fasanvej, jeg kan ikke huske nummeret, men det var i stuen, til venstre

Hun var morgenpige, jeg benyttede meget at tage lidt før afsted og tage en tur med hende inden arbejdet. Hun lærte mig rigtig meget også hvordan jeg skulle give god oralsex, fortalte mig præcist hvor det var godt for hende. Eneste minus var, at hun næsten altid fik hovedpine af sin orgasme. Vi blev ret nære, ikke noget kæreste, men fortrolige. Hun fortalte mig om sine planer om at købe en butik i Valby. Hun er på min alder, så jeg vil ikke fortælle hvad, det kunne jo være hun har sin butik nu og jeg vil bestemt ikke skade hende, men jeg har tænkt på hende flere gange. Jeg kan ikke præcist huske hvad prisen var, men vist nogenlunde det samme Leo nævner.

 

Jeg besøgte hende i sidste halvdel af firserne, mange gange

 

Hmm, man kan blive helt nostalgisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

I den høje stue, sad der en kedelig tør kiks i vindueskarmen og prøvede at indfange en mand, det havde hun nu meget svært ved.

 

 

 

På Herbertstrasse i Hamburg har jeg i begyndelsen af 90erne set, at der om formiddagen sad nogle lidt ældre piger i vinduerne, hvor jeg tænkte om de for at gøre rent, fik lov til at sidde et par timer i vinduerne og se hvad de kunne skrabe ind - evt. mutter selv, der lige tog en tjans for at få lidt på den dumme  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Hun fortalte mig om sine planer om at købe en butik i Valby. Hun er på min alder, så jeg vil ikke fortælle hvad, det kunne jo være hun har sin butik nu og jeg vil bestemt ikke skade hende, men jeg har tænkt på hende flere gange .......

 

Hæhæ, der er jo ikke andet at gøre end at slide fortovsfliser og skosåler i Valbys forretningskvarterer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, der er jo ikke andet at gøre end at slide fortovsfliser og skosåler i Valbys forretningskvarterer :)

 

Nej det duer ikke, jeg boer ikke længere i København - der er også løbet meget vand i åen siden ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bestemmer jo selv;-)

 

Jeg tror ikke Bodies kommentar var til dig,  men en anden gang er det bedre, at anmelde sådanne dumme kommentarer til Admin, så de kan blive slettet straks + advarsel, fremfor at skabe yderligere støj i trådene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes jeres beretninger er sjove at læse, jeg var hverken aktiv i 80'erne eller 90'erne, selv om jeg svarede på et par annoncer i Århus Onsdag fra sugarbabes. De førte dog ikke til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. hmm nej - 80'erne er lidt for langt væk i forhold til GP. Men som LDP skriver - altid spændende læsning. Og specielt hvis det er nogle GP'er man kender: selv har været sammen med.

Måske denne skulle ha' været under nostalgistrengen (ka ik lige finde den)  :wink:

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

 på Nordre Fasanvej, jeg kan ikke huske nummeret, men det var i stuen, til venstre

 

Jaa, det var nr. 129, dén var der jo i rigtig mange år, indtil en dag lejligheden brændte, så fik de ikke lov mere.  :cool:  ka jeg huske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Leo!

 

Tak for en spøjs og underholdende fortælling.. :) Det er længe før min tid, men mener at ha' læst noget lignende i en af Dan Turrel's let fordærvelige krimi'er, hvor handlingen hovedsagligt foregår på Vesterbro. Man må da heldigvis konstatere at branchen sidenhen har udviklet sig i sådan en retning, at man i dag kan købe sig til næsten alt, og nærmest få skræddersyet et besøg.

 

Ingen tvivl om at internettet har ændret købesex for både købere og sælgere. Selvfølgelig har det gjort mange ting nemmere for begge parter, men jeg tror bare at indgangsvinklen hos os mænd var anderledes dengang. Fokus lå nok mere i en hurtig tømning, end lang varende romantiske dates, som er blevet meget populær i dag.

 

Gik man dengang med håbet om en "elsker" aftale, kunne det vidst bedre betale sig, at stoppe tidevandet med en karklud.. :wink:

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Leo!

 

Tak for en spøjs og underholdende fortælling.. :) Det er længe før min tid, men mener at ha' læst noget lignende i en af Dan Turrel's let fordærvelige krimi'er, hvor handlingen hovedsagligt foregår på Vesterbro. Man må da heldigvis konstatere at branchen sidenhen har udviklet sig i sådan en retning, at man i dag kan købe sig til næsten alt, og nærmest få skræddersyet et besøg.

 

Ingen tvivl om at internettet har ændret købesex for både købere og sælgere. Selvfølgelig har det gjort mange ting nemmere for begge parter, men jeg tror bare at indgangsvinklen hos os mænd var anderledes dengang. Fokus lå nok mere i en hurtig tømning, end lang varende romantiske dates, som er blevet meget populær i dag.

 

Gik man dengang med håbet om en "elsker" aftale, kunne det vidst bedre betale sig, at stoppe tidevandet med en karklud.. :wink:

 

VH Ludvig.

Når jeg læser jeres beretninger fra gamle dage - både den her, men også mange andre - så kan jeg se, at branchen skiftede karakter på et tidspunkt. Jeg synes næsten man kan tale om "bad old days", selv om i old timers savner den rustikke charme i dag. Hvis jeg var startet med købesex da jeg var 20, og var blevet behandlet som i Leos historie - så havde jeg ikke rørt det med en ildtang sidenhen.

Jeg var så heldig at starte i midten af 00erne, og da var GFE og spontane kys blevet normen. Måske skete der en serviceoptimering lige efter årtusindskiftet. Det er jo dejligt, når man kan få øje på produktudvikling i servicesektoren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Slut firserne, starten af Halmtorvet (østlige ende). Gadepige råber mig an. Jeg fortæller hende, at jeg kun har 100 kr., og både ærgrer mig over, at jeg ikke har mere, og er lettet over, at diskussionen vel så stopper nu. Men nej! Hun hiver mig i armen, ind i det budskads der var der dengang, finder en gammel indkøbsvogn derinde, lægger den ned, sætter sig på den, lyner op, og tømmer mig på 2 minutter... I mens stod jeg og nød udsigten til de første 100 vinduer i etageejendommene rundt omrking. Gad vide, om der var nogle, som fik sig en på opleveren. Eller måske det var hverdagskost dengang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller måske det var hverdagskost dengang...

Det var det. Mine forældre kendte én, der boede på Halmtorvet i midt-80erne. Hun sagde, at hun skulle gå ned gennem midten af gaden, hvis hun ville undgå at blive antastet.

 

Jeg samlede også engang min gamle, hvidhårede mor op i bil på Halmtorvet, hun havde allerede fået et par tilbud, og der var et par damer, der kiggede undersøgende på os, da hun steg ind.

 

Der er kunder til +50 damerne, ingen tvivl om det. Min mor var og er nu også meget sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min historie er så ikke fra 80'erne fir der var jeg ikke gammel nok til at gå til GP men derimod fra midt 90'erne og fra århus hvor vi også havde mange hyggelige steder. Men til historien.

Det var op mod juletid og der var kommet en del uro i jernet så måtte finde på noget og efter en tur gennem travbladet og en tur ned i mønttelefonen( ja det var før mobiltelefonen) faldt over en klinik der holdt julefrokost for pigerne og som et tilbød minimum 2 piger til ens pris okay det må prøves tænker den unge gut og op på jernhesten og til byen. Vel ankommet til stedet bliver jeg taget imod af et glad og smilende mutter måske lettere overrislet og aftaler med hende 1 time med lidt pirringsbondage ( ja det har jeg stadig en svaghed for) hun sagde så at de ville trække lod i pigerummet om hvem der skulle betjene mig men hun ville selv starte med at binde og blinde mig når jeg var blevet vasket. Sådan blev det og efter badet blev jeg bundet til sengen og fik blindfold på og legen startede med mutter ved roret i løbet af den time som faktisk endte med at blive næsten 3 blev det skiftet hæ der tunger og fisser mange gange men der var hele tiden mindst 2 piger omkring mig. Da legen var slut fik jeg et bad og en juleøl med mutter og hun fortalte at de havde spillet pakke spil om mig på den måde at hver gang 1 pige slog en 6'er gik hun ind og skiftede med en af de piger der var ved mig. En helt igennem sjov og anderledes oplevelse som jeg gerne ville prøve igen. Prisen ja den var standarden dengang i århus 1200 kr for 1 time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når jeg læser jeres beretninger fra gamle dage - både den her, men også mange andre - så kan jeg se, at branchen skiftede karakter på et tidspunkt. Jeg synes næsten man kan tale om "bad old days", selv om i old timers savner den rustikke charme i dag. Hvis jeg var startet med købesex da jeg var 20, og var blevet behandlet som i Leos historie - så havde jeg ikke rørt det med en ildtang sidenhen.

Jeg var så heldig at starte i midten af 00erne, og da var GFE og spontane kys blevet normen. Måske skete der en serviceoptimering lige efter årtusindskiftet. Det er jo dejligt, når man kan få øje på produktudvikling i servicesektoren.

Efter indlemmelsen af Østblokken i EU er Købesex jo blevet et slaraffenland for Mænd  :-P

 

Hvor stor andel af Pigerne er idag Danske?? ikke særlig mange..... Hvis du fjernede en stor del af de Udenlandske Piger vil Markedet formentlig ændre sig imod som det var engang. Priserne stige servicen falde... Planen med det hele er vel forholdene i EU på et tidspunkt skal udlignes, så vi relativ set har samme indtægter i EU (læs: relativ.. helt udlignet bliver det nok aldrig)

 

I så fald vil Købepigerne nok ikke valfarte så massivt hertil længere  :???: og tingene vil igen blive som det var engang. Tror vi som Mænd lever i en gunstig periode for Købesex... nyd det  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Tror vi som Mænd lever i en gunstig periode for Købesex... nyd det  :-P

 

Jeg synes da med internettet, at vi er kommet langt væk fra gadepigerne og de små annoncer i travbladet, hvor man skulle lægge mindst 10 - 15 år og ditto kilo til beskrivelsen + at man kun fik en hurtig omgang.

 

Jeg synes, det er dejligt med internettet at kunne vælge og vrage, se billeder, en længere beskrivelse,  anmeldelser og evt. at kunne kommunikere med pigerne på forhånd via. SMS og mails eller Webcam.

 

Med GPS og Google Maps er det også nemmere at finde frem til pigerne.

 

Det næste bliver vel Apps, der fortæller hvilke piger i nærheden, der er "Game".

 

Det pengeløse samfund og øget kontrol med pengestrømmene kan måske sætte en bremse på udviklingen - men forhåbentlig også få mere lyssky og useriøse elementer til at fortrække og give branchen et bedre ry, så den både kan tiltrække flere søde piger og kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Jeg tænker meget på en pige på Nordre Fasanvej, jeg kan ikke huske nummeret, men det var i stuen, til venstre

Hun var morgenpige, jeg benyttede meget at tage lidt før afsted og tage en tur med hende inden arbejdet...

Jeg besøgte hende i sidste halvdel af firserne, mange gange

 

Sailor, det er rigtigt, som Leo skriver, at der lå et bordel på Nordre Fasanvej 129, og det har sikkert været der, du har slået dine folder med "morgentid" etc.

 

Det sted på Nordre Fasanvej jeg selv husker, og som kan gøre mig helt nostalgisk (tak for det :-P ) er bordellet på Nordre Fasanvej 165, stuen til venstre!

Pigerne kaldte sig "Candygirls" og bestod for det meste af unge piger, der var sygehjælpere, børnehavepædagoger, sygeplejestuderende etc.

De 2 piger fra den tid (ca. 1985-89) jeg husker bedst, kaldte sig "Channe" og "Sisse" - 2 brunetter der begge var kønne og meget veldrejede: Channe var dengang o. 22-24 år, o. 168 høj og måske ganske svagt erotisk buttet med en ægte C- eller C-D skål, meget faste bryster, og hun havde en sød, varm personlighed, når man først havde besøgt hende et par gange og havde fået lirket det lidt mere distancerende, formelle op.. :cool:

"Hvad har du lyst til?" spurgte hun sødt som det første, når man var blevet lukket ind!

Hun er en af de få piger i branchen, jeg har besøgt mere end 1 gang (4 gange blev det til ialt) - hun var i enhver henseende en drømmepige at se på og dyrke sex med, og jeg endte faktisk med at blive ret forelsket i hende.

Så forelsket, at jeg ringede derned og foreslog vi skulle ses den følgende weekend uden for bordelmiljøet(!) for lige som at "afprøve kemien" på et mere seriøst grundlag, men det blev ikke rigtigt til noget - muligvis pga. en misforståelse..!?

Ihvertfald havde jeg ikke lyst til at lege forpjusket, logrende stamkunde hos hende på ubestemt tid, når det nu var noget andet og mere, jeg havde i tankerne, så jeg så hende aldrig igen. En af de få oplevelser i "miljøet", jeg til stadighed fortryder, jeg ikke fik gjort bare en lille smule mere ved :wink:

Sisse var også en køn, meget velskabt pige som var tydeligt erotisk buttet(uden at være fed) og med store, faste ægte F-skåle.

Hun var også sød, og jeg besøgte hende 2 gange, men blev ikke forelsket på samme måde som i Channe (stavet med "Ch" og ikke "Sh").

De 2 piger var vist nok veninder privat og gik ind i branchen samtidig og forlod den vist også samtidig.

 

Jeg husker også navnet på en 3. pige fra Candygirls, Maria, som fortsatte mange år efter Channe og Sisse var holdt op.

Hun sagde mig dog intet sammenlignet med de 2 andre :)

Håber ikke, trådstarter føler sin tråd afsporet - i så fald beklager jeg :wink:

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sted på Nordre Fasanvej jeg selv husker, og som kan gøre mig helt nostalgisk (tak for det :-P ) er bordellet på Nordre Fasanvej 165, stuen til venstre!

 

 

Hej Thor

Jeg er næsten sikker på at det er samme sted jeg husker, jeg mener det var højere nummer end 129, men vil ikke ligge hovedet på blokken. Jeg kan ikke huske hendes navn, men det med de sociale erhverv, det lyder bekendt

 

Tak for din opfølgning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nordre Fasanvej var jo 'l....gaden' over alle en periode!

 

Og i nr. 165 var der en årgang også piger i stuen t.h.! (Det var st.tv. der var den normale klinik).

 

Der kom også piger længere oppe omkring 131, hvor to ejendomme står lidt forskudt af hinanden...omkring 1994...

 

"Those were the Days..."

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sailor, det er rigtigt, som Leo skriver, at der lå et bordel på Nordre Fasanvej 129, og det har sikkert været der, du har slået dine folder med "morgentid" etc.

 

Det sted på Nordre Fasanvej jeg selv husker, og som kan gøre mig helt nostalgisk (tak for det :-P ) er bordellet på Nordre Fasanvej 165, stuen til venstre!

Pigerne kaldte sig "Candygirls" og bestod for det meste af unge piger, der var sygehjælpere, børnehavepædagoger, sygeplejestuderende etc.

De 2 piger fra den tid (ca. 1985-89) jeg husker bedst, kaldte sig "Channe" og "Sisse" - 2 brunetter der begge var kønne og meget veldrejede: Channe var dengang o. 22-24 år, o. 168 høj og måske ganske svagt erotisk buttet med en ægte C- eller C-D skål, meget faste bryster, og hun havde en sød, varm personlighed, når man først havde besøgt hende et par gange og havde fået lirket det lidt mere distancerende, formelle op.. :cool:

"Hvad har du lyst til?" spurgte hun sødt som det første, når man var blevet lukket ind!

Hun er en af de få piger i branchen, jeg har besøgt mere end 1 gang (4 gange blev det til ialt) - hun var i enhver henseende en drømmepige at se på og dyrke sex med, og jeg endte faktisk med at blive ret forelsket i hende.

Så forelsket, at jeg ringede derned og foreslog vi skulle ses den følgende weekend uden for bordelmiljøet(!) for lige som at "afprøve kemien" på et mere seriøst grundlag, men det blev ikke rigtigt til noget - muligvis pga. en misforståelse..!?

Ihvertfald havde jeg ikke lyst til at lege forpjusket, logrende stamkunde hos hende på ubestemt tid, når det nu var noget andet og mere, jeg havde i tankerne, så jeg så hende aldrig igen. En af de få oplevelser i "miljøet", jeg til stadighed fortryder, jeg ikke fik gjort bare en lille smule mere ved :wink:

Sisse var også en køn, meget velskabt pige som var tydeligt erotisk buttet(uden at være fed) og med store, faste ægte F-skåle.

Hun var også sød, og jeg besøgte hende 2 gange, men blev ikke forelsket på samme måde som i Channe (stavet med "Ch" og ikke "Sh").

De 2 piger var vist nok veninder privat og gik ind i branchen samtidig og forlod den vist også samtidig.

 

Jeg husker også navnet på en 3. pige fra Candygirls, Maria, som fortsatte mange år efter Channe og Sisse var holdt op.

Hun sagde mig dog intet sammenlignet med de 2 andre :)

Håber ikke, trådstarter føler sin tråd afsporet - i så fald beklager jeg :wink:

 

Kære ThorsHammer

 

Maria husker jeg udmærket, hun var der fra 84 og fremefter en dejlig pige at huske og mindes for noget dejlig vi lavede sammen :wub:

 

- desværre hørte jeg ad omveje en gang i slut 90ér at hun var blevet meget syg - på trods af dette håber jeg det går hende godt i dag - det fortjener hun

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg får lige lyst til at fortælle om en oplevelse fra 80erne, i mine unge dage.

 

En dejlig solskins dag, har jeg bevæget mig ned i Istedsgade kvarteret, og går ned i Abelkatrines gade, der hvor pigerne sad i udstillingsvinduerne, der var 3 af den slags vinduer, 2 høje kælderlejligheder & 1 høj stue, den dag, havde der forsamlet sig en hel del mænd omkring disse 3 vinduer, så mange at de stod på begge fortorve og midt på vejen, så jeg ville da også hen og kikke, der måtte jo være noget spændende, men nej, de 2 kældervinduer var tomme, ved ikke, om det var  fordi de havde kunder, og man ventede på, at de kom tilbage.I den høje stue, sad der en kedelig tør kiks i vindueskarmen og prøvede at indfange en mand, det havde hun nu meget svært ved.

 

SÅ kommer DÈR, rundt om hjørnet, nede fra Istedgade,

én fantastisk høj rank, flot, smart, fræk & elegant ung kvinde gående

i høje hæle, rød stram kjole, åbenstående pelsjakke, håret var sat op og så en laktaske,  ;)

alles øjne var rettet i hendes retning. :-P  :roll:  :-P 

 

Stille og rolig og elegant bevægede hun sig i retning af os, og da hun nærmede sig blev der gjort plads på fortorvet, så hun kunne komme forbi, men det havde de nu ikke behøvet, for lige inden, hun når flokken, drejer hun ind i opgangen, og ind i den høje stuelejlighed, går direkte hen til vinduet, stiller sig med den ene hånd i siden under pelsen jakken, så man ser lidt mere af hende, og lige bag ved den tørre kiks.

 

Tager et vue ud og forsamlingen og får øjenkontakt med MIG :) , hun vipper en gang med hovedet, jeg peger på mig selv (mener du  :oops: mig?), hun nikkede :wink: , jeg kom hurtigt ud af flokken og fløj derop med 7 mileskridt, 

 

Hun var allerede ved døren og lukkede mig ind, nu var hun jo lige ankommet, så der var lige nogle ting hun stod og rodede med, på et tidspunkt står hun foroverbøjet, med måsen strittende meget fristende bagud ( ja, det er jo altid den vej de stritter, det ved jeg godt), jeg lod en hånd stille og roligt glide fra hendes ryg og ned over måsen,

 

DET.... SKULLE.... JEG....ALDRIG.....HA......GJORT,  

...HUN ... Blev ...STJERNE TOSSET, :angry:  :angry:

 

hvad helvede jeg bildte mig ind, at røre ved hende før jeg havde $$$ betalt $$$$ 

Nå undskyld , men du skal nok få dine penge

Du skal bare gå igen og viste mig døren, SKRID..... UD  :arrow:  :arrow:  :arrow: 

jamen  :(

Nej, når du ikke kan opføre dig ordenligt, gider jeg dig ikke, GÅ MED DIG, UD :arrow:  og pegede i retning  af døren

Så lød det inde fra stuen: så lad mig ta ham, det var den tørre kiks.

så blev hendes stemmeleje mere normalt igen : ja, du kan få hende

jeg stak lige hoved ind, for at se hende derfra også, men nej, hun så lige så tør ud fra den side, trak mig til bage til entréen og sagde:

nej det har jeg ikke lyst til, det er jo dig jeg gerne vil ha.

Jeg fik halet de 200 kr frem, og stod og viftede med dem,

Jeg har pengene her, du ka få dem lige med det samme.

hun var squ ikke til, hverken at hugge eller stikke i, Nej GÅ med dig

 

Hun var altså bare ikke interesseret, hun ville da skide på mine 200kr

( jeg stod jo også i en skidt forhandlings situation, for hun kunne jo bare gå hen til vinduet igen og smide snøren ud, der skulle nok være en ny torsk, der hurtigt bed på.)

 

Nå, men hun var efterhånden ved at blive lidt mildere, og tog til sidst imod skillingerne.

Så må jeg jo gerne røre, ikke sandt, idet jeg lagde en hånd på rø-ver-ren og aede hende lidt.

Lidt modig var jeg dog, trods alt.

Hun svarede ikke, men hun var nu ikke meget for det, kunne jeg fornemme, men fandt sig i det.

 

Klæ dig af og læg dig hen på sofaen, BEORDREDE HUN

 

Det gjorde jeg så, mens hun stadig vimsede rundt og ordnede nogle ting, da jeg så var færdig, tog hun trusserne af, kom hen til mig, trak op i den stramme røde kjole og satte sig over skrævs på mig, Heldigt, for jeg elsker når de sidder øverst, og fik da også hurtigt lagt mine hænder på hendes lår,

 

hun red mig af, det tog hende jo ikke lang tid, med sådan en ung knøs, det var dog mere end 2 ryk og en aflevering, men lynhurtigt gik det nu alligevel ( alt for hurtigt), så rejse hun sig, og så var den seance sådan set overstået.

 

Vi fik jo slet ikke kælet og nusset lidt, indvendte jeg, hun kom hen til mig og gav mig en krammer, ganske kort , jovist, men dog en krammer, men så var seancen ALTSÅ også overstået.

 

Brysterne, kom jeg jo sådan set heller aldrig i nærheden af, dem kan jeg jo ellers godt lide, at lege lidt med, men det var der altså ikke noget af her, det måske jeg fantasere mig til.

 

Så luntede jeg hjem igen,

kort hurtig og Lovsig knald, faktisk ret deprimerede, så lidt man fik for 200, som jo dengang var en mindre formue. ( ikke meget valuta for den skilling), selv idag synes jeg 200 ville være for meget for det.

 

Men jeg ærgre mig faktisk stadigt over, at jeg ikke gik ned i flokken igen,

for at se hvor hurtigt og frækt, hun kunne hale næste torsk ind.

 

Det må også ha været ganske deprimerende for den tørre kiks, der sikkert har siddet i vinduet i timer, uden at kunne tiltrække sig lidt indkomst, så kommer hun lige ind af døren, og vupti, så har hun bid med det samme og hun har sikkert gjort det igen og igen, efter at jeg var skredet.

 

For selv om det gik alt for hurtigt, og selv om jeg ikke fik valuta for pengene, så var jeg nu alligevel huged på hende, for dejlig og fræk, det var hun squ, hun havde også et dejligt flot ansigt.

 

Så jeg kom jo også snart derned igen, for at kikke efter hende, og gudhjælpemig om hun så ikke kommer ud af opgangen, lige som jeg kommer, men med en fyr, tror det var hendes kæreste, hun ænsede mig IKKE med et blik, og jeg stod bare der, og kikkede efter dem, på vej ned mod Istedgade.

 

Flot Fræk & Elegant det var hun squ, og jeg kikkede ofte forbi i den kommende tid,

men så hende desværre aldrig igen.

( måske godt det samme, det kunne, være gået hen, og blevet et forfærdelig dyrt bekendtskab )

 

DEN OPLEVELSE HAR BRÆNDT SIG IND PÅ NETHINDEN

&

HAR TÆNKT PÅ OPLEVELSEN MANGE GANGE SIDEN.

som I jo nok forstå, når jeg her mere end 30 år efter, stadigt husker det så tydeligt.

 

( så eftervirkninger har jo varet længe om ikke andet, så det fik jeg da for, for skillingerne)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ja, så var der jo også Majsa B) , hun var også en dejlig pige & meget mere tilgængelig, 

men det er jo en helt anden historie.

 

​Er der nogen der herinde, der kan huske Majsa ??

 

hun var oftest nede på Sønderboulevard /Skælbækgade kvarteret.

også i første halvdel af Firserne.

 

Tak for denne beretning. Det er altid spændende med lidt oldtidskundskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...